maniek71

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana maniek71 w dniu 4 Lipiec 2018

Użytkownicy przyznają maniek71 punkty reputacji!

Reputacja

1 Neutral

O maniek71

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, poszukuje warsztatu co ogarnie mi usuniecie klapek wirowych w e91 wraz z kompem jesli jest taka potrzeba. Jesli macie cos na polecenie i robiliscie podajcie ceny.
  2. Szukam jakiegos ogarnietego mechanika co zobaczy co i jak i naprawi auto a nie bedzie prowadzil geleturniej zgaduj zgadula. Auto e91 2.0d po wymianie sprzegla auto jest glosniejsze czasem na postoju i przy przyspieszaniu przed wymiana bylo ok. Mechanik ktory robil mi auto sprawdzal wydech mowi ze wszystko ok. Dzis podjade do tlumikarzy zobaczyc czy aby napewno to nie tlumik ale szukam ewentualnie kogos kumatego.
  3. maniek71

    Przyciemnianie szyb

    A dopytam was jeszcze po tym przyciemnianiu zauwazyliscie jakiekolwiek malenkie kropki lub paproszki pod folia lub czy poprawiali wam cos? Zrobilem ale mam kilka takich malenskich kropeczek jak ziarenko piasku i 2 troszke wieksze te wieksze bede reklamowal ale czy te.mniejsze sa dopuszczalne
  4. maniek71

    Przyciemnianie szyb

    A jedni lub drudzy demontowali szyby czy robili na aucie
  5. maniek71

    Przyciemnianie szyb

    A powiedz mi kiedys mialem przyciuemniony przod ale dlugo to nie trwalo bo duzo klopotow pozniej z tym bylo az zerwalem. Normalnie przeglady przechodzi i niebiescy sie nie sadza o to.
  6. Witam szukam jakiejs firmy osoby zajmujacej sie przyciemnianiem. Sprawdzony rzeczowy i jak zawsze w rozsadnych cenach moze gdzies robiliscie podrzucajcie cenny i jakie auta i ile szyb.
  7. Dzieki Hyde za ogarniecie i za sprawdzenie innych rzeczy. 👍👍👍 Pozdrawiam
  8. Witam, Szukam kogos we wrocku lub obrebie wrocka co pomoglby mi zakodowac nowy aku ewentualnie sprawdzic jaki byl stary wpisany bo niewiem czy poprzedni wlasciciel cos kodowal a wiem ze zmienial.
  9. maniek71

    Wycinać dpf czy nie?

    Podepne sie Czy ktos ma lub zna dobry zaklad od czyszczenia dpf nie chodzi mi.o whpalanie tylko czyszczenie z syfu i popiolu.
  10. maniek71

    Chip tuning

    Szukalem troche. Czytalem ze ma wiedze ale chodzi o robieniu nowego programu wlasnie nie ma ludzi co sie chwala ze robili u niego i jak to wlasnie wyglada.
  11. Witam Jak w temacie Polecacie dobra firemke od takiej zabawy. Czy ktos moze robil softy u rogera z nysy bo slyszalem opinie ze gosciu zna sie na rzeczy ale jego wynkkow nie widac nigdzie na necie.
  12. WItam jak w temacie jaka cena za sprzegło komplet i jakie marki? Zaślepki klapek wirowych świece żarowe
  13. Witam Jak w tytule pomagam koledze poszukuje auta bmw e46 najlepiej 2.0d 150 lub jakas benzynka z lpg. Propozycje prosze.pisac na priv jak cos zdjecie cene i nr telefonu bede przekazywal koledze.
  14. Witam Kupie lampy tył do bmw e91 wewnetrzne na klapie moga byc oklejone na pre lci lub cape z gora biala
  15. Podlacze sie do tematu tez szukam takich felg jakby ktos mial