maniek71

Przyciemnianie szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam jakiejs firmy osoby zajmujacej sie przyciemnianiem.

Sprawdzony rzeczowy i jak zawsze w rozsadnych cenach moze gdzies robiliscie podrzucajcie cenny i jakie auta i ile szyb.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Auto-tomeks. Wrocław ul. Czechowicka 8 .

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

robilismy z ziomkiem tylne u Tomeksow, potwierdzam, zrobione dobrze i nic sie z nimi nie dzieje.

 

przednie zrobilismy u bociana, moje auto bylo pierwsze, wyszlo calkiem dobrze i estetycznie, ale przy drugim aucie juz byli upaleni i zostawili prawie centymetr od krawedzi szyby, wiec jakbys robil u nich to raczej podstaw auto na poczatku dnia ;d

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Nev napisał:

 

przednie zrobilismy u bociana, moje auto bylo pierwsze, wyszlo calkiem dobrze i estetycznie, ale przy drugim aucie juz byli upaleni i zostawili prawie centymetr od krawedzi szyby, wiec jakbys robil u nich to raczej podstaw auto na poczatku dnia ;d

A powiedz mi kiedys mialem przyciuemniony przod ale dlugo to nie trwalo bo duzo klopotow pozniej z tym bylo az zerwalem.

Normalnie przeglady przechodzi i niebiescy sie nie sadza o to.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no ja mam pecha bo wczoraj mi drugi raz dowod zabrali, ale to znajdujesz sobie ogarnieta stacje kontroli, podjezdzasz, robisz niepelny przeglad za 20 czy tam 50pln i dowod odzyskujesz.

 

przy pelnym przegladzie ktory robisz normalnie co roku nikt sie nie czepia (ale pewnie zalezy jak trafisz), dla pewnosci kazdy ci powie zeby wjezdzac z opuszczonymi szybami

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

co ty, zadnego demontowania, wszyscy kleja na aucie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem w redGlass ul. Paprotna 5 Wrocław. 

Za e36 sedan, wszystkie szyby tzn. 5 szt. Dałem 500 zł, boczki z dzwi sam ściągnąłem.

Dowodu nigdy mi nie zabrali, bo szybko szyby opuszczałem jak już lizak widziałem. 

Na przegląd też opuszczone miałem ale to w lecie, a w zimie trochę głupio haha. 

Nie wiem czy demontują szyby. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

maly update: okazuje sie ze jak ci zabiora dowod to jednak czapa, fura wlasnie stoi u bocianow i zdejmuja folie bo teraz po nowych przepisach i po tej aferze co ostatnio zamkneli pare osob we wroclawiu, podbicie takiego przegladu to taki przypal ze nikt ci tego nie zrobi ;D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.