Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Dread

Rekomendowane odpowiedzi

Witam <bmw_2>

Mam taki problem.. włączając światła z przodu wszystko jest w porządku ale z tyłu nieraz światła gasną i cholera jadę bez.. Loteria raz są i jest ok a nieraz gasną.. Czego to może być wina? z góry dzięki za pomoc <bmw_2> Pozdrawiam Dread!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Temat powraca.. Wymieniłem moduł lkm jakiś czas temu i myślełem że to rozwiąże temat ale nie.. Właśnie poznałem spoko policjantów którzy sprawdzili mi dokumenty i pozwolili jechać na przeciwmgielnych z tyłu zamiast zwykłych świateł które.. zgasły! Ale najlepsze jest to że moje auto muszę zamykać przez kluczyk od strony bagażnika, ale razem z nie świecącymi tylnimi światłami przestał mi działać centralny.. Powku...łem się trochę sprawdziłem bezpieczniki itd i w momencie kiedy wrócił mi prąd na światła zaczął działać centralny.. Tak więc moje pytanie: "Dlaczego prąd nie dociera do świateł oraz do bagażnika?" Kierunki, stop, przeciwmgłowe w lampach działają tak samo jak oświetlenie bagażnika.. Jak za bardzo zamotałem to dajcie znać.. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiązka w klapie bagażnika to zwykle konkretny problem.

Ja kiedyś miałem niezły bajzel z elektryką bo wiele urządzeń obwodów ma wspolną masę.

Wiązka w klapie 'złamała się'izolacja na kablach i stykały sie ze sobą w róźnych kombinacjach.

Jedna z nich to np.kontrolka przeciwmgielnych tylnych zapalała się mimo wyłączonego wącznika,przednie prawe mijania mrygało lub gasło,włączenie tylnych przeciwmgielnych nie zapalało w nich żarówek.

Inna opcja to włączenie przeciwmgielnych włącznikiem powodowało zapalenie przy okazji dmuchawy na 1bieg i dwókrotne zamykanie centralnego bo i kabel od silownika zamka klapy tez sie tam w wiązce przytulał.Cuda wianki.

Kabel masowy świateł tylnych przeciwmgielnych był peknięty i raz puszczał mase na inny obwód sterowany masą a innym razem stykały sie plusy dwoch rożnych obwodów.Sterowanie urządzen w bmce jest różne plusem bądz minusem wiec takie stykania to niezły bigos.

Włącz te obwody które szwankują i otwieraj i zamykaj klape-może coś się ujawni.

Ja w e34 w tej wiązce klapy natknąłem się na 12 pekniętych izolacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm tak się troche w poprzednim poście ale w e32 na klape chyba nie idzie żadna wiązka bo cała lampa i zamek zostają na dole.

W tym układzie na schematach sprawdzilbym te dwa obwody-centralnego i świateł pozycyjnych pod względem wspólnych punktów masowych i punktów zasilania i zlokalizował je w aucie.

Jeśli tu nic nie znajdziesz to posprawdzaj same lampy i gniazda żarówek.

I potem moduł świateł na zimne luty.

Ze względu na moduł nie powinien mieć wpływu na centralny ale myślę że schematy tych obwodów mogłyby wiele pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno najważniejsze pytanie.. gdzie szukać tego modułu? Znajduje się on tam gdzie bezpieczniki i przekaźniki? :oops:

Witam

Prawdopodobnie winny jest LKM (light conrol module) lub przekaźnik ale to zależy jaki masz LKM ,sprawdź przekaźnik (zimne luty) ,przekaźnik i moduł (LKM) znajdują się w boksie bezpieczników pod maską

http://bmwe32.masscom.net/sean750/mustardRelay/mustardRelay.htm

LKM to ten pierwszy na fotce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...