Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Moja sobote spędza na kanale, ale jak się wyrobie to podlecę.
  3. bogus

    EGR off

    Nie warto zaślepiać EGR bo diagnosta podczas badania technicznego może odmówić podbicia przeglądu. Ja właśnie kupiłem nowe zawory EGR https://www.ucando.pl/k/zawory-egr/U120101 ale nigdy bym nie modyfikował EGR bo taka samowolka może skutkować ciągłym komunikatem „check engine” na pulpicie kierowcy, tak jak było w Twoim przypadku
  4. miszto

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    Widzialem linke idaąca wlasnie z ze srodka nawiewu koloru niebieskiego wiesz gdzie ona sie konczy? Gdzie jest jej drugi zaczep?
  5. Pawel4freak

    e38 przegląd przedzakupowy

    @Dyziu myślę że mógłby doradzić
  6. r4ll

    e38 przegląd przedzakupowy

    https://www.facebook.com/bimmerdiag/ znany jako @Kamcio lub www.bimmer-check.pl
  7. Bidulku Ty, mogę Cię zaszczycić przejechanie się porządną marką 😎
  8. Dokładne info gdzie i o której jechać i postaram się zorganizować czas.
  9. Ostatni tydzień
  10. Niedzwiedz

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    Nie steruje Ci klapą która właśnie włącza ciepłe powietrze na środkowe kratki. Przerabiam to samo 10 lat temu w E34.
  11. miszto

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    Pierwsza sprawa to to ze u mnie nie ma klimy ale ciepłe powietrze wiało bez problemow jeszcze jakies dwa dni temu, czy zimne wieje na szybe i nogi to nie wiem nie sprawdzałem ale wydaje mi sie ze z tymi nawiewami niema problemu chodzi tylko o ten środkowy nad radiem.
  12. Chciałabym przed zakupem e38 (4.4pb lub 4.0D) podjechać na przegląd aby jakieś doświadczony w tych modelach mechanik ocenił czy warto brać czy nie. Macie kogoś godnego uwagi u nas w mieście lub okolicy? Dzwoniłem do aso we Wrocławiu i nie świadczą takich usług.
  13. Ja to pojadę, ale chyba jak mnie ktoś zabierze, E60 jedzie w piątek wieczorem do Poznania , a qaudi do Kozła na reszte zawieszenia.
  14. A więc tak ślub mam o godz 15:00 w kościele w Miejscu. Ok godziny 14:45 planujemy wyjazd z domu (Miejsce ul. Namysłowka 4) do kościoła ( 500m dalej) po mszy przyjęcie będzie w miejscowości Pokój (10km od kościoła)
  15. Jak w tytule. Termin to sobota 21 września br @Niedzwiedz zapodaj szczegóły, szczegoliki odnośnie tego dnia. Godziny, miejsca itd @BASTARS @Jaro @POLDEK @Robitaktorobi @bob232 Mamy najbliżej, jak stoicie z czasem ? Lista 1.
  16. Ameryka

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    Ja u siebie mam klimatyzację automatyczną i też walczyłem z tym nawiewem u mnie cięgle wiało gorące powietrze , przeszukałem moduły zregenerowałem elektrozawory , nic nie pomogło aż w końcu ogarnąłem był problem z panelem sterowania , Przez to ile się na szukałem to sporo się dowiedziałem Jak to wszystko działa może coś ci pomogę, Powiedz mi czy u ciebie ciągle wieje Gorące powietrze z nawiewów ? Jak dasz na zimne to z boczków czy tam na desce wieje chłodnym ?
  17. Mały update. Wymieniłem jeszcze na szybko te małe oringi w obudowie filtra. Bez zmian. Auto trafiło do forumowego kolegi na warsztat. Pomiary ciśnienia wg niego są książkowe i wskazują na doskonały stan silnika. Więc nowy olej z filtrem - polecany przez kolegę Mobil 1 5W30 + nowa kompletna odma. Przy okazji wymiana węży układu chłodzenia - tych wchodzących do bloku silnika (jak będzie wam znikał powoli płyn z układu a nie będzie widać wycieku to sprawdźcie miejsce na połączeniu węży z blokiem - jak delikatnie tam cieknie to kapie wprost na blok w zagłębienie i paruje i nie widać zacieków - sporo mi zajęło żeby znaleźć wyciek u siebie). Ogólnie jest chyba nieco lepiej bo na wolnych kontrolka się nie zapala ale po wrzuceniu na D w automacie i lekkim spadku obrotów kontrolka znowu się zapala. Przegrzebałem fora internetowe i skłaniam się ku dwóm opcją do sprawdzenia. 1. usterka elektryczna - słaba masa, uszkodzony kabel od czujnika (jak sugeruje kolega Ginger w tym wątku) 2. uszkodzony silnik krokowy - za duży spadek obrotów po załączeniu D (wg tego co napisał kolega tutaj, należy wymienić krokowiec na nowy) Ogólnie wiele osób ma z tym problem ale nigdzie nie znalazłem jednej wskazywanej przyczyny. Dlatego będę wpisywał postępy pracy - może się komuś przyda w przyszłości.
  18. Niedzwiedz

