polakosbanditos

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutral

O polakosbanditos

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW 328i E36 ///M Cabrio MadeiraViolett, Alpina B10 V8, MB C32 AMG Estate
  • Skąd
    Oleśnica

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. polakosbanditos

    Witam

    Witam. Pokazuj E30 w pierwszej kolejnosci 🙂
  2. polakosbanditos

    Siema

    Witam równiez kolego 🙂
  3. polakosbanditos

    Witam

    Jak wypchne moje cabrio z garazu to ci pyke fotke 🙂 Napisz co to za kolor. Pomysl nad dwururka z tylu BTW: wyslalem dwa pytania na PW 😉
  4. polakosbanditos

    Witam

    Ta coupe ladna sztuka tylko ma jeden mankament... Skrzynia biegów ;-D Jesli chodzi o moje zdanie to do jednego lub do drugiego auta zalozylbym felgi motorsport styling 22 😉 W kwocie 2500pln powinienes znalezc. Od 2002 przez 9 lat bujalem sie jednym E36 Coupe 318 is. Wtedy 328i bylo marzeniem... Po kilu latach bez E36 nastapil podwrót... ale to chyba choroba, bo wlasnie zaczalem myslec czy nie zakupic takze coupe! Jakbys potrzebowal jakies uszczelki do dachu lub cokolwiek innego to mam soft-top do rozebrania 😉 BTW: jaki kolor zamierzasz zrobic?
  5. polakosbanditos

    NAJT KWIECIEŃ

    Mi sie z kompa nie wyswietla niestety... ;-/
  6. polakosbanditos

    NAJT KWIECIEŃ

    Prosze o jakies zdjecia w miare mozliwosci 🙂
  7. Nie ma co porownywac... Osobiscie to juz wole na nostalgie, albo na retro pojechac. Te nowe samochody to mnie za bardzo nie ineresuja. Z tego co widze, Alpina sie slabo jeszcze w polsce sprzedaje. Fus ma egzemplarze z 2017 caly czas nie sprzedane a tu niebawem wjedzie nowa seria 3 od Alpiny 🙂
  8. Bylem na jesieni na retro motor show w Poznaniu. Duzo pieknych klasyków. Porobilem sporo zdjec bo bylo co fotografowac. Polecam! Moze sie wybiore teraz w jakis dzien jak bedzie pogoda. Jakby co to prosze wrzucic zdjecia BMW ALPINA B4 S Bi-Turbo 99 Edition 😄 A 10-14 kwietnia Techno Classica Essen, tam to sie dzieje 😉
  9. polakosbanditos

    Witam

    Witaj! Czekam na efekt koncowy. Sam sie zastanawiam nad malowaniem takze... Zanim pojdzie na zólte blachy musi wygladac przeciez 😉 W zeszlym roku przekladalem dach z semi na full-auto. Wszystko bylo wybebeszone w srodku. Kabli tyle, ze ledwo sie dalo reka objac 😄 Jednym slowem jak nic nie musisz z dachem robic to sie ciesz. Moze przerzuc te zderzaki i listwy boczne do cabrio? 😉 Powodzenia!
  10. Za 20 lat moze sie znajdzie jakis godny uwagi egzemplarz 😄
  11. polakosbanditos

    PRACA!!

    Praca Mechanik Inchcape Wroclaw https://www.pracuj.pl/praca/mechanik-samochodowy-wroclaw,oferta,6709821 ogloszenie z 12.03.2019😀
  12. Jak w tytule https://www.pracuj.pl/praca/mechanik-samochodowy-wroclaw,oferta,6709821 Moze ktos reflektuje BTW: Chyba chatbox nie dziala bo chcialem tez tam zaladowac :)
  13. polakosbanditos

    Witamina

    Witaj kolego 😉 poslalem jedno pytanie na priv 🙂
  14. polakosbanditos

    Najt 03 marzec 2019

    Czy to E36 cabrio czerwone (zdj. 14) jest kogos z forum czy spoza? Jak znacie to podklepcie login uzytkownika 😉 Duuuuzo was tam 😄
  15. Ja z 'Alle cos wygrzebalem do skóry. Mialem ulatwione zadanie bo mam czarna skóre i znajomek mój juz dwie gabloty zrobil, wiec dal mi namiary na srodki... Zakupilem kilka buteleczek (30ml) plynnej szpachli 'renoskór' po ok8- 9pln/ szt. Kupilem 500ml farby firmy 'CAPS' ok 50-60pln. Fabra jest w ponad 40 kolorach, takze do wyboru do koloru. I na koniec lakier utwalajacy efekt malowania- 500ml 'Furniture Clinic' za jakies 70-80pln. Lakier mozna sobie wybrac z opcji polysk, pol-polysk i mat. Ja zrobilem pól-polysk. Szpachli zuzylem moze jedna buteleczke. Najwiecej zagniecen mialem na fotelu kierowcy wiec tam trzeba bylo sie skupic najbardziej. Farby mi takze wystarczylo, byla dosyc wydajna. Pol litra lakieru takze bylo ok. robilem tylko fotele, podlokietnik i kanape. Bokczków nie ruszalem. TU SE LUKNIJ Robota czasochlonna, ale efekt zadowalajacy. Sadze, ze nawet dla mocno srednio manualnie ogarnietych ludzi do zrobienia, tylko trzeba robic w bezpylowych pomieszczeniach. Robilem to raczej na bazie srodków Low Bugdet (150pln?!). To juz bedzie 3ci sezon i jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony trwaloscia. 🤩