Daniel 1122

Wynajem kanału,najazd.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!Jestem z Wrocławia. Potrzebuje garażu z kanałem albo najazdu na 1-2 dni,chciałbym wymienić poduszki silnika oraz olej w skrzyni. Mogę zapłacić za taką usługe albo postawić dobre piwo!

Dziękuje!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
    • Przez qlas00
      Czołem Maxbimmery !
       
      Mam pytanie,
      Na angielskich forach wyśledziłem,że dokładane kamery do radia multi android mają funkcje wyświetlania trasy z uwzględnieniem skręcenia kierownicy.
      Ktoś kojarzy gdzie można włączyć tą opcję? Obszar cofania tzn pole czerwone,żółte, zielone mam włączone a jak ustawić,żeby było ruchome tak jak skręcam kierownicą ?
      Poniżej przykładowa grafika

    • Przez Daniel 1122
      Witam wszyskich!Mam problem najprawdopodobniej z turbo. Przy odłączonym wężyku podciśnienia gruszki silnik chodźi okej jak podłączam ten wężyk to silnik wchodźi w tryb awaryjny i nie wkręca się wyżej niż 1800/2000 obrotów. Podmieniałem zaworki,EGR zaślepiony,klapek tez nie mam. Powiem że ztanga porusza się i według mnie dobrze,wyciąga ją na okolo 1-1,2 cm.
      Według mnie jest zapieczona geometria albo coś sie dzieje z Map Sensor.
      Węzyki od n75 lączyłem i dzieje się to samo(ogranicza obroty).
      Kto co myśli o tym, proszę o pomóc!
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.