Skocz do zawartości


Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Godlo7

    Centralny zamek

    Cześć ! Wracam po krótkiej przerwie ale po długiej walce z samochodem. Sytuacja wygląda następująco : po wymianie zamka w drzwiach kierowcy problem częściowo się rozwiązał teraz manualnie otwiera i zamyka wszystkie drzwi wraz z szybami, walka trwa dalej z otwieraniem z pilota i tutaj mam dziwny problem, udało zakodować się kluczyk ale bez pestki imo udało się za pierwszym razem wszystko działało aż do momentu poskładania kluczyka i przekręcenia kluczyka na 2 pozycje, w tym momencie wszystko przestaje działać i nie da się zakodować kluczyka próbowałem kilka razy i zawsze to samo bez pestki śmiga pięknie z zero reakcji . Jeśli ktoś ma jakiś pomysł bardzo proszę o pomoc
  4. Ostatni tydzień
  5. Cześć, pacjent e46 z m54b22 automat Od jakiegoś czasu słychać stukanie między 2-3tys obrotów Zrobiony vanos Sprawdzony rozrząd Wymienione świece i cewki Przejrzany osprzęt silnika i pomysły się kończą, Podejrzenie padlo na Katy ale też nie jestem pewny na 100%, Dodatkowy problem dziś po wymianie zaworu nagrzewnicy samochód nie trzymał wolnych obrotów z wydechu śmierdziało benzyną, skasowałem adaptacje nie pomogło, przejechałem się dość dynamicznie autem i silnik zaczął pracować równo... Wsadziłem nowe świece po 10min pracy były już całe czarne, miał ktoś podobny przypadek ale doradzi gdzie zajrzeć?
  6. Cześć! Witam ponownie po długiej przerwie, gdyż zawracam ze "złej drogi" Mianowicie chcę sprzedać samochód, żeby kupić inny samochód, a dokładniej rozglądam się za E39 4.4 V8, nawet mam coś tam upatrzone, ale najpierw się muszę pozbyć obecnego wozidła. Zatem tak: tytułowy Ford Mondeo MK3 ST220 w nadwoziu kombi. Samochód po pierwszym liftingu, czyli skrzynia 6 biegów, trochę zmienione wnętrze i jakieś tam pierd....ły na zewnątrz. 3.0 V6 226KM zasilane jest, poza benzyną, również LPG. W rodzinie od 2015 roku (około 190kkm jak go brat kupował), ja jestem właścicielem od około czerwca 2020 i obecnie ma już niemalże 259kkm. Odkąd jest w moich rękach zrobiłem sporo ważnych i drogich, ale również mniej ważnych i nie aż tak kosztownych rzeczy. Z bardziej istotnych: - nowe kompletne progi, doły błotników przód, doły drzwi przód i częściowo podłoga, na to wewnątrz guma, od spodu konserwacja, profile zamknięte zalane preparatem na bazie wosku (2021), - nowy układ zapłonowy (kable i świece) na oryginałach Motorcraft (2020), - sprzęgło obite kewlarem (2019 rok), - kompletny remont tylnego zawieszenia, czyli "nowe" sanie (używane, ale po piaskowaniu i konserwacji), wszystkie gumy tuleje sprężyny i amortyzatory (2021), - xenon zrobiony na bixenon z światłami do jazdy dziennej LED, - ori alufelgi 18j po pełnej regeneracji (prostowanie, regeneracja, malowanie) 2020/2021, - hamulce przód po swapie na Volvo V70 II T5, - jeździ na oleju 5W40 Valvoline SynPower, - plecionki wydechu nowe, końcowe tłumiki nowe, bardzo fajne brzmienie (2021), - *AKTUALIZACJA* 13/10 samochód odebrany z warsztatu, emulatory kątowe sond zamontowane, na 99% temat check engine z głowy. Coś tam mniej czy bardziej istotnego jeszcze się znajdzie, akumulator dość nowy, listwa wtryskowa od gazu itd. Ma też kilka minusów: - łożysko McPhersona prawe będzie do wymiany, - czasem popiskują klocki przód, - któryś środkowy tłumik przy schodzeniu z obrotów czasem brzęczy, - fotel kierowcy nosi najbardziej ślady zużycia, widać na zdjęciu z otomoto, - błotnik prawy tył ma początki rdzy, której nie udało mi się usunąć przy robocie blacharskiej, bo tak mnie jej zakres zaskoczył, że skończył mi się hajs, - rezystor wentylatora chłodnicy do wymiany, wiatrak przy używaniu klimy chodzi tylko na drugim biegu. Mam kupiony rezystor, ale dostęp do jego odkręcenia jest tragiczny, nawet się nie zabierałem za robotę z tym, ale świeża sprawa dosyć. OC do 6/11/2021, PT do 22/03/2022, LPG do 28/09/2028. Samochód w rodzinie przez ponad 6 lat, a niebawem prawie 7, ponad 70kkm za nami i nigdy nie zawiódł. Nie jest idealny, ale otwarcie mówię co i jak, bo szanuję Wasz czas i swój. Chcę sprzedać, bo przed Fordem miałem W210 4.2 V8 i brakuje mi dwóch cylindrów pod maską, a na domiar złego mam o jeden pedał pod nogą zbyt dużo. Cena to 17900zł do negocjacji, chcę sprzedać, nie sprzedawać. Wiem, że są sztuki po 12k, ale są też takie powyżej 25k i ich cena nie bierze się znikąd. https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-ford-mondeo-st220-i-lifting-cena-do-negocjacji-ID6E94P8.html?isPreview=1
  7. Wcześniejsza
  8. Witam. Mam problem z moją E60 530d. Kilka dni temu odpaliłem auto i ujechalem tylko 200 metrów. Obroty spadły do zera. Auto kreci nie pali. Błędy na sterowniku to 4691 napięcie zasilania 3 i 0335 czujnik położenia wału korbowego sygnał. Czujnik podmieniony z auta które wcześniej palilo. I mimo wykasowania błędów kreci ale nie odpala. Przejścia na wtyczkach od czujnika do sterownika są. Walczę już 4 dzień i nie co ugryźć. Kupować nowy fabryczny czujnik czy szukać innej przyczyny
  9. Badboyplnl

