Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


I Drive e 61


lapa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam do Was pytanie może ktoś mi doradzi :-).

Autko e 61, 525d, automat (jeżeli to ma jakieś znaczenie). Od jakiegoś czasu mam problem z monitorem centralnym. 

Generalnie działa, jednak co jakiś czas nie chce się włączać. Wygląda to w ten sposób, że pokazuje się napis BMW wyświetli się przez 2-3 sekundy i znika. Potem znowu to samo i tak może być nawet przez 20 minut. Potem odpala się normalnie i działa. Do czasu i znowu to samo. 

Wygląda to tak jakby były jakieś problemy z wystartowaniem :-(.

Nie wiem czy dobrze to opisałem.

Pytanie da się to ogarnąć samemu (generalnie na elektronice nie znam się prawie w ogóle - czarna magia). Czy szukać jakiegoś speca ?

Z góry dzięki za wszystkie informację.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kamcio napisał:

Tak jak mówi Przemo, padła jednostka centralna, naprawiam takie jednostki, ale koszt rzędu 800zł (masz w tym już wgrane PL menu)

ok super dzięki za info. 

A możesz mi jeszcze napisać jak to wygląda jakbym posłuchał Przema i chciał wymienić na CIC ? I czy zrobił byś to (kompletnie od kupieni wszystkiego do montażu).

Jak długo by Ci zeszło z tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli już wszystko wiem - muszę jak to się mówi przespać się z tym :-) 

Możesz mi przesłać namiary do siebie (numer telefonu) będę bardzo wdzięczny. 

Problem jest taki, że jak coś musiałbyś się w miarę mozliwości "dostosować" do mnie :-( (coś nieładnie to zabrzmiało), mieszkam w Norwegi i jak bym był we Wrocku to byśmy się jakoś spotkali. Teraz najszybciej będę koło marca dopiero wiec temat jest trochę odległy 

Ale będę trzymał ręke na pulsie jak to się mówi :-)

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za szybką odpowiedz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji