smarowanie

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana smarowanie w dniu 21 Kwiecień

Użytkownicy przyznają smarowanie punkty reputacji!

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O smarowanie

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 25.10.1994

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 Coupe TourmalineViolet
  • Skąd
    Jawor

Ostatnie wizyty

256 wyświetleń profilu
  1. Test na CO2 wszystko wyjaśni https://www.youtube.com/watch?v=CruyEk3Co2I
  2. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7061890-pokrywa-kanalu-powietrza-przednia-prawa
  3. Jemu falowało o 50obr, czyli pedantycznie. Jego usterka polegała na źle zaprogramowanej disie w sofcie. Tam więcej zrobionego zamieszania niż wniosków.
  4. Na zimnym bez zająknięcia.. Na postoju i w ruchu. Na ciepłym falowanie.. EDIT: prawdopodobnie problem z ładowanie, dzisiaj naładuje maksymalnie akumulator mimo, że został kupiony nowy 4 miesiące temu, jak się nie poprawi to alternator na przegląd MOV_0531.mp4 MOV_0532.mp4
  5. Myślisz, że to bardziej sterownik, czy sama pompa? W tym może coś być, bo w ostatnie upalne dni zaczęło coś piszczeć w aucie. Po wciśnięciu hamulca, piszczenie ustępuje. Myślałem, że z płynu hamulcowego wytrąciła się woda i zaczęła się gotować, więc wymieniłem płyn, ale dalej jest pisk. Całkiem możliwe, że to pompa ABS pada, tylko czy ona miała by wpływ na falowanie?
  6. Cześć, Wyczerpały mi się już pomysły, co może być nie tak. Gdy auto stoi i dodam gaz, wraz z opadnięciem obrotów zaczyna wskazówka skakać między 700, a 500 obrotów. Gdy jadę autem i wrzucę luz, wskazówka dostaje bzika i obroty zaczynają falowac od 1000 do 500, a czasem i potrafi zgasnąć silnik. Co już robiłem: - regeneracja Vanos'ów mimo, że nic nie wstazywało na ich zużycie - czyszczenie przepustnicy - gumowe węże dolotu sprawdzone - krokowy wyczyszczony i sprawny, sprzęgiełko działa - po odpieciu przepływomierza auto działa tak samo ( czy powinno się coś zmienić?) - dane z przepływomierza, na postoju 13kg/h, na 3 biegu powyżej 5 tyś obr. ok. 600 kg/h - czujniki położenia wałka niby sprawne, żadnych błędów w Inpa - wymieniona Disa na nową - mapa lpg dobra - odma wymieniona pół roku temu, wszystkie przewody i odma drożna, sprawdzone - nie dławi się przy gazowaniu - układ chłodzenia niezapowietrzony - brak wycieków - sprzęgło z dociskiem nowe - ładowanie akumulatora 13,8V - nowe świece - cewki sprawne, podmiana nic nie dała Auto wyposażone w LPG. Obroty szaleją na benzynie i gazie. Najgorzej jest z dojazdem do świateł lub jazda w korku, bo wskazówka szaleje na niskich obrotach. Załączam trzy filmy. 2 filmy na postoju, jest spory skok za pierwszy razem, drugi raz już skok jest mniejszy. Na następny nagraniu problem już nie występuje. Na postoju raz on jest raz go nie ma.. 3 film podczas jazdy. Co się wrzuca w oczy. Wraz z skokami obrotów wskazówka spalania tymczasowego jest podniesiona, często buja się w zakresie 10-14 l/100km wraz z skaczącymi obrotami.. Za każdym razem obroty falują około 4-6 razy i spadają na tyle, że silnik gaśnie lub się normuje na 700obr Silnik nie faluje na zimnym. Jakieś pomysły? MOV_0530.mp4 MOV_0529.mp4 MOV_0528.mp4
  7. smarowanie

    Czujnik temperatury

    Ja brałem tutaj: https://allegro.pl/oferta/czujnik-temperatury-zewnetrznej-bmw-e39-e46-e60-x5-5193110996 Działa od pół roku, wartość nieprzekłamana
  8. Cześć, Szukam e60/e61 z naciskiem na wersje kombi. Interesuje mnie samochód z silnikiem Diesel'a wyprodukowany po 2008 roku. Nie mam parcia na super wyposażenie typu: navi, panorama, mpak itp. Szukam samochodu sprawnego, który będzie miał znaną lub udokumentowaną historię napraw i serwisów ( niekoniecznie ASO, faktury i paragony na części wystarczą ) oraz będzie od pasjonata, który użytkował auto kilka lat. Do 40 tysięcy PLN.
  9. Air Mass = 0 - poprawny kiedy silnik jest wyłączony. Wszystko wskazuje na niedziałający czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowym. Sprawdź gniazdo, może wtyczka się poluzowała, jak jest wszystko OK to do wymiany.
  10. Tylko pamiętaj, że przy turbo trzeba wstawić uszczelkę pod głowice odpreżającą, przy okazji wypadałoby zrobić remont jak wszystko będzie rozebrane, wstawić kute tłoki, korbowody, porting itd
  11. Taki zestaw + flansza na skrzynie od M57 ( podobno najtańsza i znosi największe obciążenia ) + przerobienie wału ( niby skrócenie od E38 i dopasowanie głowy od dyfra E46 ). Koszt części ( zestaw jak na zdjęciu + flansza na skrzynie ) około 5 tyś zł Trzeba doliczyć jeszcze: - dłuższy dyfer, żeby dało się tym jakoś jechać - półosie, ale nie mam pomysłu z jakiego modelu, by to wytrzymało, prawdopodobnie jakieś wyczynowe - łapa skrzyni, pytanie czy wejdzie seryjna, czy też trzeba rzeźbić, Ciekawostka: białe e46 z nagrania ma na przodzie gwint MTS
  12. https://player.pl/programy-online/samochod-marzen-kup-i-zrob-odcinki,918/odcinek-1,S13E01,101707 Adam Klimek wsadza V8 do E46, kiedyś to oglądałem, rozbite na 2 odcinki. Bardzo dużo wiedzy. Oglądnij i wszystko będziesz wiedział Musisz się jeszcze zastanowić, czy chcesz wbijać silnik w dowód? Turbo nie trzeba, V8 dla bezpieczeństwa by wypadało
  13. Tak, ale V8 jest i to 500km, a nie 350km. Także ta buda w jakimś stopniu sprostała takiemu silnikowi. Pytanie co miało na to wpływ, że trzymało się to drogi?!