ArchitektPlacowBoju

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutral

O ArchitektPlacowBoju

  • Tytuł
    Nowy
  • Urodziny 12.01.1995

Informacje:

  • Skąd
    Czechowice-Dziedzice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie zachęca do szybkiej jazdy, aczkolwiek 279KM i 400 niuta pozwala nie bać się o wyprzedzanie. Chciałbym włożyć kierownicę drewno i skóra, ale jak cenowo nie znajdę sensownej, to obszyje tą na nowo. Co do kół to mam oryginalne monoblocki AMG aktualnie założone, tylko troszkę ten prawy przód jest przytarty. Na zimowe koła jak go wrzucę to może je ogarnę w fabryczny kolor - srebrny, choć kusi mnie polerowany rant..^^
  2. Najlepsze jes to, że wszystko w nim jest sprawne poza tym cholernym ABSem. Ma 23 lata, a wewnątrz nic nie trzeszczy, nic nie zgrzyta i nie skrzypi, drewno jest pęknięte tylko delikatnie w jednym miejscu, a skóry są w na prawdę ładnym stanie i wymagają jedynie pielęgnacji. Jestem bardzo zaskoczony. System nagłośnienia jest co najmniej dramatycznie kiepski, samochód wg. VIN fabrycznie wyszedł bez radia (ciekawe kim był człowiek, który wybiera V8 z masażem foteli, ale bez radia...) i po jego założeniu chyba wolę nie korzystać z tych, pożal się boże, głośników. Co również mnie ciekawi to to, że za 2.0T w Saabie płaciłem z ojcem jako współwłaścicielem 1200zł prawie OC. Tutaj wzięte na siebie auto z pojemnością ponad 100% większą kosztuje mnie w PZU 890zł. O co chodzi?
  3. Cześć. Przedstawiam mój świeży zakup: W210 E420 z 1996 roku. Samochód kupiłem z przebiegiem 265000km. Jednostka V8 sucha jak pieprz, podobnie jak automatyczna skrzynia biegów. Nie jest to najbogatsza wersja wyposażenia, ale i tak ma bardzo dużo nie tylko jak na swoje lata, ale ogólnie nawet jak na dzisiejsze standardy. Fotele pompowane z masażem i grzaniem dwustopniowym, pełna elektryczna regulacja, składane zagłówki tylnej kanapy czy choćby spryskiwacze xenonów. Jest nawet alarm w razie odholowania samochodu. Długo szukałem auta w benzynie z gazem lub dieslu, zjeździłem dużo kilometrów, godziny przegadałem przez telefon a w efekcie znalazłem przypadkiem tego Merca w czystej benzynie, pojechałem, wziąłem na przejażdżkę, na serwis - kupiłem. Do zrobienia była klimatyzacja - już działa. Czasem zacinają się elektrozawory regulujące temperaturą (do wyczyszczenia) oraz z jakiegoś powodu nie działa wentylator na chłodnicę klimatyzacji, choć prąd do niego dociera. Drugim minusem jest kwestia braku ABS/ESP, obecnie jestem w fazie szukania kabla do czujnika ciśnienia w układzie bo prawdopodobnie tutaj jest kłopot - wtyczka nie wytrzymała próby czasu. Poza tym blacharsko jest dobrze jak na W210. Pod spodem jest blacha, nie trzyma się tylko na rdzy i farbie, choć był malowany i to bardzo nieudolnie skoro ja widzę to gołym okiem. Cóż, w końcu za tą kwotę jaką za niego zapłaciłem nie będę oczekiwał igły mechanicznej i blacharsko lakierniczej. Spalanie w mieście z lekką nogą to 15,6/100km. Poważnie kontempluję instalację LPG... Dziś odebrałem go z warsztatu, gdzie poza klimatyzacją (1000gram) został też ogarnięty olej i filtr (8l oleju Motul 6100 10W40), termostat i płyn chłodniczy (11litrów). Do tego filtr paliwa i powietrza i diagnostyka komputerowa. Cenowo byłem przygotowany, przekroczyli mój założony budżet o 40zł, więc nie jest źle. Jestem zadowolony, nie zaskakuje mnie negatywnie tak, jak zwyczajowo czynił to Saab...
  4. Z tym, że miast BMW mam gwiazdę na masce, ale pod nią jedyny słuszny benzynowy motor wyposażony w 8 cylindrów o wdzięcznej pojemności 4196ccm.
