Skocz do zawartości


Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Siemka Kogo polecacie do ogarnięcia programów ( chip ) oraz kodowanie aktualizacje oprogramowanie + wgranie nowych map BMW f31 2013r Wrocław najlepiej
  4. Ostatni tydzień
  5. ...i schowek lub samą klapę schowka do e36kombi/sedan? Czarny kolor.
  6. Cześć. Posiadasz może tunel nawiewu na nogi (strona pasażera) do e36 kombi/sedan? Tak to wygląda:
  7. Witam bmw e46 33ciA przebieg 258tkm sprowadzone z austrii bdb stan fajne wyposażenie bardzo dobrze utrzymana bez oznak korozji dach w pełni sprawny wszystkie info w linku cena 26900 do neg kontakt pw https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330-ci-3-0i-231ps-cabrio-skory-sportsitze-xenon-hk-bdb-stan-67zdj-ID6E0h1m.html#f53d155c5d
  8. Witam serdecznie, Panie i Panowie, otóż mam problem ze swoją 5tką, wymienione świece, cewki, czujnik położenia wałka rozrządu, zawór Disa, i wciąż wypada mi zapłon na 1 i 2 cylindrze, rano po odpaleniu auta trzęsie okropnie budą, potem przestaje, następnie gdy ruszę to przeważnie na 3 biegu podczas 2-2.5 tys obrotów czuję szarpania samochodem jak by go coś dławiło , i tak po ok 30km jazdy wyskakuje check z informacją o wypadnięciu zapłonu. Jakieś sugestie ? Propozycje ? Na komputerze nie ma więcej błędów oprócz tych dwóch cylindrów.
  9. Tomek znajdzie się tam u Ciebie alternator do m62b35/b44, zwykły, nie chłodzony cieczą? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Witam. Pilnie kupię alternator do E38 E39, m62b35/b44. Do silnika bez vanosa, zwykle chłodzenie. Sprawny/niesprawny byleby cały nie rozwalony/połamany. Tylko oryginał/Bosch. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Wcześniejsze
  12. Witam, problem z którym się borykam od roku dotyczy stuków od 1500 obrotów. Samochód był po remoncie - głowica, popychacze, uszczelniacze, obie disy, inspekcja panewek, solenoidy vanosa + koła. Zrobiłem jakieś 2-3 tyś km z delikatnym cykaniem po stronie pasażera, wymiana oleju, wszystko ok - filtr i olej czyste (olej millers 5w40). Stuki nie dawały mi spokoju więc odwiedziłem kilka warsztatów i wydałem na to już jakieś 6-7k pln... Na początku padło na wydech, że coś w nim dzwoni - nie zastanawiając się zamontowałem wydech od 335i - od kolektorów do samego końca - nie pomogło. Następnie okazało się, że Janusze remontując silnik nie dokręciły kolektora wydechowego, jednak dokręcenie go nie pomogło. Padło na świece - faktycznie przydymione więc poszły do wymiany (spalanie stukowe?), najechane już miały z 50k. Nadal nic, zdjęta została pokrywa zaworów, sprawdzony rozrząd, wałki, tutaj wszystko bez zastrzeżeń. W międzyczasie wymieniłem jeszcze odmę i wtryskiwacze na inne (pośredni wtrysk, gazu brak). Przy wymianie świec zmierzona została kompresja, jednak tutaj również książkowo. Byłem w 4 miejscach gdzie stwierdzono. że to katalizatory (3 zajmujące się strikte bmw + m4k <- tego miejsca nie będę nawet komentować xD) jednak się sypły, jednak tutaj również nie trafione - regeneracja katalizatorów i cisza na całe 10-15km jazdy. Na nowo została zrobiona też adaptacja silnika, po której jest nawet gorzej, silnikiem szarpie po odpaleniu, dopiero po 20-30 sekundach jak zejdzie na niższe obroty jest spokój (odpinałem po kolei cewki i pracował tylko gorzej po odłączeniu), chociaż zbyt równo to on nie pracuję (czuć drgania). Stuki jak były tak są... Podczas adaptacji 2 razy wyskoczył błąd przepustnicy, po skasowaniu nie wracał. Teraz gdy silnik jest zimny słyszalne jest to z obu stron, jakby głośna zapadka od klucza zwiększająca częstotliwość stuku podczas zwiększania obrotów, niezależnie od biegu. Dodam, że na jałowych nie słychać totalnie nic. Tak samo jak samochód był na podnośniku. Wszystkie części układu zawieszenia sprawdzone i są w porządku. Samochód przyśpiesza normalnie, spalanie też w normie. Miało być auto na zasadzie wsiadam i jadę, a na chwilę obecną boje się je nawet odpalać... Wiem, że to jak wróżenie z kryształowej kuli, ale nie wiem już gdzie szukać pomocy z tym problemem.
  13. Witam. Problem z E90 2.0d 163km. Błędy czujnika ciśnienia na listwie i pedału gazu. Auto w trybie awaryjnym jeździ. Raczej przez też błąd czujnika paliwa. Tydzień temu błędy kasowały się bez problemu i auto jeździło czasem dIen czasem kilka godzin. Teraz nie chcą się wykasować nawet. Czujniki byly wymieniane trzy na używane ori i nic. Pedały gazu z potencjometrem też zmieniłem i nadal są błędy których nie można skasować i pali się duży check i auto pracuje w trybie awaryjnym czyli jedzie ale nie jak trzeba. Wymieniona również kostka od tego czujnika. Zdjęcia wszystkich błędów. Obecnie są te dwa czujnik ciśnienia szyny i pedału gazu. Ktoś coś pomoże od czego dalej szukać?
  14. Fotele,boczki i panel sterowania grzaniem foteli sprzedane.Cała reszta czeka.
  15. Przednie fotele,wszystkie boczki i panel sterowania zarezerwowane do odwołania dla kolegi REQBRO,tylna klapa sprzedana.
  16. KaBe

