Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wymiana tarczy kotwicznej


yab

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi zaczeło szumieć w prawym tylnym kole. Po zdjęciu zacisku tarcza prawie sama, że spadła i ze środka wysypały się pokrzywione części szczęki. Okazało się, że szczęka urwała się z tarczy kotwicznej, bo tamta zardzewiała. Pytanie - jak wymienić tarczę kotwiczną? Czy trzeba zdejmować piastę i łożysko do wymiany? Pewnie od razu najlepiej łożysko wymienić? Da radę to samemu zrobić w garażu bez kanału? Biorąc pod uwagę, że to w zasadzie pierwszy raz jak coś przy hamulcach robię i nie mam doświadczenia. I czy trzeba od razu obie strony wymieniać?

I jak coś da radę tym dojechać po Wrocławiu do mechanika czy lepiej lawetę wezwać?

Edytowane przez yab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ogarniasz klucze i trochę oliwy w glowie i nie odkręcasz srubek w prawo to raczej dasz rade ;). Mi znajomek wymienial bez wymiany łożyska. Naciał oslone i jakos wlazła ;) gorzej jak nie masz prasy a chcesz te lozyska wymienic to może byc ciezko,  albo masz kogos komu podrzucisz zwrotnice i ci wprasuje lozysko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎12‎.‎07‎.‎2017 o 18:47, Xaime91 napisał:

Jak ogarniasz klucze i trochę oliwy w glowie i nie odkręcasz srubek w prawo to raczej dasz rade ;). Mi znajomek wymienial bez wymiany łożyska. Naciał oslone i jakos wlazła ;)gorzej jak nie masz prasy a chcesz te lozyska wymienic to może byc ciezko,  albo masz kogos komu podrzucisz zwrotnice i ci wprasuje lozysko ;)

Nie przyznawaj się nawet ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druciarstwo to moze byc jej spawanie albo inne cuda wianki ktore mi teraz nie przychodzą do głowy . A skoro trzyma sie jak trzeba na wszystkich srubach i nic jej  nie dolega ? Po cholere wymieniac dobre lozysko skoro rok wczesniej sam mi je wymieniales :P wywalanie kasy w bloto a skoro sie da i dziala i nie tylko u mnie przeciez ;)

Odnośnik do komentarza