xaryon

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O xaryon

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 27.09.1990

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 318Ci
  • Skąd
    Kiełczów

Ostatnie wizyty

279 wyświetleń profilu
  1. To jeszcze tylko lokalizacja i jakiś wolny termin - najlepiej po świętach, nie będę d***y zawracał przed
  2. Odkopuję kotleta, ale gra wciąż żyje i ma się dobrze. Jak ktoś ma pytania dot. tytułu, służę pomocą.
  3. Moduł powiedziano mi, żeby sprawdzić poprzez zamykanie i otwieranie drzwi z przycisku w środku i jeśli za którymś razem nie zaskoczy, to faktycznie moduł komfortu, ale u mnie nie było takiego problemu.
  4. Po zdjęciu rozpórki i wymianie cewki problem zniknął.
  5. U mnie problemem była niesprawna cewka zapłonowa, przez co jeden z cylindrów nie palił.
  6. No tutaj masz przynajmniej gwarancję z dowodem zakupu jeszcze prawie 3 lata i powiem Ci, że karty w stanie jak nieużywane.
  7. Tylko przekazałem informację. Prawdopodobnie zejdzie z ceny. Plus, karty są wciąż na gwarancji. Nie wiem tylko, skąd cena 850zł - na pewno patrzyłeś po tym konkretnym egzemplarzu, zamiast ogólnie po frazie "gtx 1060"?
  8. Ja mam wersję 150 konną z 2006r z prawie takim samym problemem, czekam w poniedziałek na info od mechanika. Koledzy z forum podpowiadali, że to może być coś związanego z zapłonem (i jego wypadaniem).
  9. xaryon

    [N46] nierówna praca silnika

    Zakładając taki temat chcę właśnie zebrać możliwe przyczyny, zanim udam się do warsztatu - zwykłe sprawdzenie, czy faktycznie o to chodzi. Dzięki temu mogę orientacyjnie oszacować, ile w najgorszym przypadku może mnie kosztować usunięcie usterki.
  10. xaryon

    [N46] nierówna praca silnika

    Nie mam bladego pojęcia, jak to zrobić Moja wiedza dot. mechaniki pojazdowej kończy się na zmianie biegów.
  11. xaryon

    [N46] nierówna praca silnika

    Pytanie laika: czy to poważny, ciężki do usunięcia problem?
  12. Hej, Zaczne temat inaczej niz zwykle - ratunku... Jechalem do pracy, silnik zdazyl sie nieco rozgrzac, przejechalem moze z 3-4km, nagle zauwazylem spadek mocy, szarpanie na niskich obrotach i migajaca lampke od kontrolki silnika, ktora po kilku mignieciach palila sie ciagle. Udalo mi sie przejechac jeszcze te 2 km, ktore i tak mialem przejechac, ale teraz sie boje, co z samochodem. Po wylaczeniu silnika i odczekaniu ze 20 minut odpalilem go ponownie, ale wciaz obroty silnika skacza, potrafia spasc do 500, samochodem trzesie, wibracje czuc nawet na drazku zmiany biegow, kontrolka zaswieca sie ponownie. Dodam, ze na jalowym biegu slychac dudnienie od strony silnika.
  13. Ja wiem, to co Qlas wrzucił wygląda bardzo ładnie.
  14. xaryon

    NAJT KWIECIEŃ

    Ehhh, mieć kasę na coś lepszego niż e46 318 Ci... A co do zasad, to jeśli rozdźwięk jest tak duży, że może zjechać się buractwo, to może wypadałoby zrobić jakiś filtr, nie wiem - jak kolejny samochód wjedzie i zaparkuje to podejść oraz w jakiś sposób upewnić się, że pamięta o zasadach spotu. Może przesadzam, ale z drugiej strony jeśli jakieś ameby mają się pojawiać, a takie pytanie ich odstraszyć i sobie pojadą, to ja wolę być na takim, odchudzonym spocie pełnym ludzi z kulturą, niż na parkingu zawalonym gruzami ciągniętymi z Raichu za 1k Euro i słuchać przegazówek i wąchać paloną gumę, bo się Sebixy chcą pochwalić. Jeśli mamy walczyć z tym nieszczęsnym obrazem BMW w Polsce, zróbmy to konsekwentnie.