Skocz do zawartości

kepa416

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kepa416 w dniu 13 Lutego

Użytkownicy przyznają kepa416 punkty reputacji!

Reputacja

8 Neutral

O kepa416

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Czy ktoś może polecić z własnego doświadczenia oczywiście miejsca w okolicach Wrocławia lub w Polsce gdzie spokojnie można oddać alternator na sprawdzenie i regeneracje?
  2. Co to znaczy drogi? Sachsy są chyba po 400 zł to nie ma tragedii a masz spokój na resztę życia
  3. Wrzuć film na YouTube bo tego nie można pobrać
  4. Wydaje mi się że to nie jest to od e36 może po zacisku łatwiej będzie dojść? Zobacz jak tutaj przewód jest prowadzony. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=CT41-EUR-06-2000-E36-BMW-323ti&diagId=34_0552 Chyba że to te elementy z zestawu przewodów: https://intercars.pl/produkty/1227055-przewody-hamulcowe-w-oplocie-hel-6szt-bmw-e36-seria-3-tarcze-z-tylu https://ic-files-res.cloudinary.com/image/upload/t_pad_white300x300v1/v1/item/iebyfitwc3a4ef6edo7i.jpg
  5. W sumie układ napędowy wymieniony. Powiem szczerze że ostatnio widziałem podobny temat w e60. Winowajcą były przeguby i blokowanie się ich przez co wpada w wibracje cała półos. Do sprawdzenia na podnośniku podnieść auto całe do góry i zacząć przyśpieszac. Najbezpieczniej o ile mowa tu o bezpieczeństwie będzie na nożycowym i ktoś w kanale czy pod autem. Chociaż jeśli to to będzie widać po kołach że skaczą
  6. Regulator napięcia. Takie czarne coś w tylnej części alternatora. Radzę szybko zająć się tematem bo potrafi narobić szkód
  7. O tym samym miejscu czytałem dużo dobrych rzeczy.
  8. Używana też loteria. Nie wiadomo jak długo leżała i w jakich warunkach. Chyba że wyjęta świeża. Zamienników nie ma już na rybki zresztą ich jakość też nie powala. Regeneracja ok, tylko u nas na dln. znalazłem dwie firmy które robią tak na miejscu od A do Z. Ja jestem w stanie dać nawet 2k zł za dobrą regenerację, ale to też nie daje pewności.
  9. kepa416

    Klimatronik

    Ladowanie jak wygląda? Nie masz przypadkiem z tym problemu?
  10. A wtryski? U mnie sporo falowało prawdopodobne przez jeden wtrysk. Po regeneracji jest lepiej bo wskazówka się nie rusza, ale czasem silnik wibruje.
  11. kepa416

    Jaki wał napędowy ?

    Wał różni się automat manual z tego co pamiętam.
  12. W N47 było coś z paskiem który w OE miał jakąś warstwę której w zamienniku nie było Tutaj albo sprzęgiełko klei za mocno albo pasek już ma dość.
  13. Z korekt widać że 2 i skraca czas czyli może przelewać a 4 redukuje korekty aby była równa dawka. Jesteś z Wrocławia masz Boscha Matkowski podjedź autem sprawdza wyciągana będzie wiadomo. Możliwe że coś przytarło. Próbowałeś zalać V powers albo Verva Orlenu lub dodatek do czyszczenia jak korekty się zmienia jest szansa to ogarnąć taniej czasem pomga na chwilę. Nie zauważyles czy np. Jak auto stoi bokiem czy przodem do góry czy na dół coś się zmienia?
  14. Ale to chyba dwie inne rzeczy uszczelki lampy z ASO A klej do sklejenia klosza z obudowa
  15. Nie polecam wymiany tylko kontrolę tego. Jeśli jesteś pewny że jest ok to temat odpuszczasz. Kolobzamochowe w automacie wygląda inaczej niż manual także nie wiem skąd taki pomysł. Ja bym na szybko sprawdził wtryski czyli korekty. Potem stół i sprawdzić we Wrocławiu ja robiłem w Bosch Matkowski chyba 50 zł szt. Masz papier że stołu i wszytsko widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...