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    Na 100 regulacja między kratkami.
  19. miszto

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    Regulacja wydaje sie chodzic tak jak wczesnej bez zadnych niepokojacych dzwiekow
  20. Pawel4freak

    [E34] Znowu srodkowy nawiew...

    W E46 u taty regulacja pokrętłem przy kratce się rozpadła, strzelała przy skręceniu i zwykle wiało zimne albo letnie. Szukał bym przyczyny w tej regulacji.
  21. Witam panowie, wiem ze temat wałkowany juz milion razy ale przebuszowalem caly intetnet i nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi o srodkowy nawiew w e34 ten nad radiem, dowiedziałem sie juz ze rzeczywiscie byly auta tego modelu gdzie z danych kratek wiało tylko zimne powietrze ale u mnie jeszcze dwa dni temu wiało także i ciepłe z nawiewem na nogi i szybe jest w porzadku normalnie dmucha cieple, temperatura w pionie. Jak to jest z tymi elektrozaworami? Jest ich trzy i kazdy uruchamia sie gdy przesuniemy suwak np odpowiadajacy za wianie na nogi, twarzi i nogi? Dodam jeszcze ze mam ta regulacje pomiedzy kratkami z kropkami czerwonymi i niebieskimi zauwazylem ze od tej regulacji wychoodzi linka (?) idzie ona gdzies w strone kierowcy dalej nie grzebalem nie mialem juz cierpliwosci. Czekam na jakies cenne rady i pomoc za ktora z gory dziekuje!
  22. miszto

    Siemano

    Witam panowie
  23. Witam. Chciałbym zmienić moduł ULF 9gen na TCU w e46 z 05/2003 r. ze względu na to, że ULF zwyczajnie rozłącza się z telefonem (Android 6, 8, 9) i nie można przez zestaw rozmawiać. Kupiłem moduł TCU i nie mogę zmusić go do współpracy z telefonem i radiem business CD. Zakodowałem opcję $633 i wyrzuciłem $644. Moduł jest odczytywany przez NCS Expert oraz Ista czy INPA. Problem w tym, że nie mogę sparować TCU z telefonem. Niby ten moduł nie potrzebuje przycisku do parowania i po przekręceniu kluczyka na pozycji 1 lub 2 ma być widoczny przez 2 minuty. Nic takiego się nie dzieje, brak komunikatu na radiu typu BT pairing, przyciski na kierownicy nie reagują. Jednakże w X5 E53 kolegi z 2005r. przycisk z buźką powoduje parowanie telefonu z jego oryginalnym TCU (starszy numer części) w nawigacji i wszystko działa . Czy ja coś źle zakodowałem, bo Ista pokazuje go na liście sterowników jako Nieznany, podobnie jak MFL, którego nie mam dodanego do FA. Czy moduł nie będzie działał? Oczywiście TCU jest bez systemu MOST jego numer 9129850, Everest Ibus ECE.
  24. sebo293

    KALENDARZ 2020

    Reszta fot będzie w temacie
  25. No to bawcie sie, byle grubo! Nie żałujcie sobie tam niczego! Może po takim urlopie przycisnie i sprzeda swoje e38;)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności