CrisELdi

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    239
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

20 Excellent

O CrisELdi

  • Tytuł
    Zaawansowany

Informacje:

  • Skąd
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Pojawiła się lampka MIL (sprawdź silnik), to wyczytane błędy... Error 2A82 Inlet-VANOS Error 2A98 Crank shaft-intake camshaft, correlation Error 2DED Powermanagement, guiescent current control Już wcześniej miałem problem z błędem Error 2A99 Crank Shaft ale bez lampki. Teraz coś musiał się stać bo nie miałem tego problemu wcześniej. Samochód jeździ bez problemu.
  2. Witam panowie. Mój kolega jest spanikowany bo niedawno kupił BMW E90 320i - Automat i podczas jazdy zgasł mu 2-razy i odpalił bez problemu. Niema kontrolki auto normalnie jeździ i pali chyba dużo albo ma ciężką stopę? Podłączając INPA skanując błędy ... Widać coś jest nie tak ale od czego zacząć. CamShafts były czyszczone i testowane i wyglądają bez problemu? Jak się nie mylę to jeszcze jeden czujnik jest na silniku pod wlotem powietrza? . Co dalej? Poz.
  3. Czy ktoś chce zarobić za rozwiązanie problemu ja już wysiadam. :drool: Nie mogę zaprogramować/zczytać CCC np.: Aux Audio INPA diagnostyka działa. NCS zaczytuje tyko nie które modyły np.: HUD,CID... NCS nie zaczytuje CAPPL (CCC) Proszę o kontakt.
  4. Witam. (Rozwiązałem problem) Już wiem co zrobiłem miałem "komunikat na żółto - tylnie hamulce) przed kasowaniem inspekcji zmieniłem czas o rok potem od razu zacząłem kasować inspekcje klocków i w tym momencie wywaliło -15000. Tak to jest związane z czujnikiem zużycia klocków, oczywiści mój czujnik był zużyty w 1/4 i o tym wiedziałem wymieniając klocki, oczywiście nie da się skasować inspekcji na zużytym czujniku. Ale można oszukać komputer zamiast czujnika wpiąć rezystor 1,5-100ohma zamknąć wszystkie drzwi i przejść do procedury kasowania inspekcji ja skasowałem inspekcje za drugim razem (bez uruchomienia silnika czy ruszaniem pojazdu). Ze względu iż mój czajnik był już zużyty klocki nowe a sam nowy czujni to groszowa sprawa wiec założyłem nowy. Niema tu znaczenia czy to oryginał czy podrób ważne aby okablowanie i wtyczka była szczelna oraz opór nie przekraczał na 100 Ohma. Dzięki.
  5. Witam Nie działa ręczne kasowanie inspekcji (e63) próbowałem skasować przebieg na tylne klocki hamulcowe. Ale jakieś jaja? Uruchamiam zapłon (bez silnika) Ustawiam Datę Trzymam Reste (od bieżącego przebiegu) <-- widzę czerwony trójkąt z wykrzyknikiem a nie żółty? Wchodzę w przebieg poszczególnych inspekcji <-- wszystko jest podświetlone na czerwono (ciemny) mimo iż wszystkie inspekcje są zrobione i posiadają zapas 20000-10000km do inspekcji. Pierwsza opcja wyświetla się bocja tylne hamulce mocnym czerwonym (jasny) kolorem z przebiegiem -15000km Trzymam reset wyskakuje "RESET?" puszczam reset Trzymam reset wyskakuje "----" i po chwili wyskakuje znowu -15000 puszczam reset Nie wiem co jest nie tak ,-15000 wyskoczyło mi po tym jak próbowałem skasować tylne hamulce bo już miałem ostrzeżenie na żółto. Dzięki.
  6. CrisELdi

