Fuzzy

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Fuzzy

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawa rozwiązana. Wymiana wtrysków + węży = moc na gazie wzrosła Powodem cykania przekaźników był immobilizer + sterownik silnika (siemens) Jeżeli chodzi o czasami kiepskie osiągi na benzynie i gazie - zacinający się vanos i czujnik położenia wałka rozrządu pozdrawiam
  2. Podłączony samochód był pod kompa, wykazał jedynie kod 206 spalania stukowego i błąd airbagu. (akumulator był odpinany) instalacja gazowa miała błąd wtrysku numer 6, został zregenerowany i błędów nie ma. Jadę w środę do BMW na diagnostykę i to będzie mój punkt zaczepienia, następnie zrobię jak sugeruje Ponury. W każdym razie jak znajdę rozwiązanie, bądź nie - to będę pisał. Objawy takie samochód miał jeszcze przed instalacją gazową z czego co się dowiedziałem, ponieważ samochód mam od niedawna. EDIT: Po wielu tygodniach jeżdżenia, setek kilometrów i kilkunastu serwisach padło podejrzenie o vanosa, który to ma rzekomy wpływ na działanie instalacji gazowej.
  3. Na gazie jeździ podobnie jak na benzynie.
  4. Witam. Mam problem odnośnie e34 M50B20 vanos, sterownik Siemens 5WK9 003 MS40.1, 1995 rok, instalacja gazowa stag 300, sekwencja, sedan. Otóż przy włączeniu zapłonu zaczynają cykać przekaźniki przy komputerze silnika oraz wtryski paliwa zaczynają się otwierać i zamykać (coś jakby wtryskiwały paliwo), nie przestaje dopóki nie wyłącze zapłonu. Odpalenie samochodu w takim stanie nie jest możliwe, a jak już załapie to nie potrafi utrzymać obrotów i gaśnie. Zazwyczaj muszę kilka razy wyłączyć i włączyć zapłon żeby te szaleństwa ustały i dopiero silnik odpala, ale musi kręcić chwilę; jak go zgaszę po przejażdżce i chcę odpalić w ciągu kilku minut to odpala na strzała, bez długiego kręcenia, bez wariactw z przekaźnikami i wtryskami. Samochód podczas jazdy zachowuje się dość niestabilnie: - traci moc po dłuższej jeździe; - przy dodawaniu gazu ma jakby przerwy w przyśpieszaniu; - powoli wkręca się na obroty; - czasami ma momenty zrywu i przyśpiesza porządnie; - na zimnym jakby żwawiej pracował; - nierówno pracuje i trochę nim trzęsie; Świece nowe ; odpinanie przepływomierza ma wpływ na pracę silnika; wydech był wymieniany ; elektryka cała działa(chyba OBC trochę oszukuje z godziną i datą, ale to jest do sprawdzenia) ; nie przegrzewa się ; akumulator się nie rozładowuje, trzyma napięcie ; instalacja gazowa nie wykazuje większych uchybień w pracy i szczelności; Centralny zamek z nieoryginalnego pilota, tylko jeden kluczyk prawdopodobnie z "pestką" . Czy faktycznie może to być problem ze sterownikiem czy problem elektryczny? Pozdrawiam
  5. Fuzzy

    Witam

    Witam forumowiczów! Mam na imię Damian, jestem posiadaczem dwulitrowej e34 na vanosie, w kolorze techno-violet (sedan). Auto kupione w celu zrobienia z niego czegoś ciekawego. Wcześniej posiadałem e36, ale jakoś piątka do mnie bardziej przemawia :wink: