tomasso12

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1561
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana tomasso12 w dniu 20 Wrzesień 2018

Użytkownicy przyznają tomasso12 punkty reputacji!

Reputacja

632 Excellent

O tomasso12

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 09.03.1977

Informacje:

  • Mój samochód
    e39 528i
  • Skąd
    Ciechanów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tomasso12

    Powitanie

    Witaj w klubie?
  2. Ten błąd może świadczyć o problemie na linii modułu komfortu. A mam pytanie, masz w swojej Beci webasto? Moim zdaniem, bo były już takie przypadki to web.może mącić w Twoim aucie.. Często wilgoć dostaje się do sterownika i głupieje cała elektryka. Jeśli posiadasz taki wynalazek spróbuj odpiąć wtyczkę i dobrze ją uszczelnij.
  3. Podejrzewam, że problemem jest gdzieś instalacja elektryczna, a dokładniej jej "brak". Trudno mi powiedzieć, gdzie tkwi problem, ale skoro taśmę wymieniałeś domniemam, że gdzieś jest zwarcie. Ewentualnie co nasuwa mi się na myśl to kiera, nie koniecznie musi być oryginalna z tego modelu stąd problem . Mam może głupi pomysł, ale użyj strony realoem i po numerze VIN sprawdź poszczególne numery części kiery. Jeśli są inne tu może być pies pogrzebany.Ewentualnie sprawdź miernikiem, czy poszczególne kable mają przejście.Wiem, sam borykam się z problemami w swojej Beatris, ale czasem takie tubylcze metody są najlepsze:-)
  4. tomasso12

    e39 Zapytanie o kable od radia

    Jeszcze nie próbowałem tego odpinać z braku czasu-cały czas gdzieś latam w delegacjach.. Póki co mam wpiętą jako antenę kabel o nazwie Diversity antenna connection-nie mam problemów z zamkiem ani elektryką, mam przejściówkę do anteny, wtedy spróbuję. Jak coś zamówię taki rozdzielacz, niewielkie pieniądze, a nóż widelec pomoże. Lubię dobrą muzę w aucie, ale czasem mam napad na słuchanie radia :-). E39 było trochę mniej pogmatwane jeśli chodzi o elektronikę, więc podejrzewam, że nie będzie takiego problemu.
  5. tomasso12

    e39 Zapytanie o kable od radia

    Ok, czyli do czego podłączyć ten kabel w chinolu, antena ok, kostki pasują a te coś (Diversity antenna connection) pozostaje bezpańskie. Z tego wychodzi, że ten wynalazek ma wzmocnić fale radiowe jak jest słaby zasięg. Jak podłączę ten kabel do wejścia 20 antena nie ma swojego miejsca i radio kijowo gra, jak podłączę antenę to te coś gdzie wpiąć?Nie sprawdzałem, jaki będzie odbiór na samej antenie, bez tego kabelka
  6. Witaj i tak trzymaj. Podobnie jak Ty jestem wierny 5er e39 i dopóki będą do tego części to będę tym jeździł. Nowsze modele wypadają z gry, a na najnowsze niestety na razie nie mam kasy...
  7. Mam pytanie, ponieważ moje radyjko fabryczne padło niestety, więc postanowiłem zakupić chińczyka, tzw kombajn. Może nie była to najlepsza decyzja, ale cóż. W związku z powyższym mam pytanie. Posiadałem kaseciaka w górnej części, zaś w dolnej philipsa 65.12-8 360 750-wąski wyświetlacz z opcjami do radia i kaseciaka. Dochodzi tam kostka z kablami po prawej stronie, antena do radia po lewej i jeszcze jeden kabelek koloru czarnego-od czego on jest?Może ma ktoś wiedzę co to?Jest on usytuowany po prawej stronie tego czarnego pinu-blisko wejść na kostki.
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Już dawno nie miałem okazji zawitać na forum-praca, wyjazdy itp.Ponownie wszystkich witam. Latam E39 528i-bez gaziora
  9. tomasso12

    Xenony nie chcą odpalić

    Ogólnie dla mnie dziwne jest, że nie chcą w ogóle zadziałać. Nie znalazłem w necie podobnego przypadku. Ewentualnie na myśl przychodzi mi mój moduł, kiedyś był naprawiany i może wtedy coś mu się pokrzaczyło. Ogólnie w mojej opinii kseny powinny wystartować
  10. tomasso12

    Xenony nie chcą odpalić

    Też tego się obawiałem, zaraza elektroniczna. Rozumiem, że tylko wymiana na inny wchodzi w grę?Czy ewentualnie szukać 2 generacji i tak programowanie wchodzi w grę i jakiego szukać, bo z numerem jak mój będzie podobnie działał. Z moim raczej nie wiele da się zrobić, czasem widzę, jak niektórzy wkładają do swoich aut z tego rocznika i działa bez zarzutu.
  11. tomasso12

    Gdzie jest ujście wody ?

    Dzurka kolego jest po prawej stronie tego serwa. Musisz dobrze palcem pojechać, musi być dobrze zabite, miałem podobny problem, aż mi woda do kabiny po deszczu weszła.
  12. Witam forumowiczów po długiej przerwie, ciągłe delegacje, wyjazdy spowodowały, że trochę opuściłem się na forum. Drodzy koledzy i koleżanki, mam pytanie-mam problem z xenonami w mojej e39, a nie tyle z nimi, co z ich odpaleniem. Oryginalnie moje auto wyposażone było w normalne lampy z żarówką H7, auto z 96 roku, moduł LCM pierwszej generacji.Niestety miałem małą stłuczkę, więc wymieniłem zderzak na poliftowy i zakupiłem lampy z auta z 2002 roku z xenonem i ringami wraz z wtyczkami do kierunków i postojówek -ringów-bo te niestety są inne jak w starym typie lamp - lampy są oryginalne Helly, żadne zamienniki.Nie w tym rzecz, po podłączeniu jest problem, kiedy włączam światła nie mogą wystartować, ze dwa razy błyśnie i koniec. Ogólnie jak czytałem powinny zaskoczyć, co najwyżej będzie błąd żarówek przy wyłączonych światłach, ale to idzie ogarnąć. poziomowanie na polskich drogach nikomu nie jest potrzebne, można manetką w kabinie obniżyć lampy by nie oślapiały, spryski mam, bo taki zderzak zakupiłem.Co może być powodem, sprawdzałem te lampy w e39 po lifcie i działają, nawet zakupiłem nowe żarniki i dalej klops. Czy mój LCM blokuje, czy może jest to wina przetwornic, bo są różne typy o różnych napięciach. Już myślę, że jest za niskie i może to je dyskwalifikuje do działania. Może ktoś miał podobny problem i ma lekarstwo na jego rozwiązanie, ba ja zaczynam tracić głowę.Dzięki, będę wdzięczny za każdą radę
  13. tomasso12

    Cześć :)

    Witaj.Niestety kradną nie tylko we Wro. U nas nie lepiej, ostatnio buchnęli e36 z silnikiem 2,0 24V
  14. Jest super