Tricz

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

22 Excellent

O Tricz

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 04.11.1987

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 320i
  • Skąd
    Wrocław/Szczytna
  1. Czy więcie o co chodzi? Zapłon dziwnie się włącza. Temperatura idzie na maxa i nie świecą kontrolki od ABS, słabiej świeci kontrolka od recznego. Po kolejnym wlaczeniu zapłonu juz jest wszystko ok. Kostka stacyjki byla sprawdzana czyszczenia i podginane blaszki. Poniżej filmik z tej anomali: Filmik
  2. Mam to samo. Głuche skutki w tyle auta. Wymieniłem już tuleje (9), wymieniałem również półosie na takie bez luzów. Dyfer zmieniał poprzedni właścieciel bo też z tym walczył. Na to chwilkę dałem już sobie z tym spokój. Myślałem, że Twój temat pomoże rozwiązać problem ale widzę, że stanąłeś w tym samym miejscu.
  3. Tricz

    Ogrzewanie

    W E46 16 stopni oznacza zawsze zamknięty obieg na nagrzewnicę niezależnie od temperatury. BMW mogło by nazwać to ustawienie minimum, ale tego nie zrobiło. Podobnie jest przy 32 stopniach na klimatroniku. Obieg na nagrzewnice zawsze otwarty - w innich autach jest wtdedy na wyświetlaczy "MAX".
  4. Najlepiej jak byś zrobił test wentylatora w Inpie. Sprawdź czy wentylator startuje przy początkowych mocach np. 10% mocy.
  5. Wiatrak jak nie działa to nie chłodzi czynnika chłodniczego w klimie. Ciśnienie rośnie do 22-26 barów komp odłącza wtedy kompresor żeby nie doszło do uszkodzenia układu.
  6. No to masz odpowiedz. Nie działają Ci niższe prędkości wentylatora. Czyli padł Ci modłów wentylatora. Auto nie przegrzeje Ci się bo jak temp. będzie stopniowo wzrastać to wzrastają też obroty wentylatora. Dochodzi do np. 103 stopni i wiatrak załącza Ci się na max obrotach.
  7. Miałem to samo. Wentylator Ci się nie załącza, nie chłodzi czynnika klimy przez co rośnie ciśnienie i kompresor zostaje odłączony. Przyczyną był walnięty modów wentylatora, działał ale tylko na najwyższym biegu. Po wymianie wszytko jest ok. Możesz sprawdzić działanie w INPIE zadając test wentylatora od 10% do 90%.
  8. Czyli idę w zakup maski i malowanie. Dzięki wszystkim za opinie. uklon_bmw
  9. Trafić w tym samym kolorze będzie ciężko. Mam kolor carbonschwarz metallic z palety indywidual...
  10. Proszę o opinie czy maskę dawać do blacharza, lakiernika czy kupić używaną i do lakiernika? Jak wyglądał by koszty? Jeśli naprawa przez blacharz to czy nie popęka szpachla ze względy na nagrzewanie się maski?
  11. Ja jeszcze się spotkałem z elektroniczną kontrolą szczelności. Nie lampą UV tylko takim elektronicznym nosem jak mają do gazu. Sprawdza Ci serwisant gdzie ucieka bez konieczności spuszczania i napełniania.
  12. Sam osuszacz to koszt na necie około 50-80zł. Co do płukania to nie ma takiej możliwości. Tylko wymiana na nowy. W środku są takie kuleczki co wyciągają wilgoć. Jeśli ściągniesz korek zabezpieczający przed montażem i zostawisz tak na jeden dzień to osuszacz jest do wyrzucenia. Naciągnie wilgoć z otoczenia i straci swoją funkcję. Ja w swojej E46 wymieniałem w serwisie od klimy. Zmieniali go od strony przedniego prawego nadkola. Razem z całym serwisem zapłaciłem chyba 250zł.
  13. U mnie z kratek potrafi lecieć od 3 stopni do max 6 przy sile nadmuchu na połowie. Rok temu też leciało mi 11-12 stopni z kratek i w duże upały klima nie dawała rady. Przyczyn było kilka. 1. Sprawdź wiatrak chłodnicy - u mnie chodził ale tylko na najwyższych "biegach". Powodem był uszkodzony moduł wiatraka. 2. Wymiana osuszacza klimatyzacji. Mało kto tak naprawdę to wymienia a powinno się raz na 2 lata. Jak jest przypchany od syfu to nie będzie czynnik tak dobrze pchany. 3. Czyszczenie parownika - ja przy okazji walki z grzybem postanowiłem wykręcić wentylator nawiewu i go wyczyścić pod ciśnieniem gorącą wodą. Parownik był przybrudzony a to również na pewno pogarszało wymianę ciepła. Od razu odpowiadam, że nic mi nie pozalewało, rurka od skroplin spokojnie nadążała. Wiadomo, że nie lałem ciągłym strumieniem. Tylko chwila czyszczenia i odczekać żeby woda zleciała. Jeśli chcesz sprawdzić/porównać ciśnienia i temperatury na kompie to mogę Ci podesłać screeny z Inpy.
  14. Tricz

    Półosie napędowe 320d M47N

    Też się zastanawiam nad tymi półosiami z allegro. Choć trochę wydają się za tanie aby zrobić dobre półosie. Znalazłem jeszcze alternatywę: 17-0915 METELLI Półos napedowa Firma Metelli... Ciekawe jaka firma robiła na pierwszy montaż do BMW?
  15. Przerabiałem to u siebie. Kupiłem Chińczyka z allegro aż za 120zł i nie chodził jak powinien. Wykrywał często przeszkody których nie było. Aż w końcu kupiłem od tego gościa: Przedmioty użytkownika FRKLAUDPOL - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. podobno jedyne na allegro, które działają prawidłowo. Ja puki co jestem zadowolony, działa jak oryginał. Kuzyn brał od tego gościa na przód do E60 i też dobrze mu działa.