smarowanie

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana smarowanie w dniu 21 Kwiecień

Użytkownicy przyznają smarowanie punkty reputacji!

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O smarowanie

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 25.10.1994

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 Coupe TourmalineViolet
  • Skąd
    Jawor

Ostatnie wizyty

216 wyświetleń profilu
  1. Tylko pamiętaj, że przy turbo trzeba wstawić uszczelkę pod głowice odpreżającą, przy okazji wypadałoby zrobić remont jak wszystko będzie rozebrane, wstawić kute tłoki, korbowody, porting itd
  2. Taki zestaw + flansza na skrzynie od M57 ( podobno najtańsza i znosi największe obciążenia ) + przerobienie wału ( niby skrócenie od E38 i dopasowanie głowy od dyfra E46 ). Koszt części ( zestaw jak na zdjęciu + flansza na skrzynie ) około 5 tyś zł Trzeba doliczyć jeszcze: - dłuższy dyfer, żeby dało się tym jakoś jechać - półosie, ale nie mam pomysłu z jakiego modelu, by to wytrzymało, prawdopodobnie jakieś wyczynowe - łapa skrzyni, pytanie czy wejdzie seryjna, czy też trzeba rzeźbić, Ciekawostka: białe e46 z nagrania ma na przodzie gwint MTS
  3. https://player.pl/programy-online/samochod-marzen-kup-i-zrob-odcinki,918/odcinek-1,S13E01,101707 Adam Klimek wsadza V8 do E46, kiedyś to oglądałem, rozbite na 2 odcinki. Bardzo dużo wiedzy. Oglądnij i wszystko będziesz wiedział Musisz się jeszcze zastanowić, czy chcesz wbijać silnik w dowód? Turbo nie trzeba, V8 dla bezpieczeństwa by wypadało
  4. Tak, ale V8 jest i to 500km, a nie 350km. Także ta buda w jakimś stopniu sprostała takiemu silnikowi. Pytanie co miało na to wpływ, że trzymało się to drogi?!
  5. Byłoby trzeba zgłębić się w budowę M3 GTR. Miały montowane V8 P60B40, kilka sztuk było wydanych do publicznej sprzedaży także musiało to jakoś jeździć i skręcać.
  6. Tu masz odpowiedź na swoje pytanie
  7. smarowanie

    Siema

    Siemanko!
  8. smarowanie

    [N46] nierówna praca silnika

    Objawy jak na utratę zapłonu, na cylindrze
  9. Szukam sportowego tłumika końcowego do e46 coupe. Nie przelot. Eisenmann, magnaflow, borla?! Wejście na dwie rury wydechowe. Okolice 1000zł.
  10. smarowanie

    E46 M57

    A no ma vin do znaczenia. Robiłem swap u siebie z n42 na m54. Wymieniłem dme, kluczyk z immo, a żeby auto chciało zagadać to i tak musiałem wykonać adaptacje w innych sterownikach jak LCM, IKE, ZKE i ABS. Do póki vin się nie zgadzał we wszystkich systemach auto nie zagadało
  11. https://allegro.pl/oferta/automatyczne-otwieranie-bagaznika-bmw-e46-kombi-6986571295 do Touringa jest dostępne
  12. smarowanie

    E46 M57

    Przy starym ews i nowym dme musi zmienić ews. Przy ews i dme z tego samego auta nie trzeba. Jeśli zmieni komplet dme, immo i ews to i tak zostanie licznik, lampy i absy
  13. smarowanie

    E46 M57

    1. Instalujesz pasoft 1.4.x 2. Trzeba wgrać sterownik do kabla, [ jeśli masz Windows nowszy od XP ( chyba ), mam Win10 wgrywałem ] 3. Wpinasz kabel do obd2 w aucie ( jeśli nie wykryje kabla to mostkujesz 7 i 8 pin - mostkowałem ) 4. Włączasz pasoft, przekręcasz na zapłon, program czyta dane auta 5. scan! ( szuka błędów ) 6. Wchodzisz w EWS 6.1. Możesz wejść w "Errors" - odczyta błędy ( Read - wczytuje, Clear - czyści; podaje także Shadow ) 6.2. Zapisz kopię zapasową danych EWS na dysku ( Ikona dyskietki ) WAŻNE! 7. FGSTNR ( vin auta ), ADFG ( podobno pierwsze dwie cyfry mają być 00, kolejne 4 to ostatnie cyfry z vinu ) 8. W zależności od algorytmu ( u mnie EWS3 ) mogą pojawić się dodatkowe kroki w przypisaniu vinu. Na zagranicznych forach piszą, że w przypadku algorytmu EWS4 oraz EWS5 trzeba coś rzeźbić w programie, ale nie zgłębiałem tematu 9. Klikasz "Reprogramming" 10. "Write ADFG" tak jak pisałem wyżej, wpisujesz 00 i 4 ostatnie cyfry vinu, spotkałem się, że było także "FFFFFF" "Write FGSTNR" wpisujesz vin pojazdu. 11. "EWS programming" - możesz całkowicie wyłączyć EWS ( EWS unlocked ), tam już podążasz zgodnie z poleceniami programu. 12. "EWS-DME adaptation" - adaptacja EWS do DME, chociaż raz spotkałem się z komunikatem programu, że tą adaptacje wykonuje się z poziomu DME 13. Zapisujesz ustawienia Jeśli masz inny sterownik to Vin trzeba zmienić dodatkowo w LCM, IKE, ABS, ZKE i LEW ( chyba ) - zmieniasz identycznie jak w EWS. Komputer musi mieć identyczny vin w kilku modułach, na pewno w liczniku, module świateł i abs, bodajże w czujniku kąta skrętu też, ale nie pamiętam teraz. Powinno działać. Możesz wysłać screen błędów, będzie łatwiej doradzić. Jeśli gdzieś, coś nie dopowiedziałem, coś źle podałem to proszę o poprawienie.
  14. smarowanie

    E46 M57

    https://allegro.pl/oferta/interfejs-obd2-bmw-pasoft-1-4-0-usb-korekty-licz-5372819143 mam kabel do inpy i pasoft na nim nie odpalił