Pakitko

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Pakitko

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siemanko majstrom, walczę z pewnym e90 i potrzebuje pomocy. Otóż mam pompę dsc o innych numerach, bo o tych samych nie mogę znaleźć. Pompa po wsadzeniu zakodowana, teraz potrzebuje dopisać vin lecz winkpf odmawia posłuszeństwa i współpracy wywala błędy ????. Po wpisaniu numeru zusb w winkpf nie odnajduje nr error, po rozwinięciu listy modułów nie ma mojego nr na liście a przy wyborze innego także wywala error. Tool32 nie chce odczytac vinu z pliku dsc 87.prg Patrzyłem, na wgranych plikach e89 też nie ma nr sterownika mojego . Także próbuje odczytać vin z dsc 87. Prg w tool 32 i też nie idzie wyskakuje error Błędy winkpf w zdjęciach a także Tool32
  2. Siemanko przerabiał ktoś temat ze skrzynią 6b z bmw 1 E87 N46b20i do E46 M52b28, oprócz innego sprzęgła na drobny frez 22 zęby, innego mocowania lewarka i wybieraka zmiany biegów. Pasuje bez przeróbek pod silnik czy trzeba coś przerabiać ????
  3. Witam mistrzów pacjent E91 M47N2 2.0 D 2007r. Chciał bym zakodować znajomemu żeby otwierała się tylna szyba, zamiast całej klapy bagażnika. Czy da się pogodzić obie rzeczy: np 1x klik otwiera klapę, 2 x klik otwiera szybę bagażnika, znalazłem parę wzmianek gdzie szukać lub czego szukać ale nie wiem czy są to dane kompletne, prosił bym o sprawdzenie czy są to poprawne informacje i czy przypadkiem nie trzeba będzie robić kopi modułów, bo kodowanie odbywać się będzie po całym aucie :/. Poniżej zamieszczam info, i będę wdzięczny za pomoc w sprawdzeniu i pokierowaniu mnie w jakich modułach tego szukać . Dzięki z góry za pomoc Pozdrawiam :hi: :drinks: :drinks: :drinks: Informacje znalezione w Necie moja podpowiedź szukaj w modułach CAS i JBBF czegoś co zaczyna się od słowa tylna klapa czyli heckklappe ( Nie ma wzmianki w jakich modułach szukać tych wartości HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_1 nicht_aktiv HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_2 nicht_aktiv HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_3 nicht_aktiv HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_4 nicht_aktiv otwieranie klapa zamiast szyby HECKSCHEIBE_ENTRI_INNEN nicht_aktiv nie jestem pewny do końca ale wydaje mi się że to ) otwarcie szyby zamiast klapy należy zmienić. Także nie ma wzmianki w jakich modułach zmienić tą wartość ENTR_HKL_MGL_WENN_VER nicht_aktiv na aktiv,i powinno pomóc
  4. Witam potrzebuję dopisać automatyczną klapę bagażnika w 750iL 96r nr modułu DH 38955. chciał bym zrobić otwieranie z pilota i przyciskiem z kabiny a także z bagażnika. Dzięki z góry za pomoc jak to ogarnąć, ncsa mam i trochę się bawię w kodowanie, przez jaki moduł kodować i jak się nazywają te parametry żeby to działało.
  5. Witam wszystkich, pacjent E60 M54b25 benzyna automat 6hp19. Według nr OEM, musi być od tego samego modelu. Teraz o tym samym oznaczeniu lecz innych nr OEM, skrzynia występowała w E60, 90 w silnikach N 6cyl. M54 ma silnik pochylony, jak w e46, a silniki N w e60, 90 jest prawie prosto. I moim zdaniem, po mimo takiego samego oznaczenia, dzwon skrzyni biegów ,może być inny, soft skrzyni, motylek wału, może jest i parę innych rzeczy których nie wymieniłem. Nr oem skrzyni do e60m54b25 posiadam. Moje pytanie teraz czy ktoś przerabiał temat, wie czy będzie pasować skrzynia automat 6hp19 z e60, 90 z silnikiem N a jak tak, to co by trzeba zmienić ?? z góry dziękuje za pomoc :zdrowko: :zdrowko:
  6. Witam czy pamięta ktoś procedurę w Dis sprawdzania, modułu świec żarowych,grzania świec żarowych. Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam
  7. Witam czy pamięta ktoś procedurę w Dis sprawdzania, modułu świec żarowych,grzania świec żarowych. Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam
  8. Elektrozawory przeczyściłem i maja widoczny większy sok otwarcia, także wsadzone do samego końca. nadal te same błędy, widocznie koła padły
  9. Pakitko

