Skocz do zawartości

mega2004

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mega2004 w dniu 24 Września 2018

Użytkownicy przyznają mega2004 punkty reputacji!

Reputacja

2 Neutral

O mega2004

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawa się wyjaśniła... pęknięty IC po wymianie na nowy kopcenie ustało.. ale odcinało moc przy około 3tys odr. I błąd dpf... po wyjeciu okazalo sie ze dpf czysty ale katalizator za dpf totalnie zapchany nie do uratowania... wiec został wybity ze srodka i teraz moc wrociła. Pozdrawiam i dzieki za porady
  2. Rury od turbo są zafajdane tylko przy wejsciu i wyjsciu z ic (bardziej przy wyjsciu) spadek mocy delikatny ma przy nagrzanym silniku wtedy kiedy gwizd z kolektora jest najwiekszy. Tzn auto ciagnie dobrze ale wczesniej az w fotel wgniatało a teraz poprostu dobrze przyspiesza. Separator zamowiony na allego i zaczne moze od tego sprawdze dobrze rury do ic tak jak mowicie no i ten kolektor wymienie i wtedy zobaczymy...
  3. A tą odme można wyczyscic czy wymienic sam separator??auto mam od 2 miesiecy wiec niewiadomo czy ktos tam kiedys zaglądał
  4. Witam pacjent e60 2004 3.0d po programie na 250KM. Problem pojawił się od tygodnia auto przy mocnym przyspieszaniu zaczeło mocno dymić na czarno. Dodam że prawdopodobnie jest pękniety kolektor albo cos z dolotem bo turbo piszczy ale tylko na cieplym rano jak jest zimno jest cisza. No i zauważyłem olej w dolocie przy intercolerze. Wcześniej zero dymu a teraz jak parowóz ale.tylko przy mocnym deptaniu. Ale czy to.moze byc powód takiego dymienia?
  5. Mechanik podpinał tydzień temu i niema błędów
  6. Witam pacjent e60 3.0d 218km z programem na 270km automat .Problem polega na tym że przy stałej prędkości około 80km/h TYLKO na zimnym silniku falują obroty od okolo 1400-1800 obr., oraz przy tej samej prędkości na cieplym i zimnym zaczynają się wibracje jak bym miał wyząbkowane opony (już wymienione na nowe i to.samo)po naciśnieciu gazu czy odpuszczeniu niema różnicy nieraz tak wibruje nawet przy 120km. Wczoraj po podniesieniu prawej strony i złapaniu za koło wyczułem luz pionowy jak by łozysko ale nie chuczy. Objawy z tego co czytalem skłaniają sie ku konwerterowi ale objawy falowania tylko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...