Gość Mordulec

Maxbimmer w Plenerze - Spot BMW - Karpacz 13-15 czerwca 2008

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Ja tylko przypomne ze wpłaty zbieramy do 10tego maja , po tym terminie niestety

kto sie wpisał na liste a nie wpłacił ,nie jedzie lub jedzie na własne ryzyko (nie mozemy

zapewnic ze bedą miejsca kempingowe) bo rezerwacja bedzie zrobiona tylko dla tych osób

ktore wplaciły :drunk:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wpłaty:

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

3.Carlos 40 zł

4.El_banano 40zl

5.Krzysiek 40zl

6.KOSA 40zl

7.PIT

8.P.Wiśniewski (byłabym wdzięczna za podanie nicka <bmw_1> )

9.E34-Patryk

10.Rafałs

bmw_beer :party: :gril:

[ Dodano: 9 Maj 08, 13:14 ]

Wpłaty:

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

3.Carlos 40 zł

4.El_banano 40zl

5.Krzysiek 40zl

6.KOSA 40zl

7.PIT

8.Sliwa99

9.E34-Patryk

10.Rafałs

11.Dziki

:drunk:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Refresh :gril: :drunk:

Wpłaty:

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

3.Carlos 40 zł

4.El_banano 40zl

5.Krzysiek 40zl

6.KOSA 40zl

7.PIT

8.P.Wiśniewski (byłabym wdzięczna za podanie nicka )

9.E34-Patryk

10.Rafałs

11.Dziki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłam dzisiaj do Pana z Karpacza, zarezerwowałam nam miejsca. Jeżeli ktoś wpłacił dzisiaj, a wpłata dojdzie w poniedziałek, to może być spokojny- będzie dopisany do listy <bmw_1>

Rabat na jaki możemy liczyć to to, że własciciel pokryje za nas opłate klimatyczną ( ok.2 zł za dobe za osobe). płacimy więc tylko za pobyt, żadne inne opłaty nas nie interesują.

Do dyspozycji mamy miejsce na ognisko, boiska do siatkówki, piłki nożnej, dostęp co zimnej, ciepłej wody ( bezpłatny ;) pisze to dlatego, że jak byliśmy dwa lata temu w Dębnie to np umycie rąk w ciepłej wodzie kosztowało 1 zł, a prysznic 5 zł :mrgreen: ) tutaj mamy to w 'cenie' :wink:

Znajduję się tam również aneks kuchenny, z którego możemy korzystać.

Wszystkie miejsca, które są zarezerwowane, to są miejsca na namioty.

Właściciel ze swojej strony może nam zorganizować ognisko, orkiestrę, która może nam przygrywać ( oczywiście, za odpłatą ;)) Jak na razie podziękowałam- myslę, że jakoś sami zorganizujemy sobie czas :drunk: :gril:

Chyba przekazłam wszystko, jeżeli coś mi sie przypomni, to napiszę. Jeżeli ktoś ma pytania, prosze pytać.

Właściel prosił nas o załatwienie jednej sprawy- mianowicie mamy przywieźc z sobą POGODĘ :gril:

happy_bmw :mrgreen: :mrgreen:

Informacja dla dla tych, którzy dzownili do właściciela w sprawie domku- Pan prosi o kontakt w celu ustalenia szczegółów, tzn. czy domek ten będzie wynajmowany, czy nie[/b][/b]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do właściciela,potwierdziłem rezerwację więc domek jest nasz :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko odnośnie prądu 230V na polu namiotowym czy będzie możliwość gdzieś się do niego podłączyć (ale tak blisko namiotu) :?:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
mam pytanko odnośnie prądu 230V na polu namiotowym czy będzie możliwość gdzieś się do niego podłączyć (ale tak blisko namiotu) :?:

Mysle ze z 220 nie powinno byc problemu skoro ludzie przyjezdzaja z przyczepami to

skrzynki z doprowadzonym zasilaniem powinny byc , jedynie moze byc potrzebny jakis

dłuższy przedłuzacz zeby podciagnac zasilanie pod namiot :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie przyjadę bo moja Beta skończyła żywot. Nie stać mnie na utrzymanie takiego starego auta w którym co chwile coś wyskakuje.

Ps. Sprzedam na częsci ;-))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do właściciela,potwierdziłem rezerwację więc domek jest nasz
. mam pytanko: czy znalazły by sie jeszcze miejsca w domku pytanie_bmw 2 osoby + dzidzia... bo nam odmówili rezerwacje w stokrotce?!czekam na info. pozdrawiam. xkacio. ps. jak by co to wysłałem ci na pw moj nr telefonu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dzwoniłem dziś do właściciela,potwierdziłem rezerwację więc domek jest nasz
. mam pytanko: czy znalazły by sie jeszcze miejsca w domku pytanie_bmw 2 osoby + dzidzia... bo nam odmówili rezerwacje w stokrotce?!czekam na info. pozdrawiam. xkacio. ps. jak by co to wysłałem ci na pw moj nr telefonu.

