Skocz do zawartości

polakosbanditos

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana polakosbanditos w dniu 25 Stycznia

Użytkownicy przyznają polakosbanditos punkty reputacji!

Reputacja

17 Good

O polakosbanditos

  • Tytuł
    Zaawansowany

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW 328i E36 ///M Cabrio MadeiraViolett, Alpina B10 V8, MB C32 AMG Estate
  • Skąd
    Oleśnica

Ostatnie wizyty

852 wyświetleń profilu
  1. Zdjecie pogladowe ponizej. Moze byc do malowania lub renowacji. Kontakt przez P.M.
  2. Radio dzialajace, potencjometr chodzi ciasno, bardzo ladnie. Galka idealna. Przyciski w bardzo dobrym stanie, nie sa powycierane- jedynie lekko podbrudzone w zaglebieniach. Kod do radia wpisany na naklejce. Bylo sprawdzone 1.09.2020. Na jednym ze zdjec jest wskazana sekcja pixeli wypalona, takze prosze to wciac pod uwage. Radio bardziej swieci na ciemno pomaranczowo a nie jak na zdjeciu na zóltawy kolor. Sprzet na pewno montowany w E36 (stamtad pochodzi), ale chyba takze w E34. Niestety nie ma ramki. Dorzucam dwie naklejki na szyby z epoki zrobione jako lewoczyelne na folii. Ew. zamien
  3. Stan 4 w skali 1-5. Lekkie przebarwienie na jednym logo ///M3 (zdj. 1 i 3 czerwony kolor loga) i ogólne lekkie poprzecierania miejscowe, nic wielkiego. Ogólnie nie ma zadnych uszczerbien, pekniec na epoksydzie. Jedna spinka. Gumek- uszczelek brak :-] Ew. zamienie na : Radio business RDS pod zmieniarke (bez doplat dla zadnej ze stron) : OEM wydech E36 328i (moja doplata) : Antena E36 Carbio (doplata kupujacego) : Zmieniarka w 'magaznkiem' do E36 (doplata kupujacego) Lub cos innego ciekawego do E36 328i cabrio OEM.
  4. VIN: 5UXFE83548L163261 Type: FE83 Base type: FE83 Model: X5 4.8I Body type: GEFZG Steering: LL Doors: 5 Country: USA Production date: 2008-03-11 Series: E70 F2Date: 2008-03-12 Time criteria: 1007 Color: tief-grün metallic(A43) Upholstery: Leather, "Nevada" perforated/beige (LVB4) ECode: A090 Vehicle Options List: 0212 Equipment, brake syst. country-specific 0217 Active steering 0220 Self-levelling suspension 0248 Steering wheel heater 0255 Sports leather steering wheel 02LD BMW LA wheel Y-spoke 211 02VA Chassis & suspens. setup"Adaptive
  5. Spokojnie, po co te nerwy. Wystarczy napisac kilka zdan wiecej, wrzucic jakis link lub VIN dla takich cymbalów jak ja i nie zadalbym tego pytania. Zdrówka zycze i pozdrawiam Cie równiez na internecie. (-;
  6. Pytanie z czystej ciekawosci: Te zegary maja zmienione tylko tarcze czy jest to tak zrobione, ze pokazuje predkosc bez przeklaman?
  7. A skad masz informacje, ze auta z USA i japoni nie sa objete tymi obostrzeniami dotyczacymi rejestracji? [odpisalem ci na PM]
  8. Z tego co pamietam to musisz dostac od sprzedajacego ten tzw Title/ pink slip. To jest potwierdzenie, ze jestes wlascicielem auta. Najlepiej przed zakupem sprawdzic taki samochód w CARFAX jaka ma kategorie. Musisz pamietac, ze stamtad sporo aut sie sprowadza do Europy rozbitych, choc ze starszymi jest troche lepiej. Czesto auta z US maja wlasnie w CARFAX 'salvage title'. Nie wiem jak to wyglada teraz, bo sam dawno sprowadzalem, ale kiedys takich aut chyba nie mozna bylo rejestrowac. . Choc w niektórych stanach ta notka oznaczala, ze auto bylo tylko skradzione. Jak auto masz juz w polsce- z
  9. Wydaje mi sie, ze przebieg jest zaprogramowany w pamieci eeprom i zeby go ustawic trzeba go zaprogramowac. Ja akurat trafilem zegary z mniej wiecej takim samym przebiegiem, to sie w to nie zaglebialem. Pewnie ktos kto bardziej obcykany w tym temacie na forum moze bedzie mógl pomóc.
  10. Mialem ten problem w 318is... Niestety nie bylem w stanie podejsc do tego problemu bardziej technicznie i zdecydowalem sie wymienic zegary. Pomoglo... Problem dosyc znany w E36 i uwazam, ze nie ma co sie z tym cackac i sie bawic w lutowanie jak sie nie znasz, bo czesto jest to jakas elektronika uwalona. Prawie 20 lat temu zaplacilem za nie sporo kasy bo w IS byly skalowane do 260km/h w przedlifcie i byly rzadkoscia. Tym bardziej teraz bym od razu to zrobil, bo czesci sa tanie i jest ich duzo wiecej. Jak zdecydujesz sie na to samo, to pamietaj, zeby zegary dobrac do ilosci clindrów. Powodzeni
  11. Siemka. Mozesz mi zerknac jaki numer czesci ma ta wkladka kola zapasowego? I napisz ile bys ew, za nia chcial? Dzieki
  12. Na E46 sie nie znam, ale sadze, ze jak caly blat nie podejdzie a chodzi ci tylko o te czcionki, to tarczki moze tylko da rade przerzucic (-;
  13. On w ogóle nie ma podswietlenia chyba tam gdzie sa literki lub cyfry od wskazan biegów i trybu skrzyni... Bo normalnie to na automacie wyswietla litery, albo cyfry w trybie manualnej zmiany. Jemu chyba nic nie dziala. Jak masz kogos z okolic to podmien sobie zegary z kolega jakims. Ja tak w E36 walczylem... Skonczylo sie kupnem nowych zegarów. Na domiar zlego zakupilem zegary od wersji R6 do R4, które zle pokazywaly... Takze przy kupnie to moze byc tez istotne.
  14. Jak chcesz to ci dam namiar na goscia u którego ja sprawdzam. Wszystko ladnie pokazuje- auta Europa, USA, Japonia. Tylko w niektórych przypadkach nie ma podanych nazw servisów, tylko sa numery. Dla aut starszych niz rok 2000 to czesto slabo te historie sie odtwarzaja, bo wtedy inny zapis byl danych i nie zawsze wszystko pokazuje. Jak chcesz skorzystac to pamietaj, jak nie bedzie historii to kase niech oddajez. Kosztuje to 29PLN. Jak chcesz moge w twoim imieniu pyknac do niego a jak chcesz taki przykladowy raport to napisz na PW maila to ci podesle (-; Historii wypadkowej to ci tam nie zobacz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...