Skocz do zawartości

r4ll

Przyjaciel forum
  • Liczba zawartości

    990
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    26

Ostatnia wygrana r4ll w dniu 24 Lipca

Użytkownicy przyznają r4ll punkty reputacji!

Reputacja

456 Excellent

O r4ll

  • Tytuł
    Zaawansowany

Informacje:

  • Mój samochód
    f30 328i
  • Skąd
    Kępno / Wroc

Ostatnie wizyty

2597 wyświetleń profilu
  1. Generalnie... powodzenia Brat miał podobne wymagania tylko budżet do 40 tyś i przez rok nie trafiło się nic co by nie robiło 4 śladów. Dozbierał i kupił F10.
  2. Powodzenia, po zakupie zakładaj galerie
  3. Jako iż mam f30 z n20 pod maską to troszkę się wypowiem. Silniki te miały problem z wadliwym łańcuchem pompy oleju, oraz wycierającymi ślizgami napinacza łańcucha. U jednych padało to szybciej u niektórych później - na dwoje babka wróżyła, dużo zależy od tego jak często zmieniano olej, czy katowano auto na zimnym itd. Rozwiązaniem jest profilaktyczna wymiana kompletnego rozrządu, napędu pompy i samej pompy olejowej na częściach po 2015r które otrzymały poprawki. Koszt z częściami w ASO jakieś 8-10 tyś, poza aso mniej niż połowe tego. Poza ww. auto nie ma jak
  4. Witaj. M5 wiadomo.
  5. Po co bawić się z zmianę ecu. Zrób chipa i szafa gra.
  6. Tył siedzi dziwnie nisko. Na pewno będziesz zadowolony z kultury pracy jednostki, ale nie ze spalania, które będzie 2x takie jak w volvo. Zdjęcia ciemne, niewiele z nich da się zauważyć. Jak masz blisko to jedź Jak chcesz profesjonalnej diagnostyki auta to skorzystaj z firm takich jak bimmer-check czy bimmer-diag. Te jednostki 2.5 miały w któryś rocznikach problemy z pękającymi głowicami bodajże. Więcej na pewno się dowiesz tu: https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=111567
  7. r4ll

    E46 czy e92

    Każdy ma inne poczucie estetyki i nie dostaniesz tu obiektywnych odpowiedzi. Zajechane e92 będzie gorsze niz zadbane e46. Zajechane e46 bedzie gorsze od zdrowej e92. Bolączek tych silników jest b.dużo opisane na polskich forach. Znajdź jakąś e92 w okolicy, przejedź się. Sam oceń Czy to dla Ciebie ewolucja czy krok w tył. Zwykłe zawieszenie będzie inne w odbiorze niż mpakietowe itd. itp. Jak chcesz być pewny i nie żałować, że zmieniłeś na lepsze czy może tylko straciłeś pieniądze to szukaj e9x z 6 cylindrami pod maską.
  8. r4ll

    Witam :)

    Wygląda super, pytaniami się nie krępuj ale jest pewien warunek. Za każde pytanie aktualizacja zdjęć Nie no żartuje. Auto super, z pewnością zasługuje na solidną galerię.
  9. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=361472
  10. Budowałem przetwornice na polibudzie i nie jest to rocket science. Dziwi mnie po prostu ze nie ma takiego komercyjnego, powszechnego rozwiązania.
  11. Dziwi mnie to, ze w gniazdku mamy 12V i przetwornica zamienia nam na prąd zmienny 230V ~50Hz po czym wpinamy lapka zasilaczem w przetwornice który prostuje prąd i na wyjściu do lapka podaje 20V DC Chyba prościej byłoby podbić napięcie i obyć się bez przetwornicy (przy założeniu, że chcemy zasilić tylko lapka).
  12. r4ll

    Najt Marcowy

    @monka Już czekając na swoją kolej na myjni mówie do żonki: "Patrz, nasi tu so"
  13. Michu z m4k garage dał fajny #protip. Mało kto wie, że w Polsce dopuszczalne nazywanie jest olejow syntetycznyzowanych które syntetycznymi nie są. Zawierają one 3 grupe tzw. HC (hydrocrackowaną) i jest to mówiąc w największym uproszczeniu syntetyzowana baza mineralna. Parametry podobne, ale jednak nie to co syntetyk. Cena niższa, plakietka full synthetic i można nabijać Polaczków w butelkę. W DE te oleje nazywają się syntetyzowanymi np motul xcess i nie mają prawa mieć na etykiecie napisu 'full synthetic'. A syntetyczne mogą być tylko te, które w 100% mają tylko IV i V grupę olejową.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...