Skocz do zawartości

robycomp

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O robycomp

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e61 523i
  • Skąd
    Bydgoszcz
  1. Temat: Rozładowywanie akumulatora.Przepraszam za potok słów, ale chciałem wszystko "dopowiedzieć"Albo zbieg okoliczności albo coś się stało. W zeszły poniedziałek wieczorem byłem na myjni, a we wtorek rano auto nie odpaliło - wyładowane ako. Kilkugodzinne ładowanie przez punkty w silniku średnio zdało egzamin, dlatego podpiąłem prostownik bezpośniednio pod ako w bagażniku. Auto odpaliło, w międzyczasie co odpalenie silnika to komunikat o nadmiernym poborze energii. Chwile pojeździłem, po czym przez kilka godzin ładowałem ako. W piątek byłem jeszcze autem w pracy, po pracy trochę ładowania a p
  2. Mam podobnie, tyle ze do tego mega rozladowuje mi ako. 523 N52 przebieg 250tys. Mruga swiatlo w kabinie i troche widac na przednich swiatlach. Regulator juz kupilem (Valeo 200PLN) i na dniach wymieniam. Napiecie ladowania waha sie od 14,5-14,7-14,9 - wydaje sie stabiline przy 14,7. Bez IBS 13,7-14. ale pamietam w poprzedniej mialem problem z ladowaniem, napiecie bylo niby ok, ktorego razu zgubilem ladowanie, okazalo sie ze szczotki lapały krawędzią. Wiec pewnie napiecie bylo ok ale pradu nie przenosiło bo za słaby styk. Mam nadzieje ze to pomoże ladowac wlasciwie ako i mrugan
  3. robycomp

    E39 4.4 WIBRACJE

    Czy wiadomo co to bylo? Mam 530i touring manual, przy deptaniu w podloge w okolica 4500 obr zaczyna wibrowac tyl - zobserwowalem to na drugim biegu. Przy normalnym przyspieszaniu nic sie nie dzieje ale jak wcisne w deche to wibruje - odpuszcze i cisza... Wie ktoś co to może być??
  4. Czy wie ktos jak skonczyla sie historia Radia Marrrtin'a?
  5. robycomp