    Najt CZERWIEC 2021

    Wrzuciłem te kilka fotek ale wiem że brakuje trzech jeszcze tylko gdzieś je zapodziałem https://imgur.com/a/MpLhPTq
  17. Jak w temacie, już nie mam siły do tego silnika. Objawy są takie że wolne obroty przebierają, jakby wypadał zapłon, podczas jazdy ze stałą prędkością czuć wyraźnie że przerywa lub tak popyrkuje sobie. Tak samo było i na benzynie oraz na gazie 1 generacji instalacja w dolot 0/1. Dlatego wykluczalem elementy związane z paliwem, wtryskiem i przepływomierzem. Problem jednak jest taki, że wymieniłem już: czujnik położenia wału 3 razy, kopułkę i palec, kable, świece, cewkę wn, czujniki temperatury (3), przepływomierze przerabiałem już cztery albo 5 ,zmieniałem regulator ciśnienia paliwa, sprawdzałem silnik pod kątem lewego powietrza i nic, zdejmowałem kolektor dolotowy specjalnie i wymieniałem wężyki. Chciałem tu kłaść sekwencje stag ale jak to ma świrować to ja niezbyt mam na to ochotę i już nie mam sił na to. Co jeszcze mam tu wymienić żeby auto zaczęło chodzić normalnie? Dodam że jest to wersja z eml i przepustnice , motronic itp też zmieniałem bez skutków. Szykuje mi się trasa 400km i nie widzi mi się jechać z przerywajacym silnikiem bo jest to niekomfortowe, muszę deptać gaz w podłogę rozpędzać się do 150/160 i puszczać, czekać aż zejdzie do 140 i znów to samo. Nie da się jechać ze stałą prędkością.
  18. KaBe

    Najt CZERWIEC 2021

    Mam kilka mogę wrzucić album na imgur
  19. Sprzedam na części lub w całości E39,silnik 2.2 automat z gazem(przejechane 8tyś.na gazie,instalacja roczna).Wyposażenie widać na zdjęciach.Auto jeżdżące,bez prawa rejestracji.Za całe 6tyś,odbiór tylko osobisty na lawecie,o części proszę pytać.
  20. Witam jak w tytule moje m54 odmowilo posluszenstwa w dniu wczorajszym , do dwoch godzin powinienem miec swiece , wymienie je i zobacze ale watpie zeby to ustalo , bede tez szukal lewego powietrza , i tutaj jestem z pytaniem na co zwrocic jeszcze uwage , na Impie tylko bledy wypadajacych zaplonow , Odma i Disa sprawna . Pozdrawiam p.s Auto ma LPG , ale od kiedy mieszkam w DE , nie uzywam LPG. ZDU
  21. Geno

    Najt CZERWIEC 2021

    Ma ktoś jakieś zdjęcia ze spotkania?
  22. masz może jakiekolwiek zdjęcie jak to na aucie ma wyglądać ? jakie opony powinny na wejść ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×
×
  • Dodaj nową pozycję...