xaryon

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O xaryon

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 27.09.1990

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 318Ci 2006r.
  • Skąd
    Kiełczów

Ostatnie wizyty

614 wyświetleń profilu
  1. xaryon

    Modyfikacje w 318Ci

    Hej, posiadam 3kę e46 z silnikiem N46 - 2.0, 150KM. Pomimo negatywnych opinii o tym silniku, nie mam z nim żadnych problemów. Jednak z racji tego, że ten samochód ma mi służyć jak najdłużej, zastanawiam się nad pewnymi modyfikacjami, które może nie dodadzą mocy ani zrywu, ale może odciążą nieco silnik, jednocześnie nieco zmieniając jego dźwięk na nieco bardziej basowy. Potrzebuję jednak opinii ludzi, którzy znają tą markę dłużej niż ja (moje 1sze BMW, mam je 2gi rok): - chciałbym wymienić filtr powietrza albo na wkładkę K&N albo na filtr stożkowy - czy to coś da i co lepiej zrobić: wymienić filtr czy też zamontować stożek? - chciałbym wymienić tłumik na "sportowy" - w cudzysłowie, bo tak go nazywa producent, a różnica głównie polega na podwójnej rurze wydechowej zamiast pojedynczej, jaką mam aktualnie. Czy poza dźwiękiem przyniesie to jakąś pozytywną zmianę dla silnika? Nie chcę za bardzo grzebać ani przy silniku ani za bardzo wymieniać takich części jak wydech (tłumik to max) - samochód nie służy mi do wyczynowej jazdy, a do komfortowego przemieszczania się z pkt A do pkt B. Żadne swapy nie wchodzą w grę. Jeśli te modyfikacje, o których piszę, odciążą ten ponoć wadliwy silnik, a przy okazji poprawią nieco jego osiągi, dla mnie to będzie wystarczający sukces.
  2. Dla mnie najważniejsze to to, żeby to działało, a kluczyki nie wyglądały jak wyciągniete przysłowiowej krowie z gardła. Oczywiście w rozsądnych pieniądzach - w ASO za wymianę woła sobie prawie 9 stówek (od kluczyka)
  3. Obejrzałem może z 4 jego widea, także też w sumie koło uja mi to lata zobaczyłem, że we Wrocku coś takiego się otwiera to rzuciłem pomysłem, który z góry zakładałem, że jest skazany na porażkę
  4. Hej, taką ciekawostkę wrzucam - gość odpowiedzialny za kanał Miłośnicy Czterech Kółek otwiera 4ego stycznia warsztat we Wrocławiu - link do wydarzenia poniżej: https://www.facebook.com/events/uleugeniusza-kwiatkowskiego-10-52-407-wrocław/wielkie-otwarcie-m4k-garage-wrocław-spotkanie-z-widzami/584595865608397/ Może Maxbimmer się pojawi jako klub reprezentujący BMW? taka luźna sugestia.
  5. Problem jest tylko z zamykaniem (które działało przez jakiś czas), reszta działa jak trzeba. Podobny problem mam w drugim kluczyku.
  6. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą - zaczęło mi się tak dziać po zrobieniu geometrii. Może to czujnik ustawienia kierownicy, a nie coś przy kole? @yapis tak informacyjnie - ile cię to kosztowało?
  7. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Boje sie, ze to nie pomoze i ze coś spartolę. Jesli to nie bedzie to, to co innego? Czujnik abs?
  8. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Czy wymiana kostki od zapłonu wyeliminuje problem z kontrolkami? Z tym nieodpalaniem się rozwiązało, po prostu akumulator się rozładował. Teraz śmiga jak trzeba (i tak go będę wymieniał, ale jednak).
  9. Że tak się podepnę pod temat - czy dasz radę to ogarnąć bez pozostawiania większych śladów? U mnie sytuacja nieco podobna (chodzi o wymianę bateryjki/akumulatora), bo przycisk zamykania nie działa. Wszystkie inne działają ok. Nie jest to problem z modułem komfortu, sprawdzałem.
  10. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Nie było potrzeby, okazuje się, że akumulator jest do wymiany.
  11. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Problem nr 2 rozwiązany doładowaniem akumulatora, został 1szy, dot. kontrolek.
  12. xaryon

    2 problemy z moim e46

    W 1szej odpowiedzi do Ciebie wrzuciłem taki krótki filmik na YT z dokładnie moim problemem. Sądzisz, że to faktycznie bardziej ta kostka niż akumulator?
  13. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Chodzi mi o to, że nie wiem co to jest
  14. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Możesz jaśniej? Nie wiem, co to znaczy "wymienić kostkę stacyjki" Czyli to coś poważniejszego niż padnięty akumulator? Symptomy zupełnie jak tutaj:
  15. xaryon

    2 problemy z moim e46

    Hej, oczywiście zaraz przed świętami, kiedy planuję wyjazdy, coś się musiało stać z samochodem tym razem 2 rzeczy: 1. Dzisiaj (17.12.2019) rano jechałem na pociąg do pracy - do zrobienia 6, może 8 kilometrów. W połowie drogi zapaliły się żółte lampki od DSC, ciśnienia opon i od hamulca ręcznego. Nic z samochodem nie działo się złego, dojechałem na miejsce, z ciekawości wyłączyłem na parkingu silnik i po kilku minutach odpaliłem go znowu - lampki zniknęły. W trakcie powrotu do domu, problem znowu się pojawił. Pod domem chwilę posiedziałem w samochodzie, szukałem informacji iiii... pojawił się kolejny problem, czyli nr 2. 2. Przy próbie uruchomienia samochodu świecą się światła (mimo przekręconego pokrętła na ich wyłączenie) i świecą się kontrolki zawsze obecne przy rozruchu, ale - słychać jedynie dziwne klikanie, które powoduje przygaszanie świateł i resetowanie radia. Samochód w ogóle nie odpala, a po odpuszczeniu klapki od wentylacji dziwnie burczą. Po chwili przestają. Czy to wskazuje na padnięty akumulator? Zamierzam odłączyć całkiem akumulator na noc i zobaczyć, czy będzie zmiana rano, chyba że w międzyczasie ktoś z Was wpadnie na jakiś cud