Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Opiszę tutaj jak pomalowac wskazówki w zwykłym E30, aby wyglądały jak w M3 E30 :)

wiec:

1) tzreba wykręcic licznik z deski rozdzielczej (nie bede sie rozpisywac jak to zrobic, a podam linka tutaj: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=11421)

2) Trzeba odzielic czesc z szybka od reszty zegarow - w tym celu trzeba odkrecic 11 srobek

zdjcie010pq1.jpg

3)Mamy juz oddzielone zegary, teraz tzreba pomalowac. :)

Ja uzylem specjalnego markera permanentnego, szybkoschnącego

3) malujemy

zdjcie0062tf9.jpg

4) Czekamy az wyschnie i skrecamy zegary, oto efekt :)

zdjcie002ra9.jpg

Sorki za jakosc zdjec, efekt jest powalajacy, nawet na polce w pokoju a co dopiero w aucie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czym poznac czy sie ma

Regulacja wysokości kolumny kierownicy jest plastikową rączką - ciągnie się ją do siebie i kolumna opada... :wink:

mam na kolumnie pod kierownica prostokatna dziurke i takie metalowe cos nie wiem co ciagne za to z kazdej strony ale nic

Nie wszystko złoto co się świeci... czyt. "nie wszystko regulacja kolumny co jest pod kierownicą" :mrgreen: <bmw_2>

a jesli sie nie ma to jak wyciagnac ten licznik

Patrz pierwszy post Enza - jest tam link to źródła - foto instrukcja <bmw_2>

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instrukcja jest do e30 :!:

Oj E36 znowu się tak bardzo nie różni - po prostu nie musisz odkręcac śrub od spodu - samo koło kierownicy i chyba dwie śruby od licznika - no chyba, że się ma regulację kolumny kier. :wink:

Jest też realoem pomocy naukowych jest wystarczająca ilośc <bmw_2>

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
ja tez pomysle ale ostatnio mialem problem z wyciagnieciem licznika i dalem sobie spokuj, a swoja droga w kazdej e36 jest mozliwosc regulowania kierownicy w dol i w gore?

W e36 zegary wychodza latwiej, przynajmniej ja tak odczulem. Masz tylko dwie srubki trzymajace zegary od gory. Wiem, ze duza roznice robie jak sie kierownice po prostu wyciagnie. Wiem, ze ze sciagnieta kiere wlozenie zegarow potrwalo doslownie kilka minut. A to jest nic w porownaniu jak robilem to w e30 i jak wyciagalem teraz, przy zalozonej kierownicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Kolega czapla56 wlasnie pomalowal:

http://www.maxbimmer.pl/threads/11082-czapla56-E30-1.8-coupe/page8

I napisal:

- Malowałem markerem czerwonym.

- Podczas malowania musisz zrobić to jednym pociągnięciem, z jednego końca wskazówki na drugi. Inaczej efekt z bliska będzie jak po lakierze do paznokci

- W nocy przy podświetleniu jest czytelnie, jednak dzisiaj w dzień jak założyłem okulary przeciwsłoneczne, to trzeba było popatrzeć chwilę dłużej, żeby zorientować się gdzie są wskazówki. Być może było tak dlatego, że słońce mnie oślepiało, w każdym razie całe zegary było gorzej widać, a w szczególności same wskazówki icon_smile.gif.

Ja się juz zdecydowałem ale najpierw muszę dorwać karbonowe cyfer blaty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...