Broder

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    868
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    38

Ostatnia wygrana Broder w dniu 30 Wrzesień 2019

Użytkownicy przyznają Broder punkty reputacji!

Reputacja

400 Excellent

2 obserwujących

O Broder

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 14.05.1985

Informacje:

  • Mój samochód
    E36 M3 EVO
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

2664 wyświetleń profilu
  1. skoro piszesz o radiu i obrazie, to domyslam sie ze masz z navi ? Jesli tak to pewnie padaja koncowki mocy w tunerze w bagazniku
  2. Tego goscia nie idzie sluchac na yt, a jak ktos mi powtarza jego gadki to drgawek dostaje. Niestety dzisiejsza mlodziez to dzieci internetu, a youtuberzy to ich autorytet. Jestem na nie i prosze nie promujcie tego gowna Alleluja wesolych swiat
  3. Dostepna na ta chwile rowniez jedna sztuka pod xenon SW4.5 Cena 250 pln
  4. Nadal posiadam moduly po aktualizacji do sw4.5 wersje tylko bez xenon
  5. Wiedze lub numer telefonu do tunera.
  6. trzeba zmienic parametr obroty vs predkosc w sterowniku. Ecu porownuje je, a na 5 biegu pewnie wychodzi poza margines bledu dlatego rozlacza.
  7. Broder

    E46 Polift Jak uruchomić BiXenon?

    A jak ma dzialac bez kabelkow? Wifi? 😂 Pin 36 i chyba 2 w lcm to wyjscia na bixenon lewa i prawa lampa
  8. Jestes pewny ze wymieniasz na akumulatorek a nie na zwykla baterie?
  9. Mam 3 komplety relingow do e46, ktos chetny ? Cena za pare 50 pln , aktualne do konca dnia, we wtorek jada na zlom. Moze byc tez alkohol, ale piwa i wodki nie pijam 😂
  10. Broder

    E46 M52B28 skrzynia biegów

    @Hadzi lepiej pozno niz wcale - dlugosc skrzyni 6b od 4cyl mierzona od poczatku dzwona do krzyzaka to 54cm Zapomnialem jeszcze ze przy swapie potrzebny jest dwumas z lozyskiem w srodku, a nie przelotowy, inaczej walek skrzyni nie bedzie podparty. Gdyby ktos chcial skrzynie tak oddam za 200pln , to 50% sredniej ceny z olx czy allegro.
  11. Broder

    Swap z 1.9 na 2.0 e46 benzyna

    Pomijajac sens takiego swapa to silnik 6cyl jest dluzszy wiec logiczne, ze bedzie potrzebna zmiana walu, wybieraka. Skrzynia moze pozostac. Potrzebny tez stabilizator przedni od wersji 6cyl.
  12. Oddam za 3 tysie Zabierz ktos bo przykro sie robi jak jak widze, ze ludzie placa takie i wieksze hajsy za jakies chinole Cena raczej sztywna, jak sie nie sprzedadza zostaja na zimowki
  13. Sprzedam felgi oryginalne BBS CH 004 czyli 19x8,5j ET 35 wszystkie 4 sztuki Rozstaw oczywiscie 5x120 Felgi bez pekniec, nie naprawiane, nie malowane, z polerowanym rancikiem. Jedna felga posiada posiada zadre od kraweznika, pozostale 3 w bdb stanie Opony 2x pirelli pzero 235/35 ok 4mm oraz 255/40 Yokohama advan zdecydowanie ponad 5mm bieznika. Moge dorzucic 2xsunny 215/35 ok 4mm Cena 3400 pln
  14. Skoro psikales plakiem i obroty sie podniosly to jak moze byc szczelny ? Sprawdz rurke wpinana w kolektor od krokowca, bardzo czesto lamie sie tam zabezpieczenie i lubi wypadac szczegolnie przy instalacji gazowej gdy kichnie w kolektor.
  15. Broder

    E46 M52B28 skrzynia biegów

    Jutro zmierze, dzis zapomnialem. Jeszcze trzeba wiedziec o czym pisze autor tego tematu. Skrzynia z tarcza na 22 zeby z e87 -> nie, to nie jest taka skrzynia jaka ty "swapowales". Wal tez nie podszedl ci p&p i jestem tego pewien, skracales zapewne na wieloklinie przed podpora. Informowales tez autora aby wymienil sobie lozysko pod dwumasa... a to tylko potwierdza, ze nie wiesz o czym tu sie rozmawia.