    M57N nie pali.

    Mam podobnie. Moje e60 odpalił.. przejechałem 200m i zgasła. Bez żadnych szarpnięć. Po prostu obroty spadły do zera i d***a. Wyskoczyły błędu 4691 napięcie zasilania 3 i 0335 czujnik położenia wału korbowego (sygnał) czujnik podmieniony i nadal to samo. Przejścia są na wtyczkach od położenia walka i wału korbowego. Już się mecze 4 dzień. Kreci nie pali
  10. Ostr

    Dziwna awaria NIVO

    Witam , 2 dni temu wymieniłem 2 miechy i kompresor w Bmw f11 . Niewiem dokładnie jak całe zawieszenie powinno prawidłowo dzialac ale za każdym razem gdy odpalam auto to słyszę buczenie kompresora przez około 5 sekund . Czy too normalne?
  11. Jest winny niby konwerter winna się okazała rura od doładowania od intercoolera przez z nią falowaly obroty do tego brak mocy i skrzynia nie wiedziala jak się zachować przyczynę znalezli chłopaki bm Garage z swojczyckiej
  12. Logiczne jest to że jak i wyważam to i sprawdzam czy są proste... Wszystkie 8 sztuk idealne i wszędzie nowe opony
  13. Oryginalne felgi bez żadnych pierścieni i jak zaznaczyłem zakładałem inny komplet felg tez oryginalnych z nowymi oponami bo mam zimowe.
  14. Jakie masz koła? Masz pierścienie centrujące? To że wyważyłeś koła nie oznacza że są proste!!!!
  15. Witam Jak w tytule... koła dostałem przy zakupie auta. Ich stan... jak na zdjęciach (same zdjęcia też takie sobie) Opony (205 szerokość) 2 sztuki w dobrym stanie, 2 takie sobie. Cena 180zł komplet.
  16. Co bylo przyczyna piszczenia?, mam dokladnie to samo kiedy qciskam gaz lub sprzegło cisza a jak puszczę to piszczy.
  17. Witam i mam nadzieję że ktoś z was tu zaglądających mi pomoże😔 E60 525xd, mam od nie pamiętam kiedy problem z drganiami w kierownicy i to nie małymi... Od początku: Kupiłem ją świeżo po wymianie tarcz, pojeździłem trochę olewałem itp aż w końcu zrobiło się to uciążliwe bardzo. Między 70,80 km a 110 km jest masakra drży jak cholera. Na początku zmierzyłem tarcze i piasty i mówię wymienię bo chyba jest bicie trochę może to to no i przegub strzelal to dawaj wszystko. Poszły nowe przeguby, piasty, tarcze. Po wymianie nadal coś czułem, nie tak bardzo ale coś tam było, parę dni ok, tarcze zmierzone i są proste. Wymieniłem kilka dni temu tuleje w wahaczach dolnych przednich bo dziwnie gumy powychodziły w obu w jedną stronę, jakby je ktoś naciągnął... Dobra, wymieniłem i nasiliło się ale jeszcze przypadkiem zobaczyłem że z tyłu lewy wahacz ten który odpowiada za ustawienie geometrii ma galanty luz na swozniu przy kole, wymienilem bo latało jak cholera. Skręciłem, wsiadam jadę i jest jeszcze gorzej, teraz się przejechałem i przy 90-100/h mało mi rąk nie połamie!!! Jestem umówiony tylko za dwa dni na ustawienie geometrii żeby było ok bo jak zakładałem to wiecie na oko się nie da. Sprawdzone wszystkie wahacze na szarpakach na diagnostyce i wszędzie jest ok żadnych luzów.... Nawet zmieniałem wszystkie 4 koła na zimowe bo to xdrive to mówię wszystkie wymienię jak na nich i lipa, prawie to samo jest...... Nawet te koła co mam dałem do wyważenia ponownego i nic ... Auto i kierownica tak lata jakbym miał całkowicie nie wyważone je. Masakra więcej niż 60 się nie da jechać komfortowo. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo ja już masakra😭
  18. Flyse

