Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zbieram informacje-e39 540i (4.4)Benzin


Roomx

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! :)

Jestem tu nowy nie potrafiłem nigdzie przypiąć tego tematu tak więc podpinam go tutaj, bezpośrednio pod e39. Jeżeli to błąd to przepraszam :)

Jestem nowy, od dziecka pasjonuje się BMW ale nie było mnie na nie stać, teraz nieco odłożyłem i zaczynam szukać :)

Mam kilka pytań :)

1.Czy idzie dostać wmiare dobry egzemplarz za 20-22tys? 

2.Koszty utrzymania? Nie chodzi mi o spalanie tylko o podstawowe części typu zawieszenie, czujniki, klocki, tarcze itp 

3.Awaryjność tych silników co i jak często się sypie

Mam ofertę od szefa z Niemiec gdzie pracuje chce sprzedać swój egzemplarz za 22 tys zł. Wiem że bite nie było ani nie pochodzi z żadnych powodzi nie było też katowane używał go na dojazdy do pracy i domu głównie. Ma je 4 lata i nie słyszałem żeby cokolwiek mu się w niej sypało. Ma 280 tys najechane z czego on zrobił jakieś 70. 

Wiem że tematów podobnych jest sporo ale chce wejść w dyskusję z ludźmi którzy mają podobne modele lub ten dany model i będę mógł z wami podyskutować :)

Tak więc proszę was o pomoc :)

 

Edytowane przez Roomx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż ja mam bawarkę z trochę mniejszym "serduchem" to jednak też sam przywiozłem ją sobie z DE. Nie powiem Ci o kosztach utrzymania bo inny model (525i), ale na pewno będziesz się musiał do tego przyzwyczaić, że od czasu do czasu coś trzeba będzie dołożyć do auta a to już nie są wydatki jak przy fijocie czy szkodzie. Jak zadbasz tak będziesz miał - nie pożałujesz to pojeździsz. Wydaje mi się, że skoro jesteś pewien jego historii to śmiało możesz brać. Chyba dźwięk Jej 8-miu garów Cię zauroczył :bmwsexemofg3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie licz na dobrą sztukę 540 w tej cenie. Przy odrobinie szczęścia może w automacie się coś trafi. Chyba, że tą od szefa, skoro znasz jej historię.

Jeśli przyjdzie do robienia vanos(o ile tam jest) i rozrząd to wydatek może sięgnąć kilku tysięcy (3-5 jak się nie mylę). Przy przebiegu ~300k jeśli jest prawdziwy to bardzo prawdopodobne, że będzie wymagała tego zabiegu.

8 garów jest wspaniałe w dźwięku i osiągach, uśmiech nie będzie schodził z twarzy nigdy jak będziesz nią jeździł. Tylko tam koszta zawsze będą zawyżone. 8 świec, znacznie więcej oleju itd. itp. Jak masz nią jeździć i nic nie wkładać to lepiej by nie podu p.adadała (lol musiałałem wstawić kropkę po tam jest wulgaryzm haha). Jeśli jesteś gotów by zrobić nagle nieoczekiwany serwis rzędu 1000-2000zł (jakaś pompa wody, uszczelnianie etc.) to śmiało możesz brać.

Resztę typowych bolączek przedstawią koledzy, którzy mieli więcej styczności z m62.

Edytowane przez r4ll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...