Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Amortyzatory tył problem 525d Touring 39% po wym.?


lukaszr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W ubiegłym tygodniu sprawdziłem na stacji diagnostycznej zużycie amortyzatorów. Okazało się że przód ma ponad 75% a tył 36%, diagnosta stwierdził do wymiany tylne amortyzatory.

Dogadałem temat wymiany z moim mechanikiem podałem mu oczywiście VIN. Poinformowałem że w niej jest  po raporcie VIN dodatkowa opcja S227A
Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.
(SPORTL.FAHRW. MIT
NIVEAUREGULIERUNG) **OPTION**

Oczywiście mechanik zamówił po VIN-nie z hurtowni monroe 375 zł za sztuke.

Dzisiaj odebrałem auto i z ciekawości pojechałem sprawdzić na stacji diagnostycznej i okazuje się, że lewa strona ma 40% a prawa 39% !!!!

Zamontowane prawidłowo, poduszki są nabite i kompresor "pompuje" powietrze do nich ponieważ są twarde.

Nie mam pojęcia co to za przyczyna. W środę wracam do mechanika na dyskusję :D 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
W ubiegłym tygodniu sprawdziłem na stacji diagnostycznej zużycie amortyzatorów. Okazało się że przód ma ponad 75% a tył 36%, diagnosta stwierdził do wymiany tylne amortyzatory.
Dogadałem temat wymiany z moim mechanikiem podałem mu oczywiście VIN. Poinformowałem że w niej jest  po raporcie VIN dodatkowa opcja : S227A
Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.
(SPORTL.FAHRW. MIT
NIVEAUREGULIERUNG) **OPTION**
Oczywiście mechanik zamówił po VIN-nie z hurtowni monroe 375 zł za sztuke.
Dzisiaj odebrałem auto i z ciekawości pojechałem sprawdzić na stacji diagnostycznej i okazuje się, że lewa strona ma 40% a prawa 39% !!!!
Zamontowane prawidłowo, poduszki są nabite i kompresor "pompuje" powietrze do nich ponieważ są twarde.
Nie mam pojęcia co to za przyczyna. W środę wracam do mechanika na dyskusję  
Pzdr
Tuleje wózka do wymiany.
Sprawdź to w pierwszej kolejności, gdy tuleje są do wymiany to nawet nowe amortyzatory nie pomogą ;)


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dawid111 napisał:

Tuleje wózka do wymiany.

Hmmm, nie widzę powiązania między amortyzacją amorów, a tulejami "wózka". U mnie umarły tuleje, a mimo wszystko ~90% pokazało.

U taty dwie z czterech umarły, amory takie se, a pokazało ~80%. Może się mylę, ale moim zdaniem tuleje tu nie mają nic do rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, nie widzę powiązania między amortyzacją amorów, a tulejami "wózka". U mnie umarły tuleje, a mimo wszystko ~90% pokazało.

U taty dwie z czterech umarły, amory takie se, a pokazało ~80%. Może się mylę, ale moim zdaniem tuleje tu nie mają nic do rzeczy.

 

Oj uwierz, że w E39 touringu mają one znaczenie wink.png tam jest to tak skonstruowane, że amortyzatory są przykręcane właśnie do wózka. Nie bezpośrednio do karoserii jak w E46 itp.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Dawid w E39 zużyte tuleje wózka mają ogromne znaczenie. U siebie też z tym walczyłem. Amorki zmieniłem na nowe bo pokazały 29% i po zmianie poszło zaledwie 5% w górę. Po wymianie tuleji sprawność amortyzatorów wróciła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...