Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[Sprzedam] e34 525i


Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedam moje BMW E34 525i wersja shadowline, rocznik 1992. Pierwsza rejestracja 14.04.1992, pierwsza rejestracja w
kraju 20.11.2006. Badanie techniczne do 10.08.2018, ubezpieczenie OC do 7.07.2018. Jestem pierwszym właścicielem w kraju,
auto mam od 2006 roku kiedy przyjechało z Frankfurtu. VIN: WBAHD51090BG48069 Silnik to M50B25, przebieg to 260 000 km
który prawdopodobnie jest oryginalny. Lakier diamantshwarz metallic który też prawdopodobnie jest oryginalny. Piszę
prawdopodobnie bo nie mam zamiaru nikogo oszukiwać. Auto nie jest zjeżdżone, nie porozbijane, nigdy żadnego palenia kapcia,
żadnych odcinek, żadnego katowania nikt nim sobie nie urządzał, silnik pracuje kulturalnie i cicho, gazu nie ma, ani
nigdy nie było. Jeżdżę nim od półtora roku, a ostatnie 6 lat samochód przestał nie eksploatowany, jedynie przepalany.
Przez te półtora roku przejechałem 12 000km bez awarii, bez spaecjalnych usterek. Trochę o wyposażeniu, mianowicie
auto ma:
Wspomaganie ukł. kierowniczego
Centr.zamek
klima (niedziałająca)
OBC
Podgrzewane lusterka, spryskiwacze, zamki
spryski reflektorów
elektryczne szyby, lusterka, szyberdach
elektr. regulacje foteli i zagłówków
kierownica M- tech
radio JVC 8 fabrycznych głośników Blaupunkt
felgi to BMW Styling 16 (opony na jeden sezon) + komplet zimówek na stalówkach
W aucie niedawno wymieniłem wachacze z przodu, amortyzatory, tylny tłumik, akumulator, na oleju (Mobil) przejechane jest 2 000km.
Nowe świece, filtry.
Co należałoby zrobić, najważniejsze to regeneracja maglownicy, jest na niej luz, przez co auto myszkuje po drodze,
zwichrowana tarcza hamulcowa z przodu, oraz niedziałająca elektryczna regulacja świateł mijania.
Blacharsko auto wygląda nieźle, korozja pojawia się miejscami dołem drzwi i pod spodem na progach, z tylnego zderzaka oblazł lakier.