Skocz do zawartości

RafałM

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O RafałM

  • Tytuł
    Nowy
  • Urodziny 16.09.1986

Informacje:

  • Mój samochód
    e39 528
  • Skąd
    Oława

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie podobnie: -wisko -chłodnica -uszczelka pod głowicą -x4 tarcze + klocki -filtry (wszystkie) -oleje (wszystkie) -płyn hamilcowy -pompa paliwa -podnosnik szyby -opony letnie i zimowe -wężownica wspomagania -przednie stabilizatory -przedni i tylny zderzak -przednie klosze -malowanie karoseri (dołu do listwy) -pompa wody - x3 czujniki ABS oprócz chłodnicy tak wszystkie części oryginalne.
  2. To że, w e39 jest samonapinacz to ja wiem i co prawda za bardzo niema co tam się zepsuć lecz z oświadczenia wiem że, złośliwość rzeczy martwych bywa zadziwiająca dlatego pisałem żebyś sprawdził czy jest naciągnięty. Zużyty pasek będzie piszczał ale przy dodawaniu gazu lub w "warunkach wilgotnych",no chyba że, jest naprawdę w kiepskim stanie. Nie jestem mechanikiem, mówię to na podstawie swoich doświadczeń. Sprawdziłem ile kosztuje oryginalna pompa i niestety ale wychodzi jakieś 1200zł a ty dałeś 200zł więc tu jest wszystko możliwe. Niektóre zamienniki są ok a niektóre są warte tyle co ważą po
  3. to nic że ci wcześniej nie piszczał, pasek musi być dobrze naciągnięty a zwłaszcza przy pompie wspomagania.
  4. Pompę pewnie masz dobrą tylko pasek ci się ślizga. Miałem tak w e36, sprawdż napinacz.
  5. RafałM

    Problem z ABS

    dobrałem się do sterownika i okazuje się że ten mój 000 jest całkiem inny niż 001. W 001 upalają się ścieżki (wiem jakie) które można zlutować. Mój 000 jest prosty jak budowa cepa i wszystkie ścieżki są ok. Jeżeli pada pompa to raczej coś mechanicznego. Sprawdzałem i taką pompę 000 można wyrwać za 150 - 200zł więc tragedii nie będzie. W przyszłym tygodniu pojadę wymienić ten czujnik do mechanika bo ponoć ciężko go wyciągnąć. Mam nadzieje że na tym się skończy. Jeżeli chodzi o czujnik to tylko i wyłącznie oryginał (350zł), na innych mogą się dziać się cyrki. Jak będę wiedział co jest to na pewn
  6. RafałM

    Problem z ABS

    Mój to już dziadek z 1997r. Dzisiaj przy prędkości 40km/h gwałtownie zahamowałem i bardzo lekko mnie zniosło. Przy większych prędkościach gdy hamuje i system jest wywalony to mnie nie znosi więc tu układ raczej jest nie zapowietrzony. Sporo czytałem ostatnio o sterownikach ABS z końcówką 001 (mój ma 000), ponoć lubią padać i wyskakują błędy z czujników. Tak więc nawet jak wymienię czujniki to może się okazać że dalej jest problem. Wiem już jak naprawić taki sterownik. Dzisiaj chyba dobiorę się do niego.
  7. Witam. Od kilku miesięcy mam walnięty tylny prawy czujnik ABS. Cały czas zwlekałem z jego wymianą ponieważ nie przeszkadzał mi brak ABS i ASC. Ostatnio niestety zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Po uruchomieniu silnika i jadąc na małych prędkościach (40kmh) gdy system się jeszcze nie wyłącza i działa ABS słychać dziwne buczenie pod maską a przy hamowaniu strasznie przednie hamulce zaczynają trzeszczeć (jak bym hamował na piasku i miał zużyte okładziny), w czesniej tego nie było. Wszystko wraca do normy jak mi cały system wywali (ABS ASC). Dodam ze rok temu wymieniałem tarcze i klocki oraz płyn.
  8. Ostatnio prowadziłem Toyote z 2009r na tej samej drodze i nie wyczuwałem jakichkolwiek nierówności. Kapcie chyba 185 albo 195 na wysokim profilu. BMW słynie z znakomitej sterowności wiec uznałem ze coś jest nie tak. Ale widzę, że to norma wiec jest ok.
  9. Tak podejrzewałem że to opony. Jak miałem e36 z kapciami 195 to na czystej drodze w zakręt mogłem wejść na granicy przyczepności z zimą krwią :mrgreen: a tą e39 mam cykora :oops: . Dziwnie się zachowuje na zakrętach. Dzięki za wiedzę. Niedługo moja bunia na "Buma Design"!
  10. Po zimie jak można było już przycisnąćhappy_bmw 130km/h poczułem że na nierównej drodze zaczyna mi pływać to na lewo to na prawo. Sprawdzałem luz na kołach i jest ale bardzo delikatny. W przekładni nic nie stuka. Zawiasy też wydaja się być ok. Stabilizatory z przodu po wymianie. Co to może być??? pytanie_bmw Opony mam z przodu 235/40 ale przed zimą było ok. Poradzicie coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...