cziko

Wymiana hebli w e39 na 4/6 tłoczkowe BIG BRAKE

Rekomendowane odpowiedzi

Od czego do e39 530d można założyć zaciski 4/6 tłoczkowe?

Jakie przeróbki dodatkowe się z tym wiążą ?

Jedni piszą ze plug & play są z e32 750 inni ze nie pasują, jeszcze inni ze z e38 740 podchodzą, reszta znów ze nie pasi- jak zwykle czym więcej się czyta nata tym mniej się wie.

 

16799.jpeg.7e5056fba34d9e9aa08975da5a342e70.jpeg

 

brake-calipers-get-kinder-snack-custom-paint-look-delicious-104761_1.jpg

Edytowane przez cziko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zadzwoń do dyzia i pytaj czy 4tloki z e38 podejdą p&p, pewnie robił już takie myki 

4 tłok z e38 to gorszy zacisk od jednotloczkowego z 740, 530d czy 540

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, BASTARS napisał:

Pawełek nie pisał że ma być lepiej, ma być 4/6 tłoczków :D

 

 

 

 

Wiec dla jasności ma być lepiej- jak by się kotwice rzuciło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, michal_f napisał:

4 tłok z e38 to gorszy zacisk od jednotloczkowego z 740, 530d czy 540 emoji6.png

 

I inny rozstaw ma prowadnic wiec adapterytorium by musiały być.

 

Podobno też z porsche lub tourega wciskali przez adaptery ale to podobno.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, BASTARS napisał:

no to w temacie hebli musisz kontaktować się z walusiem

No i dziękować, szukam jeszcze info, ale mało o tym modely lub ceny z innych planet 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.