    Czerwona kontrolka oleju 318d

    Jeżeli problem się powtarza, zmierzyć ciśnienie oleju wartości 318d 4.2+-0.5 bieg jałowy 0.5 bar minimum.
  10. Pakitko

    Sedan - problem z elektryką

    Jak wyżej kolega pisze na początek obejrzyj radio i kostki od radia, później możesz podmienić na nie oryginalne, wykluczymy czy to wina radia czy głośników , w następnym kroku, pociągnął nowe kable od głośników na probe np przednie a odłączył tylne żeby wykluczyć czy przód czy tył jest problemem. Miałem podobny problem w e36 po montażu nowego nagłośnienia gdzieś kabel stykał do masy. i głośniki się wyłączały i radio trzeszczało. kabel parę groszy i jesteś w stanie to sam zrobić na parkingu, czy uboczu.
  11. Dzięki za cenna podpowiedź sprawdzę jutro. Pewnie gdzieś w środku w kole się blokuje na wydechu, i nie może wysterować skoro elektrozawory chodzą, jeszcze spróbuje zamoczyć je w benzynie i wysterować żeby się przeczyściły.
  12. witam z 1 problemem sobie poradziłem a po adaptacji vvt i przejechaniu sie kawałek samochodem wyskoczyły następne błędy, opisze wszystko poniżej Next problem tym razem z vanosem po wymianie czujnika wałka mimośrodowego i zrobieniu adaptacji, błędy vvt skasowały się. Lecz po złożeniu i przejechaniu się wyskoczyły następne błędy 27BD,27B5 -inpa. Położenie vanosa nadal 119,120 stopni kw na oby 2 wałkach, rozrząd sprawdzony zgadza się. Dołączam filmik pracy silnika i zdjęcia parametrów ust vanosa, a także z inpy i disa który wyskoczył podczas testu vanosa na wałku wydechowym, 12 v jest i kabel sygnałowy od elektrozaworu vanosa jest ok. Dzięki wszystkim za wcześniejszą pomoc w diagnozie Filmik Podczas adaptacji: https://youtu.be/lqLMaes8MOo Filmik pracy silnika: https://youtu.be/5vctYmT5vOI Błąd disa podczas testu vanosa: https://drive.google.com/file/d/0BwivjAyLzLWneHJCYWQzSkJIUHM/view?usp=sharing
  13. Kolego leo podałem błąd jak podał program wiem że czasami programy diagnostyczne nie tłumacza poprawnie opisu. Kolego Leo wiem co to jest pojęcie vanos i valvetronic, Leo jeżeli na inpie pokazuje te same nr błędów, to raczej problem występuje. Adaptacji disa nie puści do puki nie pozbędziemy się błędów elektrozaworów vvt, mogę się mylić, ale na logikę, jeżeli komputer widzi błąd z vvt to nie przepuści adaptacji. poniżej wrzucam zdjęcia błędów z inpy i podgląd parametrów z auocoma, jeżeli posiadasz dokładną instrukcję jak ją przeprowadzić w disa to będę wdzięczny za podrzucenie.Pozdrawiam
  14. Witam, są informację o starszych modelach Exx i e60, jakieś nie kompletne o e90 stare rozsypane po całym internecie trudno początkującemu zebrać w całość. Posiadam inpę , ncs Expert i ncs dummy, i chciał bym dezaktywować matę zajętości pasażera i napinacz pasów w bmw e91 2.0 d 07 r, czy mógł by ktoś m podpowiedzieć co i jak, wcześniej bawiłem się tylko e39,e46 w kodowanie, po tym zabiegu dodam tutorial ze zdjęciami co i jak się robi dla potomnych, chyba że lepiej opornik z tranzystorem wstawić niż się bawić, jeżeli tak to o jakich opornościach trzeba zastosować. Dzieki z góry za pomoc