CumiusZ

Nierowna praca(drgania)silnika, brak mocy e39 m52tub28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Proszę wszystkich o pomoc w diagnozie mojego problemu z silnikiem. Auto to Bmw e39 z silnikiem 2.8 m52tu bez gazu. Problem dotyczy drgan na biegu jalowym i braku mocy. Jest tez problem z ruszaniem. Silnik przysiada przy ruszaniu. Obroty nie faluja ale wystepuja te drgania. Wszystkie te problemy występują niezależnie od temperatury silnika i otoczenia . Nie ma problemu z odpalaniem. Vanos po regeneracji. W inpie brak błędów a jesli chodzi o live data to niewiele z tego rozumiem i prosilbym o podpowiedz co moze byc nie tak. 

DSC_2911.JPG

DSC_2910.JPG

DSC_2909.JPG

DSC_2908.JPG

DSC_2907.JPG

DSC_2906.JPG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że leje paliwem. Zwłaszcza na 3 i 6 cylindrze, ale jak okaże się że wtryski  to i tak będziesz robił wszystkie. Zamień miejscami wtryski i obserwuj czy spalanie stukowe (rough) zmieni miejsca.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Przyjrze sie temu. Co ciekawe. Na zimnym silniku szaleje 1 cylinder. Wychodzi ponad 1 i jest wykrzyknik. W czasie nagrzewania wszystkie troche kuleja ale jak juz zlapie temperature to wlasnie ten 3 i 6, czasem trochę 4 wariuja. Cewki juz zamienialem i nie bylo efektu. Dalej 3 i 6 cylinder. Fajki na cewkach nowki boscha. Swiece nowki platynowe, czteroelektrodowe. To sprawdze rzeczywiście te wtryski. Dzięki pozdrawiam. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się