Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Bmw E46 jako pierwszy samochód


M4K0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wiosnę mam zamiar kupić swój pierwszy samochód ^^ I teraz pytanie do was, co sądzicie o tym modelu jako pierwsze autko? 

Obecnie ceny poszło sporo w dół bo już mają 20 na karku :D Interesuje mnie sedan ( dojazdy na uczelnie ze znajomymi więc potrzebne coś większego niż coupe), jak dla mnie to fajne nieduże i zwinne autko. 

Oczywiście już sporo osób mnie ostrzegało, że jestem świeżym kierowcą i w zimę jazda dla mnie będzie bardzo trudna. Jak już wyżej pisałem samochód głównie do dojazdów na uczelnię i do pracy więc dosyć, krótkie trasy no i oczywiście czasem jakiś trip z kumplami :P Jestem spokojnym kierowcą i raczej jeżdżę rozważnie nie zamierzam samochodem mocno szarżować bo szkoda go rozwalić odrazu po kupnie :D 

Jakie silniki najbardziej polecanie żeby cała moja wypłata nie znikała na CPN i żeby jednak miał ten mały zapas mocy gdy trzeba by było kogoś wyprzedzać ( zauważyłem jakie to ważne jak dla kumpla w 1.2 mocy zbrakło przy wyprzedzaniu i lecieliśmy na dzwona na szczęście wyprzedzany trochę zwolnił i nas wpuścił :/

I jak u niego z awaryjnością i częściami zamiennymi? 

Na co najbardziej zwrócić uwagę przy kupnie?

Jakie zdanie macie o skrzyni manualnej i automatycznej?

 

Jeszcze tylko wspomnę że jak na razie jeździłem Audi A4 B6 1.9tdi mojego taty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.01.2019 o 03:09, M4K0 napisał:

I jak u niego z awaryjnością i częściami zamiennymi?

 

awaryjnosc - nie ma reguly, mozesz miec pecha i co miesiac cos robic, a mozesz dobrze trafic i nie robic nic poza standardowymi eksploatacyjnymi przez 3 lata, ale generalnie jak dbasz tak masz - jak nie bedziesz zydzil na czesciach to ona sie odwdzieczy. niestety dobre czesci nie sa najtansze, wiec jak sam sie utrzymujesz albo pracujesz dorywczo i chcesz zachowac hajs na inne przyjemnosci to odradzam, bo bedziesz plakal

  • Lubię 1