Dread

Wymiana pompy paliwa e32 m30b35

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pilnie potrzebuje dowiedzieć się jak odpowietrzyć układ paliwowy w m30? I gdzie się znajduje filtr paliwa w tym samochodzie? Z góry dzięki za szybkie info. Pozdro

Albo inaczej.. dzisiaj jadąc na stację niestety brakło mi paliwa... <bmw_4> zalałem z 10 litrów ale auto nie odpala... Pompa zassała syf z baku? filtr się zapchał? czekam na jakieś info..dzięki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dread,

m30 to nie diesel tam nie trzeba odpowietrzać :wink:

myśle że jak tak latasz na resztkach paliwa w zbiorniku to poprostu wykończyłeś pompę paliwa

pompa paliwa jest smarowana właśnie benzyna więc nie lubi suszy ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprawa prosta,zatarles pompe i tyle :mrgreen:

nawet jazda na rezerwie ją wykancza,pamietaj ze nie dosc ze paliwo ją smaruje a i chlodzi!

Zbiornik w twoim M30 zabiera prawie 100litrow BP wiec minimum dla normalnej pracy to 15-20litrow.Powiem inaczej,rezerwa nie ma sie prawa palic!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To, ze skonczylo sie paliwo to nie oznacza, ze pompa zassala syf, bo i tak zawsze zasysa paliwo z tego samego miejsca czy masz pelno czy tez rezerwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie pompa do wymiany bo nie słychać żadnej jej pracy i nie robi ciśnienia... Teraz pytanie.. Jak wymienić pompe? W bagażniku koło zapasu jest taka pokrywka pod którą jest chyba 8 nakrętek... To wykręcić.. wyjać całość i szukać gdzieś tam zbunkrowanej pompki? Przyznaje że nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak sie do tego zabrać.. :oops:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nr 5 na tym rysunku to pompa paliwa. http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1990/april/browse/fuel_supply/sending_unit_assembly_metal_tank/ Nie wiem czy dobrze wprowadzilem dane samochodu, ale to chyba bez roznicy.

[ Dodano: 13 Lipiec 09, 19:53 ]

Napewno musisz wyjac calosc, tak jak myslisz. I nie panikuj :mrgreen:

[ Dodano: 13 Lipiec 09, 19:55 ]

Przed zabraniem sie za robote oznacz przewody paliwowe, zeby ich potem nie zamienic. No chybaze czyms sie roznia, to nie pomylisz.

[ Dodano: 13 Lipiec 09, 20:19 ]

A tutaj nr 12 to filtr paliwa, a wiec musi byc gdzies pod podloga, blisko zbiornika. http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E32/Sedan/Europe/735i-M30/LHD/M/1990/april/browse/fuel_supply/fuel_supply_single_filter/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie te dwa rysunki sobie juz wydrukowalem, w sobote pogrzebalem juz w bagazniku i wymontowalem ten caly zestaw w ktorym jest pompa ale nie wiedzialem jak sie do tego zabrac zeby ja wymontowac.. jutro zakupie pompe i dam znac czy mi sie udalo czy nie.. :wink: Oby sie udalo bo w sobote Nysa i chce sie tam zjawic swoim autem a nie tak jak dotychczas.. na doczepke.. mam nadzieje ze do soboty :gril: bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jak nie chcesz kręcić sto razy żeby odpowietrzyć to się zwiera 2 piny na przekaźniku i pompa pracuje cały czas myślę minuta i pali od kopa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wymontowałem wczoraj pompe a dzisiaj w pracy podłączyłem ją na krótko pod 12V i nie daje żadnego ciśnienia.. coś tam niby burczy i kręci ale nic nie zasysa... Sprawdziłem wczoraj też bezpieczniki i wszystkie da się sprawdzić probówka i jest na nich prąd a na nr 23 czyli od pompy nie ma... co to może byc? czy może prąd tam jest nie na zapłonie a na rozruchu? Albo czy jest taka możliwość że przekaźnik padł? I który to jest bo się nie orientuje...

[ Dodano: 22 Lipiec 09, 00:39 ]

Pompa wymieniona, 2 razy zakręciłem zassała paliwko i lata jak ta lala:D nie muli już na PB a i wymiana to nic złego! dzięki za pomoc pozdro <bmw_2> bmw_beer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem )

Masz Kolego spalona pompę paliwa ! po 2 nie jedzimy na rezerwie !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez juve_fan
      Siemandero wszystkim przy weekendzie :-) 
      Z racji tego, że powoli wraca do mnie temat zakupu auta, a ponowny zakup Bmw jest chyba nieunikniony, to przeglądam trochę portale, gdzie moja uwagę zwróciły dwie sztuki E38. 
      Kojarzy ktoś z Was te sztukę?!
      https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-okazja-bardzo-zadbane-lpg-ID6yPtej.html
       
      No i jeszcze ta mnie intryguje, choć niestety tylko 2.8 i bez LPG, ale z samych zdjęć wygląda na prawdę sensownie :-) 
       
      https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-oryginal-bogato-wyposazona-felgi-18-rolety-tv-skora-ID6yObhD.html
       
      Jakieś porady, sugestie?!  :-) 
       
      Miłego weekendu 
       
      Pozdrosy 
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.