    Problem z radiem e38

    Wiem ze to stary kotlet, ale zaryzykuje. Czy udało ci się coś wywalczyć z tym radiem? Ja mam u siebie Radio z TV/Navi ale z tym nieco mniejszym wyswietlaczem. Mi tez czasami radio przestaje grac ale zazwyczaj po wiechaniu w wieksza dziure. Wszystko niby dziala ale nie wydobywa sie z glosnikow zaden dziwek. Czasami wystarczy wlaczyc i wylaczyc radio a czasmi trzeba wylaczyc i wlaczyc zaplon. Czy ma ktos pomysl gdzie rozpoczac poszukiwana usterki? Z gory dzieki!
  6. Jak w temacie. Zamierzam wymienić u siebie komplet wahaczy górnych i dolnych. Dolne mam aluminiowe, ale slyszałem kiedyś ze można zastąpić je stalowymi. Zabierałem się już do zamówienia, ale koleś w sklepie powiedział mi że jak sa aluminiowe to takie musza zostać zamontowane. Co o tym sądzicie? Czy można bez większych problemów założyć stalówki? Jaka jest różnica (oczywiście nie pytma o materiał? Czy czuć to podczas jazdy? Z góry dzięki za odpowiedzi! Pozdro!
  7. Tego się właśnie obawiałem. W e34 te podłokietniki są świetne i doskonale spełniają to do czego je stworzyli. Z tymi pojedynczymi w e39 to sprawa wyglada już dużo inaczej:( Wczoraj pojechałem do komisu żeby się przekonać jak to jest w tych e39 i muszę powiedzieć że to będzie największą moją bolączką przy przesiadce z e34 na e39. Za to projektanci bumy maja jednego minusa :mrgreen:
  8. Mam e34 z podłokietnikami w przodzie i chce się przesiąść na e39 - czy tam są też tak wygodne podłokietniki? Pytam, bo jak na razie wszędzie na zdjęciach widac tylko takie małe podłokietniki, które moim zdaniem są dużo gorsze od tych w e34. Co o tym myślicie? Czy można je jakoś powiększyć? Byłbym bardzo wdzięczny za przesłąnie zdjęć podłokietników z bumy e39 na robycomp@wp.pl Pozdro!!
  9. Witam, Nadal mam ten sam problem, szarpie na zimnym silniku. Wymieniłem świece, fajki a problem jak był tak jest. Zaobserwowałem jednak jedną rzecz podczas wymiany świec. 4 z 6 świec były mokre od oleju. Jeden z mechaników zwrócił mi uwagę na to że ten olej na świecach może być właśnie przyczyną. Do końca jednak nie widze w tym logiki, bo na wolnych silnik nie prycha ani nie kicha. Co dziwne na zimnym silniku wciskając do dechy gaz, silnik na moment sie zawaha, ale po chwili wciska w fotel jak głupi! Takiej mocy nawet na cieplym silniku nie uzyskuje. Tak by się raczej nie zachowywał jakby m
  10. Nie wiem do końca na ile to jest prawdą, ale w serwisie w Wawie powiedziano mi że powinno się degradować olej, wtedy gdy zaobserwujemy jakieś nieszczelności silnika. Ale za to głowy nie dam sobie ściąć. <bmw_3>
  11. Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu mam mały problem - nie jest ogromny ale upierdliwy. A mianowicie zaraz po odpaleniu po wciśnieciu głębiej gazu jest coś jakby przydławienie a po chwili wciska w fotel. Nawet przy spokojnym ruszniu autem szarpie. Problem całkowicie znika po nagrzaniu silnika - nawet minimalnie. Przepływka, silnik krokowy sprawne w 100%, świece, fajki nowe. Czy możliwe jest żeby któraś z cewek niedomagała przy zimnym silniu? Pozdrawiam! <bmw_1>
  12. Ja kupiłem swoją Betke (520i 24v Vanos '93) rok temu w Szwecji. Dostałem ją z przebiegiem 250 tysi. Dostałem do niej wszelką dokumentacje napraw wymian olejów itp. Do chili aż ją kupiłem zalewali do niej Castrol RS 0/60 pełen syntetyk i wszystko grało. Przyszła pora na wymiane oleju w Polsce, też chiałem takiego RS nalać, ale w ASO stanowczo odradzali i zalali mi Castrola Magnateca 10/40 półsyntetyk. Z autem nadal nic się nie dzieje. Po wymianie pokwapiłem się jednak i napisałem maila do stacji obsługi w SE z zapytaniem jaki olej wlac do tego auta. Oni stwierdzili że jak do tej pory latał na R
  13. Witam Ja wypowiem sie na temat gazowania na podstawie wlasnych doswiadczen. Zalozylem w swojej e34 520 24v VANOS. Niestety po dwoch tygodnich milem wybuch w ukladzie dolotowym co skonczylo sie rozpierdzielenieniem przeplywki. Gazownik montujac mi ta instalke niby wiedizla co robi, montowal jakies gowniane klapy psu na bude. Do dzis sie z gnojem sadze bo ma mnie gdzies. Gaz wypie... i jezde na benzynce moze troche drozej ale za to pewnie i z pelna moca. teraz popieram ludzi ktorzy odradzali mi gaz w Beemce. To nie auto do agzu chyba ze do konkretnego, ale to skolei sie zbytnio nie kalkuluj
  14. Ja tu nie bede wam sciemnial. Lecialem moja e34 2.0 24v na Vanosie 190 z groszami, wydaje mi sie ze poszla by wiecej, ale troche sie wahalem:). Szkoda mi auta a poaztym zycie tez mi mile happy_bmw
  15. Ja zakupilem dedykowane swieczki ngk V-Line 2elektrodowe na allegro w cenie 12 zl/szt i smiga jak trzeba. Polecam te swiece.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...