  5. W takim razie też mogę zmieścić tam 3.0 w benzynogazie, chociaż szczerze w ogłoszeniach nie znalazłem ich za dużo. Ale dziękuję za oświecenie w temacie!
  6. Witajcie. Kojarzy ktoś może ten samochód? https://www.olx.pl/oferta/bmw-740i-gaz-prins-e38-folia-kameleon-automat-286km-CID5-IDzJpLd.html https://tufotki.pl/67bJa Z rozmowy z właścicielem dowiedziałem się, że do wymiany czujnik położenia wału, a silnik jest suchy mimo tego, że V8. Coś jesteście w stanie doradzić/powiedzieć?
  7. Witam. Tak jak w temacie: kupię E39 najlepiej po 2000 roku w automacie, silniki jakie mnie interesują to zagazowane 2.8 lub ropniak 3.0. Skrzynia biegów wyłącznie automat. Nadwozie najlepiej sedan, ale kombi też przeżyję - wtedy fajnie jakby były z tyłu sprężyny, ale to też żadne must have. Im bardziej dopasiona tym lepiej, to logiczne. Zależy mi żeby przy samochodzie były również zimowe opony. Propozycje proszę tutaj zostawić bądź na maila: talikt1995@gmail.com bo tam częściej zerkam. Pozdro!
  8. Brat miał kiedyś kiedyś kiedyś 740 w manualu i od tego czasu zamarzyłem sobie miec 7er. Nawet gdzieś tu byłbym w stanie odkopać jego temat. Niemniej jednak idąc za radą bardziej doświadczonych chyba faktycznie poszukam 2.8...nie chcę popłynąć z kosztami eksploatacji samochodu (mam Saaba, wszystko kosztuje miliony), a w 528 prawdę mówiąc nie musiałem wiele robić, a ponad 400tys przebiegu. Ba, nawet na niej zarobiłem jak ją sprzedawałem. Silnik istotnie fajny. Nie szukam samochodu do szybkiej jazdy, bo uważam, że do tego służy albo turbobenzyna, albo duża pojemność. A 2.8 to ani jedno ani drugie. Wystarczy do jazdy, ale nie jest demonem szybkości. Pójdę za Waszą radą Przy okazji: mam na wymianę Saaba dopłacę do BMW znów
  9. Zalezy mi zwyczajnie na dźwięku V8 ^^ to, że golas to przyznam bez bicia, bo jak sprawdziłem po vinie wyposażenie to czekałem z 5 minut aż się doczyta strona, a sie okazało, że to już wszystko. Nie widziałem E38 w tak biednej wersji...niemniej jednak wnętrze jest dobrze zachowane. Mówisz, że nie warto się bawić w tą najmniejszą z widlastych ósemek?
  10. Cześć. Kojarzy może ktoś ten samochód? https://www.olx.pl/oferta/bmw-e38-3-0-v8-218km-klimatyzacja-zadbana-oryginal-zamiana-CID5-IDAgiA0.html Numer VIN: WBAGF21070DF71730 Jestem nią zainteresowany, ale żeby obejrzeć mam ponad 200km do zrobienia. Może gdzieś się przewinęła przez ręce forumowiczów, albo coś ktoś wie na jej temat? Na coś konkretnie zwrócić uwagę przy oględzinach? Wiem, że poci się jedna pokrywa zaworów. Podobno była już uszczelka wymieniana, ale gdzieś znów wyciek wyszedł - to częsty problem V8 czy jakoś niebardzo?
  11. Cześć!Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?Dzięki za odpowiedzi!Pozdrawiam! Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
  12. Temat wyjaśniony, żadna uszczelka. Całe szczęście. Pod obudową termostatu była nieszczelność - za mała żeby zauważyć i na tyle duża, żeby się zapowietrzał. Tamtędy ciągnął powietrze. Chwilowo do wypłaty temat ogarnięty domatorsko, a później ogarnie się to tak jak ma być. Natomiast zauważyłem, że chłodnica wody jest dość nowa, a odpowietrznik przy zbiorniczku jest już mocno zużyty, konkretnie gwint w otworze. Była tam wkręcona ucięta śruba, tak jakby ktoś zgubił fabryczny odpowietrznik. Ktoś wie czy to się jakoś da wymienić/naprawić czy jedynie wymiana na nową chłodnicę załatwi temat? Pozdrawiam i życzę wesołych świąt raz jeszcze!