    Ładowanie i napięcie

    W Moim przypadku: nowy akumulator BOSCH i po wyłączeniu silnika i pozostawienia na światłach postojowych! z systemem pracującym (radio/navi/...) pojawia się po 5 minutach żółta kontrolka akumulatora (po przejechaniu 20km od postoju). Ładowanie na biegu jałowym to 13.80 po włączeniu radia klimy /full, oraz światła drogowe spada do 13.30v. Oczywiste chyb jest iż nie ładuje prawidłowo zaglądając pod maskę okazało się iż mam wycie z pod wymiennika ciepła na filtrze oleju (nad alternatorem) silnik N52 3.0i, olej pod ciśnieniem wpływającego powietrz pod maską wypychał go wprost na alternator zalewając obszar stabilizatora napięcia wbudowanym w alternatorze. Wyciek naprawiony ale mam kupę czyszczenia oraz alternator do sprawdzenia...
  7. witam sprawa jest dość prosta kupić lub oddać do naprawy (skalibrować lub wymienić głowicę) tylko napęd dvd nie całe nawi, bardzo łatwo zdemontować ten napęd dvd. Na ebay -u jest tego dość dużo można bez problemu dobrać nowy naped dvd. Sam napęd jest dobry wymaga naprawy lub nawet czyszczenia głowicy laserowej co warto by było zrobić na początek ... Pozostałe elemety także można kupić za parę złoty. wszystko zależy czy chcesz się bawić ... ale to prosta sprawa... podzespoły są
  8. Czyta Mp3 lub CD z tego napędu DVD? Płyta Nav oryginalna?
  9. Sprawa rozwiązana wyciągiem ten czujnik i od razu zauważyłem kawałki metalu w rowku czujnik obu stron sam czujnik posiada wbudowany magnes dlatego przyciąga śmieci to samo zrobiłem z drugim czujnikiem ale był czysty wyczyszczenie czujnika rozwiązało problem błąd nie wraca.
  10. Zrobione bez demontowania kompresora A/C Kupiłem całe sprzęgło oraz łożysko razem bo stare koło było zardzewiale, kompletny zestaw to koszt z przesyłko z Niemiec 410zł. (ebay) Aby zdemontować sprzęgło potrzebny klucz nasadowy 7mm oraz specjalny klucz który zrobiłem, wystarczy kawałek płaskownika 3 śrubki 6-5mm rozstawić je w odległości 21-22mm i wywiercić dziurę pomiędzy nimi aby wszedł klucz nasadowy jak na foto. Aby zdemontować sprzęgło: - ściągnij pasek klinowy -załóż klucz specjalny trzy otwory na kole sprzęgła oprzyj prawą stroną klucz na obudowie silnika lub kole zamachowym załóż klucz nasadowy 7mm jak na foto i kręć kluczem w kierunku zgodnym z wskazówkami zegara. - zdemontuj zawleczkę - aby ściągnąć koło z łożyskiem wystarczy podłożyć delikatnie łomem i bez problemu czy wysiłku schodzi. - Nowe koło z łożyskiem nachodzi na miejsce bez problemu używając rąk. Zakładamy zawleczkę oraz sprzęgło, upewnij się iż przed założeniem sprzęgła nie wypadła podkładka. -Na foto widać podkładkę w szczelinie... -Ręcznie lub delikatnie przy użyciu klucza dokręcamy sprzęgło zakładamy pasek i gotowe... Może komuś to pomoże unikać kosztu wymiany kompresora A/C (4,700zł nowy) jak proponowali mi w garażu aby naprawić łożysko... idioci... Czas pracy z przygotowanym kluczem to czas 15minut. Na fotografii widać kupę oleju na silniku jest to efekt nieszczelności na obudowie filtra oleju oraz wymiennika ciepła z tym także robię porządek...
  11. Witam... Wiec ... przede wszystkim jak zdemontować same sprzęgło aby dostać się do łożyska bo mam problem? Chyba potrzebuje jakiś klucz specjalny? Jak to rozebrać? Demontować Kompresor? Jak do tego się zabrać ? [video=youtube;ZFbxUT1oyMM] Mój to 7SEU17C ale bardzo podobny potrzebuje zgrabnego klucza do tej roboty... 21/22mm
  12. CrisELdi

    Przekaźnik

    Wyciągnij go i proponuje podłączyć tylko zasilanie cewkę przekaźnika , to pozwoli ci określić gdzie jest problem albo na cewce przekaźnika czy stykach przekaźnikach. Sprawdź dowolnym miernikiem czy styki nie są zgrzane ze sobą? I dlaczego przekaźnik jest zasilany?
  13. CrisELdi

    Ładowanie i napięcie

    Witam Ja tylko podpowiem iż miałem przypadek w e46 iż miałem ładowanie (silnik pracuje normalnie bez kontrolki ) na akumulatorze 13.05v +/- 0.5v to było maksymalne ładowanie i akumulator trzymał 13.5v . zdawało by się iż takie napięcie jest normalne ale nie! tak przejeździłem 4 lata uszkadzając dwa akumulatory Boscha 75Ah . Pewnego dnia włączyła się kontrolka. Okazało się iż alternator był uszkodzony dosłowne pracował na jednej szczotce wycinając porządny rowek ...przyczyną był uszkodzony stabilizator na alternatorze. Auto wróciło do normy po naprawie alternatora. Prawidłowe ładowanie to koło 14.5v +/-0.3v. :wink:
  14. Witam. Mój samochodzik jest zbyt twardy BMW 630i SPORT i bardzo męczący po długich trasach. Może jest możliwość aby zawieszenie pracowao w dwóch trybach sportowym oraz normalnym? Co mogę zrobić aby zmienić na normalne. Jakieś koszty? Dzięki.
  15. Witam Po umyciu mojego samochodu łożysko na kompresorze A/C manufacture by DENSO występuje w modelach e60,e61,e63,e64,... zaczęło hałasować. Mam problem aby znaleźć odpowiednie łożysko a dokładnie jaki rozmiar tego łożyska? Czy ktoś przerabiał ten temat? Dzięki.