    Wentylator chłodnicy 320D

    Jak auto łapie temperaturę nie chodzi w ogóle, przy klimie również nie chodzi. Włącza się jedynie przy inpie / dephim.
  19. Witam Panowie mam problem N47 2.0 D 2007r 177km automatyczna skrzynia biegów czasami podczas jazdy na tempomacie lekko falują obroty i czasami zastanawia się czy zmienić bieg czy nie. Jeszcze jak jade dodaje gazu i puszczę to nagle obroty spadają i lekko idą do góry jak sprawdzić czy to wina sprzęgła hydrokinetycznego jestem z Wrocławia można to jakoś sprawdzić i ewentualnie gdzie to oddać na regenerację by było dobrze zrobione ?
  20. galone

    Wentylator chłodnicy 320D

    może rezystor? działa tylko 2bieg?
  21. Flyse

    Wentylator chłodnicy 320D

    Witam, otóż przychodzę z problemem. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że temperatura silnika na postoju potrafi wejść nawet na 107/108 stopnii. Bardzo się zmartwiłem z tego powodu, ponieważ w korku temperatura zaczęła wychodzić pomału lekko za pion więc włączyłem gorący nawiew by zbić temperaturę i dojechałem szybko do domu. Podczas jazdy temperatura trzyma pion i nie jest większa niż 89/92 stopnie, natomiast gdy trochę bardziej depne to wchodzi na większe temperatury. Wymieniałem olej i z czystej ciekawości zagrzałem auto by sprawdzić czy wentylator się załączy i ku mojemu zdziwieniu 98+ stopnii i nawet nie drgnął. Jak podłączyłem auto do Delphi'ego i wymusiłem włączenie się wentylatora to bez żadnego "ą, ę" włączył się, przy klimie też coś tam działa, błędów dot. problemów z wiatrakiem nie ma, bezpiecznik wymieniałem również. Termostat oraz płyn chłodniczy wymieniłem dwa dni temu po całodniowej walce ale niestety na marnę, 94*C na komputerze a wiatrak jak się nie włączał tak dalej się nie włącza. Wymieniony został jeszcze dzisiaj czujnik temperatury w głowicy, nadal to samo. Po odpięciu wtyczki wentylator normalnie zaczyna działać, mógłbym tak jeździć co prawda ale nie dogrzewałby się i kuła by w oczy wskazówka na max'a od temperatury. Dodam też, że sprawdziłem i wentylator przy włączeniu klimy też nie rusza.. Już nie mam pomysłów... Pacjent 320D 136KM TOURING M47D20 Z góry dziękuje za każdą odpowiedź:)
  22. Godlo7

    Centralny zamek

    Cześć Walczę z centralnym zamkiem w e46 z 99r problem wygląda następująco auto przestało reagować na otwieranie/zamykanie z pilota, kluczykiem centralny otwiera wszystkie drzwi lecz zamyka tylko drzwi kierowcy tak samo z szybami po przytrzymaniu kluczyka w drzwiach w pozycji otwierania szyby jak i szyberdach otwierają się ale o zamykaniu nie ma mowy, guzik na konsoli działa prawidłowo otwiera/zamyka bez problemu. Dzisiaj podmieniłem moduł komfortu co prawda na używany i nie mam pewności czy w 100% sprawny wgrałem pusty plik MAN lecz problem pozostał . Macie może jeszcze jakieś pomysły co mu dolega ?
  23. Pawisio

    Cześć i czołem!

    Witajcie ludzie, zainwestowałem ostatnio w E46 cabrio, żeby przywrócić go do stanu "jak z salonu". Jeśli ktoś ma jakieś dobre rady na początek, zamieniam się w słuch
  24. Witam , z powodu że moje koło pasowe (tłumik drgań) w N47 po 250tyś. dobiega swojego żywota . Mam pytanie jakiej firmy polecacie dobry sprawdzony zamiennik. Oryginalny numer to 1123 78 23 191. To co znalazłem sam 1, https://allegro.pl/oferta/kolo-pasowe-swag-bmw-1-e87-11162260357 2 https://allegro.pl/oferta/kolo-pasowe-walu-bmw-e81-1-116-d-04-11182498438 Liczę na wasza pomoc może doradzicie z moich propozycji lub wskażecie innego sprawdzonego producenta.
  25. czesci bmw e39 520i kolor schwarz II blacha zdrowa nie licząc klapy kontakt pw przykładowe ceny pompa wspomagania 150 alternator 150 zderzak przód 250 cup holder zamiennik 30 jest też oryginał w pełni sprawny 90 kierownica 100 ....
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...