Carl_Geko

za duzo oleju w silniku

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślicie.. bo wydawalo mi sie , ze mi silnik zaczal wpierdalac olej bo byly wtedy mrozy  i strasznie zaczal dymic i sprawdzilem ile ma oleju i bylo prawie na minimum.. no i dolalem  z  trzy litry.. no i sprawdzam i troche za duzo.. no i dobra ale pozniej tez sprawdzilem i jest duzo bardzo i przypomnialo mi sie ze auto wtedy stalo na poboczu i nawet na takim zjezdzie no i moglo byc nie rowno.. i ostatnio cos przygazowalm, ale mialem malo benz i chyba bo wlasnie nie wiem bo jak benzyna sie cofa w baku to nie dochodzi i ogolnie cos wali w silniku i nie odpala. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Odlej olej, nie może być go za dużo, przeważnie między Max a minimum jest ~1 litr, teraz pewnie masz za duże ciśnienie i dlatego ci nie odpala. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Carl_Geko bez obrazy ale jeżeli jesteś tak tępy żeby stan oleju sprawdzać na pochylonym aucie i bez kontrolowania stanu odrazu na pałe dolać ciurkiem 3 litry oleju to proponuje żebyś oddał auto na złom i przesiadł się do MPK. Forum pomaga w przypadku jak ktoś nie wie a nie jak jest do tego opóźniony. Przy okazji opanuj pisownie i zacznij pisać pełnymi, zrozumiałymi zdaniami.

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jak to jest raz piszesz że coś wali w silniku, drugi raz ze wogule nie odpala O.o. Może olej się dobija, że chciały by ze 2 litry wysiąść :D

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Taka rada, jak chcesz szybciej rozgrzać silnik to po odpaleniu wciśnij pedał gazu na maksa na 2-3 minuty. Wtedy szybciej osiągnie temp. roboczą i można jeździć bez obaw, że olej nie smaruje. Stojąc w miejscu go nie obciążasz więc możesz kręcić do oporu bez obaw.

Jeśli masz turbo to wyłączaj silnik wciskając na postoju gaz do oporu i wtedy zgaś silnik kluczykiem. Rozpędzona turbina zwalniając wystudzi się i cały układ po wyłączeniu.

  • Dziękuje 1
  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez stefano-italiano
      Kupie dystanse wraz ze śrubami do BMW na jedną lub dwie osie, rozmiar 10 mm lub 15 mm tel 
    • Przez bruuudas
      Cześć Wszystkim, chciałbym sie z wami przywitać! To mój pierwszy post. Jeżdzę E34 od niecałego roku, a zakochałem sie  w tym modelu od pierwszych przejechanych kilometrów.
      Pozdrawiam !

    • Przez Karabach
      Witam, szukam następujacych częsci do E34 KOMBI:
      - fotele przednie
      - tylną kanapę z oparciem
      - tapicerki drzwi (przód elektryka, tył manual)
      - tunel środkowy
      - schowki kierowcy i pasażera
      - kierownice
      - gałke zmiany biegów
      - półke na narzedzia wkręcana w klape bagażnika
      - prawe przednie drzwi w kolorze orient blue metallic
      Wnetrzę najlepiej w czarnej skórze i/lub drewnie. Pozdrawiam
       
    • Przez alpagro
      Witam.
      Jak w tytule, poszukuję sprawny przepływomierz i silnik krokowy do e32 735i.
      Przepływomierz BMW 13621286064
      BOSCH 0 280 203 027   1 286 064.9
       
      Silnik krokowy BMW 13411286065
      Bosch 0 280 140 509
       
      Tel 606 130 577.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.