MoRzAn

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O MoRzAn

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 11.09.1983

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW 320d Individual Shadow line M-Pakiet
  • Skąd
    Głogów
  1. Przekalkulowałem tą sprawe i zakupiłem parę używanych sprężyn. Zobaczymy czy długo pożyją na naszych drogach. Jak nie to sie pomysli o jakims fajnym gwincie jak mówił tazunio. Dzieki za rady Koledzy.
  2. Seryjne w serwisie bez problemu dostane tyle ze jak juz wymieniam to sie zastanawiałem nad zestawem innego producenta moze bedzie lepszy?? Chodzi mi konkretnie o : http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=155 . Co sądzicie ? Bo moze zbedny wydatek i kupic faktycznie uzywane sprezyny i nie pchac sie w koszty bo to auto i tak nie do jadzy sportowej tylko do codziennego uzytku.
  3. Witam forumowiczów Posiadam touringa e46 z M pakietem. Ostatnio miałem smutne zderzenie z rzeczywistością polskich dróg w skutek czego tylna sprężyna zawieszenia zginęła na miejscu. Podobno do seryjnego zawieszenie M pakietowe na sprężynie z tyłu ma obniżenie - 20 . Prawda to ? I tu drugie pytanie jakie teraz sprężyny dobrac do auta seryjne ( motyla noga wie jakie bo w serwisie nie wiedza kto je produkuje i maja tylko ich numer : 33531095714) czy może mieli byscie chęć rzucić jakimś innym modelem sprezyny który nie zniszczy mi amortyzatora a auto bedzie stało tak jak z przed zdarzenia. Prosze o pomoc
  4. MoRzAn

    HID Xenon

    Kevin ma rację lepiej oryginalne lampy z xenonem. Prędzej czy później będą zabierać dowody rejestracyjne lub karać mandatami za przeróbki jakie chcesz popełnić zakładając nieseryjne xenony.
  5. W książce sam naprawiam e46 jest to opisane na stronie 328. ogólnie 6 nakrętek w bagażniku ( po zdemontowaniu boków i półki akumulatora ) oraz od strony nadkola trzeba go odkręcić. A jak masz czujki parkowania to musisz ich listwę najpierw ściągnąć jest na zatrzaskach piszą żeby podważać od dołu listwy.
  6. Stawiam na magiel. Miałem podobnie. Wymiana pompy nic nie dala. A kierownica dziwnie przeskakiwała dalej tak stopniowo przy skrętach. Po regeneracji magla wsio było ok.
  7. MoRzAn

    gasną zegary i licznik ???

    Miałem podobnie w swojej e36 zegary mi gasly nie wiedziałem co jest ale rozwiązanie było komiczne. Okazalo się że wiązke kabli wychodzącą z skrzynki bezpieczników upodobala sobie mysz rąbaniutka. Naprawa była prosta bo zjadla troszkę otuliny i przegryzła 2 kable.Ale szok był i to w garażu. Masakra
  8. MoRzAn

    Ciężko chodzi kierownica

    W mojej e36 też ciężko koło chodziło ale to była już wina całej maglownicy niestety wymiana pompy i oleju ATF nie dała nic. Swoją drogą słyszałem że wspomaganie w e36 to nie było mocną stroną modelu. Potrafi sprawiać problemy. Być może czeka cie regeneracja magla ?? U mnie tak było a nasilało się jak zima przychodziła niskie temperatury.
  9. Witajcie koledzy A więc tak pojechałem ,obejrzałem auto i jego historie, przejechałem się i ... już nie chciałem wysiąść. Auto świetnie się prezentuje powypadkowej przeszłości wg serwisu raczej nie ma + latanie z czujnikiem po aucie nic mi nie wykazało, papiery z serwisu na przebieg są. I tak jak mówiłeś mat stało chwile w Stando ale właściciel twierdzi że cene za wysoką ustawili i je wycofał. Ale koloryzowania dość zobaczymy jakie beda realia. Mam w nim do wymiany zbiorniczek płynu spryskiwaczy bo na mrozie zostawił z letnim płynem. Zobaczymy czy coś jeszcze wyjdzie bo takich pierdół jak zbiorniczek do problemów nie zalicze. Pozdrawiam i dzięki serdeczne za pomoc
  10. Dzieki za info koledzy !!! Jade jutro a własciwie dzis ogladac to auto i dam znac co i jak. Wiem ze facet bez problemu zgadza sie na inspekcje auta w wybranym serwisie. Takze zobaczymy. Pozdro odezwe sie wieczorem
  11. mat dzieki za info jak możesz to daj znac z kazdym info jakie masz. Jak co to się odwdzięcze w 100 % mozesz mi wiezyc!!! Mi tylko chodzi czy bite nie było bo reszte jak np. turbo itp. to zrobie sam, a nie chce mi sie gibac bezcelowo do Wrocławia. Pozdro
  12. Witam Jeżeli mogę prosić kolegów z klubu a szczególnie z Wrocławia i okolic o komentarze do tego auta. Może ktoś je zna wie co z nim się działo w kraju. Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam A oto link : http://moto.allegro.pl/piekne-bmw-e46-320d-kombi-individual-m-pakiet-i1406667419.html
  13. Witam koledzy Mam mały problem z kloszem w e36. Mam założone lampy In pro bardzo ładniutkie i buuuum w garażu rozwaliłem klosz przez przypadek A nie moge znaleść In pro klosza do lampy w necie. I tu pytanie jak bym zakupił seryjne lub hella klosz to czy mozna go wkleic w ta In pro lampe ?? Bo chyba kształt szkła jest dla e 36 jednakowy ?? Prosze o wsparcie !!!
  14. Witam forumowiczów Powolutku szykuje się do zmiany autka cos koło rocznika 2000-2003. I tu pojawia się duży problem ciężko mi się zdecydować. Liczę na wsze wypowiedzi i opinie. Chce zakupic diesla cos koło 130 - 190 koni. Liczy się prowadzenie, komfort, wyposazenie. Osiągi bolidu sportowego mniej wymagane zważywszy ze jezdze 316i to przesiadka do innego silniejszego to bedzie wow Pierwsza opcja to e39 530d są na forum tematy o niej bardzo pochlebne. Z tym że nie do końca wiem czy to autko ma turbinkę ??? Wolał bym jezeli to ma byc seria 5 to bez turbiny a podobno któreś wersje serii 5 nie maja jej w 3.0 d, prawda to??? Druga opcja to e46 320 d tylko tu juz turbo jest nieodzowne. I wybór raczej padł na wersję 150 konną. Chyba na common rail jak dobrze mysle ??? Chodzi mi o awaryjność obu modeli, spalanie, jakie są ich bolączki i które według was okaże się lepszym autkiem do robienia jakis 15 tyś rocznie. Proszę szczególnie właścicieli takich perełek o wypowiedzi !!! Z góry dzięki !!!
  15. MoRzAn

    [e46] co to jest?

    To koniecznie go wymień. U mnie pompa zaczeła wyć to mnie straszyli że musze ją wymienić. Na szczęście skończyło się na wymianie oleju i tak juz dwa latka z pompą mam spokój a wymieniałem go już dwa razy.