mundi88 Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Witam, mam pytanie co może być przyczyna bogatej mieszanki? wymieniłem: -pompe paliwa -filtr paliwa -sprawdzałem wtryski (7% różnicy miedzy najlepszym) - przepływka nowa Bremi -świece nowe Delphi irydowe -cewki nowe -DISA nowa -czujnik wałka rozrządu wydech wypada zapłon przy 6 tys obrótów na 5 cyl czasami dojdzie jeszcze 4 lub 6 (czyli bank 2) i zawsze na tym banku jest bogata mieszanka według korekt kompresja 12,5 bar na letnim. oprócz wydania zapłonu(tylko przy dreptaniu do końca) brak błedów. dodam jeszcze ze lekko czuc drzenie silnika jak jest zimny i nie osiągnie 40 st później chodzi już normalnie. brak mocy ma się wrażenie ze go cos trzyma. spalanie 9-15 l. -sondy ok -czujniki temp pokazuja właściwa temperaturę na zimnym i ciepłym Lewe powietrze? czy przypadkie przy lewym powietrzu nie była by uboga mieszanka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Napisałeś, że sondy ok w sensie błędów żadnych nie ma czy podczas dodawania gazu wartości jednej i drugiej są takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundi88 Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 błedów od sond sa tylko w shadow memory ale podobno tym się nie przejmować. przy dodawaniu i odejmowania sondy działają zmieniają parametry przed kat jak i za. zamieniałem miejscami przed katem żeby zobaczyć czy ta na bank 2 nie daje złym pomiarów ale po zmianie nadal na bank 2 pokazuje ze bogata mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Sprawdzałeś ciśnienia na katach? Może kat na 2 banku jest już przytkany? Pirometrem sprawdzaj temp katów na wyjściu - porównuj między obyma - tylko to trzeba szybko bo się temp wyrównuje przez masę grzewczą blachy. Jakie wartości mają długie korekty na 1 i 2 banku? DISA nowa ale czy działa - sprawdzałeś? Edytowane 31 Lipca 2018 przez pidey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundi88 Opublikowano 31 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Sprawdzałem jak tutaj I było ok ciśnienie przy 2500 skończyło na chwilę na 2 psi i spadli w okolice 0 psi. Disa działa tzn trzyma ciśnienie i błędów nie wywala. Co do testu z temperaturą to nie jestem w stanie sprawdzić pirometrem jaka jest temperaturą ponieważ brakuje pomocnika. Ale jak przegonie auto to przy schodzeniu z obrotów słychać jakby coś się trzaski pod autem. Nie wiem czy to pęknięty kat ale jest to tylko po przegonieniu i jak chwilę pojadę spokojniej to już jest znow cichutko. Obstawialem któraś osłonę termiczną ale wszystkie są sztywne, mały luz mają tylko uszczelki kolektora a dokładnie jego osłony i to je obstawialem że wydają taki dźwięk jak się nagrzeje. Co do korekt to poniżej screen a dokładniej zdjęcie. Na nieodpalonym silniku. Edytowane 31 Lipca 2018 przez mundi88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.