Popi_90

N52 valvetronic - dziwne zachowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś się spotkał z taką sytuacją. W czasie jazdy, INPA pokazuje "VVT eccentric actual value" na 172. Wartość ta nie zmienia się w czasie jazdy. Uczenie pozycji (wykonane DISem) kończy się pomyślnie, błędów żadnych nie ma. Testy VVT w INPA też się wykonują, słychać jak silniczek pracuje i ustawia się w różnych pozycjach (co widać po tej wspomnianej wartości "VVT eccentric actual value"). Ale w czasie jazdy jakby nic się nie działo...

Błędów właściwie żadnych nie ma, czasem wskakuje błąd dla "Vanos solenoid out".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.