Gość Mordulec

Spot BMW Klub Wrocław - 20 kwietnia 2008

Rekomendowane odpowiedzi

co sie z wami dziej ludzie w weekend trzeba sie bawic :) <bmw_1>

dokladnie, tym bardziej, ze niedziela to dzien cwela :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A moze woli isc kots do Koscioła od 6.oo do 18.oo... A lista to tylko ci co jada na 100% reszta zrobi nam niespodzianke i..... nie wpadnie :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja tez pracuje !! ale na spota zawsze znajde czas !! a nie ucze sie bo mam juz wszytkie tytuly typu: profesor docent doktor habilitowany itp

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Filip

3.Forest

4.Patryk & Paula(jeśli nie zrobie japończyka to wbijemy mondeasem

5.Alaszi

6.Rafałs

7.Tequila i może ktoś jeszcze...

8.harry71

9.Madzia%Dziki

10.Madziulka&Krzysiek (95%)

11. mat na 60%

12.zenon

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam panie i panowie ,jaki program wam przyświeca?.

Jestem nowy i niewiem czy można się przyłączyć. To zamknięta impra znajomków pytanie_bmw

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ja tez pracuje !! ale na spota zawsze znajde czas !! a nie ucze sie bo mam juz wszytkie tytuly typu: profesor docent doktor habilitowany itp

no to tylko pogratulowac w tak młodym wieku :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Filip

3.Forest

4.Patryk & Paula(jeśli nie zrobie japończyka to wbijemy mondeasem

5.Alaszi

6.Rafałs

7.Tequila i może ktoś jeszcze...

8.harry71

9.sebastianforys

10.Madzia%Dziki

11.Madziulka&Krzysiek (95%)

12. mat na 60%

13.Stefan1986

ja dolacze w olawie na shellu;) <bmw_1>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

arekbier witam Cie tez ale tu zacytuje "Jestem nowy i niewiem czy można się przyłączyć. To zamknięta impra znajomków" :D Ja tez byłem nowy i powiem Ci jedno to nie jest impra dla znajomków bo tez miałem pierwszy raz spotkanie z ludzmi maxbimmera i jest zajefajna atmosfera <bmw_2>

pozdro. <bmw_3>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Witam panie i panowie ,jaki program wam przyświeca?.

Jestem nowy i niewiem czy można się przyłączyć. To zamknięta impra znajomków

powiem tak zapraszmy godzina 11:00 ogrodnictwo siechnice :P <bmw_2> <bmw_3>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jak Dziki jakąś miejscowke w bagazniku znajdzie to i ja sie zabiore :P

woda w akwarium już zmieniona :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam!!!!!!!! Życzę miłego spotu na lotnisku. Ja niestety pracuję i to w dodatku cały weekend. Można mnie odwiedzić na stacji Orlen w Brzegu. Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Filip

3.Forest

4.Patryk & Paula(jeśli nie zrobie japończyka to wbijemy mondeasem

5.Alaszi

6.Rafałs

7.Tequila i może ktoś jeszcze...

8.harry71

9.sebastianforys

10.Madzia%Dziki

11.Madziulka&Krzysiek (95%)

12. mat na 60%

13.Stefan1986

14.leszek 75%(o ile odbiore siudeme z warsztatu)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Mordulec & Pola

2.Filip

3.Forest

4.Patryk & Paula(jeśli nie zrobie japończyka to wbijemy mondeasem

5.Alaszi

6.Rafałs

7.Tequila i może ktoś jeszcze...

8.harry71

9.sebastianforys

10.Madzia%Dziki

11.Madziulka&Krzysiek (95%)

12. mat na 60%

13.Stefan1986

14.leszek 75%(o ile odbiore siudeme z warsztatu)

_15.kaspri (mialo mnie niebyc ale Boss Mordulec zmobilizowal wiec do zobaczenia w siechnicy) <bmw_2>

[ Dodano: 20 Kwiecień 08, 15:46 ]

I juz po :)

Bylo fajosko,pogoda dopisala. Dzieki Mordulcowi za cenne wskazowki bmw_beer

Postaram sie jaknajszybciej zrobic defekt zeby autko moglo w pelni pokazac kto rządzi :wink:

A nie dopiero zaczynalo gonic jak trzeba na wyzszych predkosciach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Milo ,przyjemnie jak na klub przystalo ,nie frekfencja tu ma znaczenie .Przyjemnego wieczoru.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Heh konkret spocik , kto sie przestraszył pogody ten wtopił bo na lotnisku mega

ciepło było i nie mowie o ognisku :gril:

Atmosferka jak zwykle rewelacja i do tego duzo ścigania było bmw_beer :drunk:

no i chyba sie przesiadam na serie 7-dem :drunk: <bmw_1> Kaspri furka rewelacja

w prowadzeniu , sprzegło poprawisz i wiekszosc furek do wciagniecia bedzie no moze

poza Nutą bo On tam ma jakies dziwne mody w tym silniku niby bez Vanosa a wciaga

ludzi na Vanosie :lol:

No i gratulacje dla Marc'a w takim stanie 5tki to juz dawno nie widziałem , plastiki

tapicera wszystko jakby miesiac temu z fabryki wyjechała <bmw_2> <bmw_1> bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mordulec jak bawarka :D jak zakład jest :!: :!: :!: sa swiadkowie zdjecie ze zaklad przyjety wiec tylko czekac jak wpadniesz na jakiegos spota jako pasażer :mrgreen:

spocik fajny mozna powiedziec ze sama wytrwała grupa wpadał :!: :!: :gril:

bedzie jakis filmik jak kaspri smigał po wodzie i autko studził :?: :?:

pozdro <bmw_2>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Mordulec jak bawarka jak zakład jest sa swiadkowie zdjecie ze zaklad przyjety wiec tylko czekac jak wpadniesz na jakiegos spota jako pasażer

Hehe no nie da sie ukryc , zakład jest , fotki są swiadków tez sie kilku znajdzie :lol:

bedzie jakis filmik jak kaspri smigał po wodzie i autko studził

hehe tytuł bedzie "jak szybko domowym sposobem umyc/pobrudzic serie 7dem" :drunk:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hahahaha :lol: podobno maseczka z błota pomaga zobaczymy czy zda relację i z tego typu wymagan mi sie wydaje ze studził ja :!: :P bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.