Hej Konrad.Przykro mi ale na chwilę obecną na ten domek reflektują :

1. Forest + dziewczyna

2. Piotr Gackowski + żona + córka

3. Leszek + Jadzia

4. Kresek + dziewczyna

Czyli wychodzi już nawet 9 osób a jest tam podobno miejsc dla 8.Jednak myślę,że zarówno w Mikołowie jak i Karpaczu jest mnóstwo kwater w których znajdziesz wolne miejsca.Pozdrawiam i do zobaczenia na spocie.Forest

P.S.Zadzwonię dziś do kolesia od domku i zapytam czy chce jakąś zaliczkę czy coś.Poza tym mam zamiar wybrać się do niego w niedzielę bo takie rezerwowanie domku w ciemno to nie jest najlepszy pomysł.Na zdjęciach może to wyglądać fajnie a w rzeczywistości może się okazać lipą (wiem to z własnego doświadczenia po rezerwacji pokojów w Mielnie.Hotelik "EUROPA" - nie polecam).Tak więc w poniedziałem zainteresowanym przekażę informacje czy warto w ten domek się montować czy może lepiej poszukać czegoś innego.No i jeśli nie spełni oczekiwań to porozglądam się w niedzielę za czymś innym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam sprawę... jeżeli ktoś ma długi przedłużacz to niech go weźmie bo chcę zabrać lodówkę by

móc piwko i mięsko na grilla przechować... lodóweczka ma 60L więc jak ktoś będzie chciał piwko schłodzić to nie będzie problemu :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ok. mamy juz rezerwacje (dla zainteresowanych -http://www.ubeatyipiotra.wkarkonoszach.pl). Sebastian dzięki za info. do zobaczenia w czerwcu. :gril: bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzis oglądać domek.

Plusy :

-teren chroniony przez sołtysa :mrgreen:

-ogrodzony,zamknięty parking.

Minusy :

-malutkie pokoiki

-są tam dwie sypialnie dwuosobowe i jedna czteroosobowa (więc amatorzy nocnych

szaleństw muszą sie liczyć z obecnością drugiej pary) :twisted:

-do ośrodka z polem namiotowym jest powiedzmy około 1 kilometra.Lecz było tam dziś

takie bagno,że trzeba iść przez wioskę nadrabiając dodatkowo około 2 km.

Przy okazji odwiedziłem również pole namiotowe.Prezentuje się to całkiem sympatycznie,można pograć w siate i nogę,jest miejsce na grilla,niestety basen zostaje napełniony wodą na koniec czerwca więc kąpielówki można zostawić w domu:) Toaleta czysta i schludna,prysznice bez zarzutu,słowem - zachęcająco to wygląda.

Osoby które były zainteresowane tym domkiem - proszę o finalne potwierdzenie,że decydujecie się na wynajem.W razie pytań zostawiam mój numer kom. 607 15 96 77.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a jak tam jest ze sklepami,sa daleko czy raczej zakupy zabieramy ze soba :?:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
a jak tam jest ze sklepami,sa daleko czy raczej zakupy zabieramy ze soba :?:

Na miejscu pewnie są jakies sklepy , ewentualnie do Karpacza jest niedaleko ale chyba

zaopatrzenie to raczej zrobic przed wyjazdem , zeby od razu po przyjezdzie nie latac

w poszukiwaniu sklepów tylko zając sie rozkładaniem namiotów i rozpalaniem grila bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Byłem dzis oglądać domek.

Plusy :

-teren chroniony przez sołtysa :mrgreen:

-ogrodzony,zamknięty parking.

Minusy :

-malutkie pokoiki

-są tam dwie sypialnie dwuosobowe i jedna czteroosobowa (więc amatorzy nocnych

szaleństw muszą sie liczyć z obecnością drugiej pary) :twisted:

-do ośrodka z polem namiotowym jest powiedzmy około 1 kilometra.Lecz było tam dziś

takie bagno,że trzeba iść przez wioskę nadrabiając dodatkowo około 2 km.

Przy okazji odwiedziłem również pole namiotowe.Prezentuje się to całkiem sympatycznie,można pograć w siate i nogę,jest miejsce na grilla,niestety basen zostaje napełniony wodą na koniec czerwca więc kąpielówki można zostawić w domu:) Toaleta czysta i schludna,prysznice bez zarzutu,słowem - zachęcająco to wygląda.

Osoby które były zainteresowane tym domkiem - proszę o finalne potwierdzenie,że decydujecie się na wynajem.W razie pytań zostawiam mój numer kom. 607 15 96

77.

Czyli spokojnie możemy jechać ;) <bmw_2>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z jakimś panem który jest chyba dozorcą tego pola namiotowego.Sklep jest w odległości kilkaset metrów spacerkiem do Miłkowa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Witam

Mam pytanie Tylko niewiem czy nie zapozno

Jest mozliwosc jeszcze zapisania sie na liste na wyjazd do Karpacza

:?:

Mozna jeszcze jechac , zarezerwowalismy 5 dodatkowych miejsc pod auta + namioty

wiec jak chcesz jechac zrób przelew tak jak było to opisane we wczesniejszych postach :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wpłaty:

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

3.Carlos 40 zł

4.El_banano 40zl

5.Krzysiek 40zl

6.KOSA 40zl

7.PIT

8.Sliwa99

9.E34-Patryk

10.Rafałs

11.Dziki

12.Gumis525

Razem 480 zł

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zna ktos moze plan wyjazdu do Karpacza

Napiszcie o której godzinie ruszacie z wrocławia i jaka jest trasa przejazdu wrocław-karpacz. pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że wyjazd w piątek ok godziny 17.30/18. Trasy niestety dokładnie nie znam, ale sebastianforyst był już tam, to mam nadzieję, że nas poprowadzi happy_bmw

Wydaje mi się, że będziemy kierować się na Jelenia Górę, potem Karpacz i przed Karpaczem jest zjazd na Miłków i podobmo są już tablice jak dojechać do tego campingu, gdzie my będziemhy (tak mówił właścicel). Ale co do szczególów trasy Wrocław-Jelenia Góra to musi się wypowiedziec ktoś bardziej zorientowany ;)

:gril:

:party: happy_bmw

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.