lukaszr Opublikowano 24 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Witam W ubiegłym tygodniu sprawdziłem na stacji diagnostycznej zużycie amortyzatorów. Okazało się że przód ma ponad 75% a tył 36%, diagnosta stwierdził do wymiany tylne amortyzatory. Dogadałem temat wymiany z moim mechanikiem podałem mu oczywiście VIN. Poinformowałem że w niej jest po raporcie VIN dodatkowa opcja : S227A Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl. (SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG) **OPTION** Oczywiście mechanik zamówił po VIN-nie z hurtowni monroe 375 zł za sztuke. Dzisiaj odebrałem auto i z ciekawości pojechałem sprawdzić na stacji diagnostycznej i okazuje się, że lewa strona ma 40% a prawa 39% !!!! Zamontowane prawidłowo, poduszki są nabite i kompresor "pompuje" powietrze do nich ponieważ są twarde. Nie mam pojęcia co to za przyczyna. W środę wracam do mechanika na dyskusję Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 24 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Witam W ubiegłym tygodniu sprawdziłem na stacji diagnostycznej zużycie amortyzatorów. Okazało się że przód ma ponad 75% a tył 36%, diagnosta stwierdził do wymiany tylne amortyzatory. Dogadałem temat wymiany z moim mechanikiem podałem mu oczywiście VIN. Poinformowałem że w niej jest po raporcie VIN dodatkowa opcja : S227A Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl. (SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG) **OPTION** Oczywiście mechanik zamówił po VIN-nie z hurtowni monroe 375 zł za sztuke. Dzisiaj odebrałem auto i z ciekawości pojechałem sprawdzić na stacji diagnostycznej i okazuje się, że lewa strona ma 40% a prawa 39% !!!! Zamontowane prawidłowo, poduszki są nabite i kompresor "pompuje" powietrze do nich ponieważ są twarde. Nie mam pojęcia co to za przyczyna. W środę wracam do mechanika na dyskusję PzdrTuleje wózka do wymiany. Sprawdź to w pierwszej kolejności, gdy tuleje są do wymiany to nawet nowe amortyzatory nie pomogą Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 24 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 32 minuty temu, dawid111 napisał: Tuleje wózka do wymiany. Hmmm, nie widzę powiązania między amortyzacją amorów, a tulejami "wózka". U mnie umarły tuleje, a mimo wszystko ~90% pokazało. U taty dwie z czterech umarły, amory takie se, a pokazało ~80%. Może się mylę, ale moim zdaniem tuleje tu nie mają nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 24 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Hmmm, nie widzę powiązania między amortyzacją amorów, a tulejami "wózka". U mnie umarły tuleje, a mimo wszystko ~90% pokazało. U taty dwie z czterech umarły, amory takie se, a pokazało ~80%. Może się mylę, ale moim zdaniem tuleje tu nie mają nic do rzeczy. Oj uwierz, że w E39 touringu mają one znaczenie tam jest to tak skonstruowane, że amortyzatory są przykręcane właśnie do wózka. Nie bezpośrednio do karoserii jak w E46 itp. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 25 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Tak jak pisze Dawid w E39 zużyte tuleje wózka mają ogromne znaczenie. U siebie też z tym walczyłem. Amorki zmieniłem na nowe bo pokazały 29% i po zmianie poszło zaledwie 5% w górę. Po wymianie tuleji sprawność amortyzatorów wróciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.