Pipin

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Pipin

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    E87 123D
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ogólnie u dobrego mechanika mam 3k + słupek na gotowo chyba rozsądna cena? No i nie wiem za bardzo jak się zorientować dokładnie, który numer przypasuje, bo coś sprzeczne info odczytuje po forach.
  2. Hmm, przekładka za 1,5k ale bez uszczelek itd, czysto sama robocizna? Więc na gotowo by wyszlo coś 2500 + slupek?
  3. Cześć Wam. Temat dotyczy e87 123d n47s, ale zakładam w ogólnym bo to raczej ogólna sytuacja. Niestety jakieś 2 mieś. po zakupie auta i wymianie rozrządu, okazało się, że ucieka woda, tragedia. Najgorsze jest to, że po sprawdzeniu głowicy ( która jest ok) niestety okazał się pęknięty blok silnika, mała ryska poprzeczna między cylindrami, woda paruje, na zewnątrz sucho, ucieka ok 200ml na 100km. Wygląda to tak: https://ibb.co/mh6Pf3G https://ibb.co/T25JRRg Dylemat mam niesamowity, co robić. Na kupno nowego bloku i montaż chyba mnie nie stać i nie wiem czy się opłaca w ogołe to robić. Auto jest przepiękne, i w porównaniu do tego ile za nie dałem a za ile moge sprzedać to strata boli jeszcze bardziej. Szanowni koledzy, czy ktoś próbował kleić/ uszczelniać blok i czy to na jakiś czas zdaje egzamin? Chodzi o klejenie w taki sposób aby nie trzeba było wyciagać bloku, bo tak to chyba sensu nie ma, bo tyle zabule ze juz lepiej blok wymieniać. Ew. ile mniej więcej kosztuje robocizna wymiany słupka samego z przełożeniem osprzętu w okolicach Wro?
  4. Pipin

    Wycinać dpf czy nie?

    @starsky może się mylę ale obecnie, to bardzo mało benzyn ma gpf wciąż ( od 2019 wchodzi obowiązek) więc znakomita większość problemów z dpf, które opisują ludzi tyczy się jak sama nazwa mówi diesli. Dla mnie osobiście jesli czyszczenie chemiczne przywraca ok 90% sprawności dpf (tak się reklamują) i pojade raz w miesiącu w trasę ok 200km i wypali mi to co powstaje to nie widzę w sumie problemu, byleby furacz się przez ten cud techniki mimo wszystko nie psuł nawet jak "sprawny".... Inna sprawa też palenie się kontrolki filtra, a inna faktyczny wpływ na silnik
  5. Pipin

    Wycinać dpf czy nie?

    Okej, auto jest prosto z niemiec istnieje prawdopodobieństwo, że sporo w trasie jeździło więc dajmy na to, że jeszcze troche mi pożyje dpf ( łudze się). Czyszczeniu nie jestem przeciwny, tylko pytanie na ile to czyszczenie np chemiczne wystarcza czy koszta nie okażą się bardzo duże bo średnio 2x w roku będe musiał czyścić dpf?
  6. Siemka. Zastanawiam się nad wycięciem dpf, niestety sporo jeżdze po mieście cykl mieszany wychodzi ok 60% miasto i 40% trasa. Coraz więcej jest głosów przeciw wycinaniu bo podobno większe kary mają być, z drugiej strony niby jak mają to sprawdzic jesli puszka z katalizatorem zostaje. Pytanie do was czy decydowaliście sie w ostatnim czasie? Macie problem z zadymieniem czy spełnieniem normy na badaniu? Może ktoś jeździ na czyszczenie filtra?
  7. Dzięki, wielkie na poniedziałek jade do Bukowia.
  8. Czyli to jednak rozrząd? W sumie ma prawo bo 180 tys i nie wymieniany był 🤨. Chyba cud, że tyle ujechał. Moglibyście bardziej prezycyjnie określić dane kontaktowe, bo Maćka z Bystrego znalazłem, ale nie ma numeru tel na google a Grześka z Bukowia to chodzi o Fąfare? Btw. Wiela to Fąfara bierze za rozrząd?
  9. Cześć. Zakupiłem 2 tygodnie temu e87 123D przebieg 180tys. do 160 był serwisowany w aso. Tak czy siak 2 tygodnie nie ujechałem i już coś się dzieje. Silnik szumi/grzechocze/chrobocze i hałas wzrasta razem ze wzrostem obrotów. Problem ten sam zarówno na zimnym jak i na nagrzanym. Przy starcie na zimnym i wyłączeniu nie słyszę rozrządu. Auto i tak miało trafić na pełen serwis za ok. 2-3 tygodnie albo i później( wcześniej nie ma terminów u Leo), ale w tym momencie nie wiem czy mogę z tym jeździć, a auta potrzebuje ... Jak myślicie ujadę z tym jeszcze te 3 tygodnie? jakies 400km miasto/droga czy lepiej nie ryzykowac i szukać mechaniura szybszego? Wygląda to tak na zimnym: