zielak

[S] Radio BMW BECKER indianapolis pro - Navi gps

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Sprzedam radio oryginalne  BMW BECKER INDIANAPOLIS PRO z navi GPS

Becker BMW BE7969 CD-R MP3 NAVI GPS

 

Stan bdb 

W zestawie 

Radio 
instrukcja 

kluczyki do wyciągania 

płyty do navi 

kod

 

Cena dla maxbimmera 650 zł

 

Najchętniej odbiór osobisty Wrocław ew wysyłka po wpłacie na konto.

 

 

 

26695371_1776435089073354_1686972504_o.jpg

26696157_1776435039073359_1701467940_n.jpg

26735918_1776435149073348_1176962114_o.jpg

26733027_1776435072406689_1727690916_o.jpg

26732186_1562082150496104_2048304998_o.jpg

Edytowane przez zielak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To radio czyta pliki MP3 z płyt DVD lub CD? Rozmiar radia 1 DIN?

Nie dałeś nr telefonu, poleci do kosza ? 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ono ma wbudowany moduł GPS czy zewnętrzny ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach



  • Podobna zawartość

    • Przez mareckiwrc
      Witam. Poszukuję, wypożyczę na kilka godzin bagażnik dachowy do bmw e36 compact. Proszę o info. Pilne. Pozdrawiam.
    • Przez borsuk
      Sprzedam nowe szklane klosze reflektorów szkła E36 Compact prawe i lewe. Szkła gładkie, bez napisów, firma no-name, na pudełku naklejka "Polcar" "Jakość=Z" oraz cyfry 200712-3 i 200711-3. Ot nietrafiony zakup i nie mogłem oddać. Cena 90zł/kpl (ja dałem 128zł)
      Kontakt prv
    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.