Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7115788264

 

BMW 535d, 200kW (272KM) VIN: WBANC91010B757877

Start gwarancji: 3 grudnia 2004

 

Historia:

16.08.2006 31264mm
- Przegląd pojadzu
- Serwis olejowy silnika
- Wymiana filtrów
- Wymian okresowa płynu hamulcowego
- Wymiana mikrofiltra(ów)
- Mikrofiltr z węglem aktywnym
- Pielęgnacja pojazdu
- Kontrola składu spalin
- Kpl. piór wycieraczek

 

25.10.2006 33612km
- Demontaż i montaż przednich i tylnych kół

 

30.11.2006 35063km
- Przegląd pojadzu
- Wymiana mikrofiltra(ów)
- Mikrofiltr z węglem aktywnym

 

01.02.2007 37121km
- Przegląd
- Wymiana filtrów
- Mikrofiltr z węglem aktywnym
- Uszczelnienie drzwi przednich prawych
- Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
- Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych

 

26.04.2007 40758km
- Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
- Inicjacja czunika wskażnika spadku ciśnienia w oponach

 

08.05.2008 58692km
- Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
- Serwis olejowy silnika
- Wymiana filtrów
- Pielęgnacja pojazdu

 

18.07.2008 60642km
- Przegląd czasokresowy
- Wymian okresowa płynu hamulcowego
- Pielęgnacja pojazdu

 

26.11.2008 68231km
- Przegląd - zakres podstawowy
- Wymiana mikrofiltra(ów)
- Mikrofiltr z węglem aktywnym
- Pielęgnacja pojazdu

 

11.01.2011 101243km
- Przegląd - zakres podstawowy
- Wymiana mikrofiltra(ów)
- Mikrofiltr z węglem aktywnym

 

24.05.2011 111040km
- Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
- Serwis olejowy silnika
- Wymiana filtrów
- Pielęgnacja pojazdu

 

Opis:

Wszytkie słupki w szpachli (do 800-1500 mikronów). Na dole przy łączeniu schodzi do 600-400. Lewa strona druga warstwa lakieru (drzwi przednie i tylne). Ćwiartki 200-800 mikronów. Odpada szpachla wewnątrz (pod drzwiami) WSZYSTKICH słupków i na łączeniu z dachem + po prawej stronie na tylnym słupku NA ZEWNĄTRZ. Na dachu kupę szpachli. 

 

Szkoda mi trochę sprzedającego, fajny facet i widać było, że jest nie do końca świadomy co kupił i co teraz sprzedaje.

 

Oprócz tego wszystko git. Silnik bardzo zdrowy, ale delikatnie się poci. Bardzo żwawy. Nie kopci, nie dymi. Skrzynia w idealnym stanie, olej świeżo wymieniony, świetnie zmienia biegi. Zaczep prawej lampy wyłamany i zderzak ma odpryski.

 

Miernik którego używałem to: Blue Technology MGR-11-S-FE.

 

Ewidentnie była to wersja cabrio :)

 

Filmik, na którym widać pęknięcia szpachli i grubą warstwę: 

 

Screenshot_20180307-231911.png

Screenshot_20180307-231945.jpg

Screenshot_20180307-232007.jpg

Screenshot_20180307-232124.jpg

20180307_180339.mp4

Edytowane przez Chexer
Filmik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez Micgam8281
      Tak jak w temacie, po ostatnim ślizganiu na realu (co to Auchan teraz)😜 chodzi mi po głowie szpera do mojej 535d. 
      Jakieś pomysły ? Ktoś cos słyszał ? 
    • Przez Chexer
      Witajcie. Od jakiegoś czasu szukam piąteczki.
       
      Samochód: E60 M57, konkretniej: 530d 218, 530d 231 lub 535d 272
      Budżet: Mile widziane egzemplarze do 40 000
      Wyposażenie: Koniecznie w M-Pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym.
      Stan: Bez wycieków, bez szpachli, nie składana z kilku. Akceptuję 2 warstwę lakieru na niektórych elementach, wymienianą szybę przednią lub odpryski i podobne, normalne rzeczy. Rozumiem, że jest to używane auto.
       
      Oczywiście ze względu na ograniczony budżet biorę pod uwagę przedliftowe egzemplarze.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.