Skocz do zawartości

Pawel28

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Pawel28

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e36 323i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Auto posiadam 7 lat przygód nie miałem a to zaczęło sie dziać około rok temu wcześniej zero bicia
  2. Witam odgrzeje temat bo dalej walcze z wibracjami ? tylko teraz czuć je przy małych prędkościach powyzej 100 to wszystko sie trzęsie widac to nawet na lusterku i czuc na podłodze gdzie sie nogi trzyma wczoraj wymieniłem magiel zalałem nowy płyn dzis wał i poduszki silnika i dalej to samo 4 komplety kół i nic zauwazyłem tez ze lewarek zminy biegów wpada w wibracje ktos podpowie gdzie szukac przyczyny ale poleci ogarniętego mechanika ?
  3. Pawel28

    Jaki wał napędowy ?

    Sprawdziłem tak jak mówiłeś i pasuje tylko z 325i olx allegro nie ma znalazłem 2 ale z kombi i według tej strony jest on krótszy bo ma 1492 mm a do mojego coupe potrzebuje 1512 mm sprzedawca twierdzi ze moge to na frezie wyregulować da rade tak to zrobić zeby było dobrze ? Ewentualnie czy mój wał można zregenerowac luzy na krzyżakach i na frezie ktos to robi wogóle ?
  4. Witam mam do wymiany wał napędowy silnik m52b25 skrzynia getrag z jakiego modelu podejdzie do mnie wał ? Oglądałem dzisiaj 3 wały ale wszystkie za długie.
  5. W tygodniu pojadę zobaczę co wyjdzie
  6. Zrobiłem test CO2 i niby ok jest, wąż który był spuchnięty wymieniłem płyn zalany z kolegą odpowietrzyłem i tak węże nie puchną auto nie grzeje się rano poziom płynu równo z kreska a jak sie nagrzeje jest pod samym korkiem z pół centymetra brakuje nie wywala go nawet jak odkręce korek i auto chodzi tez nie wywali czy to normalne ze po nagrzaniu płyn tak mocno zmienia swoją objętość ? Korek zakręcony na maksa po zgaszeniu silnika słychac z niego jak by powietrze schodziło czy syczało
  7. Witam odgrzeje temat. Płyn uciekał przez pęknięty zbiorniczek wymieniłem na nowy Febi cały czas sie z niego lało od dołu i niedawno tez pekł . Kupiłem nową chłodnice mechanik zamontował odpowietrzył i znów problemy jak auto sie nagrzeje płyn podchodzi pod sam korek wąz od dołu spuchł a jak zgasze silnik to słychać jak by coś syczało w korku. Jakieś pomysły czy to juz uszczelka ?
  8. Witam może ktoś pomoże lub miał podobnie . Problem tkwi w drganiach kierownicy i całego auta zaczyna sie od prędkości 110 , 120 i walcze z tym od długiego czasu . Felgi proste wyważone lato 17 zima 15 zawieszenie przód całe nowe drążki ,tuleje ,gumy stabilizatora , sworznie , łączniki, nowe tarcze , klocki, zaciski, piasty z łożyskami wiec przód wykluczam ze winny. Tył rok temu nowe uzywane półosie ,skrzynia ,dyfer , podpora wału , tarcze klocki zaciski jedno łozysko z piasta wał 2 razy wyważany i dalej drga. Gdzie szukac przyczyny bo nie mam juz pomysłu ?
  9. Witam od paru dni nie moge otworzyc ani zmknąc auta z pilota zaczęło się od tego ze trzasnąłem lekko drzwiami pasażera i centralny sam sie zamknął otworzyłem z pilota i od tej pory zero reakcji manualnie zamyka normalnie . Diody na dwóch pilotach nie swiecą baterie wymienione próbowałem zaprogramować je od nowa tez nie mogę kilka prób było ktos ma jakies pomysły ?
  10. Max grzanie czyli temperaturę i nawiewy na max ? Nieszczelnosc mysi być we wtorek dolałem około litra i dzisiaj znów trzeba było dolać
  11. Witam mam problem z ogrzewaniem i ubytkiem płynu z chłodnicy silnik M52b25 klimatronik . Latem raz dolewałem około pół litra i nic nie uciekało, teraz gdy zimniej i trzeba ogrzewania 2 razy dolewka po litrze ciepło tez słabo leci grzeje na wyższych obrotach powyżej 3 , 4 tysięcy np. jadąc w trasie na 5 biegu wieje chłodne dam na luz od razu zimne leci. Czasem gdy ogrzewanie włączone wskazówka od temperatury silnika idzie w prawo wyłącze ogrzewanie wraca do normy jakieś pomysły w czym problem ? Rok temu wymienione było visco pompa wody termostat
  12. Witam jak w temacie poszukuje konkretnego fachowca do nadkoli. Sprawa wygląda tak ze sam je spieprzyłem chciałem zrolować pod szerokie felgi mam maszynkę ale robiłem to pierwszy raz na swoim aucie i jedno nadkole wyszło w miarę a drugie jak by sie wypchało i to dosłownie . Nadkola oczyszczone do gołej blachy konserwacja wybrana przed rolowaniem podkład reaktywny,akrylowy i masa uszczelniająca. Lakier nie popękał ale na tych przetłoczeniach widać tak jakby nie wiem małe wgniecenia w słoncu widać załamania w dodatku jedno jest w miare ok a drugi kant rozwalcowany do góry i potrzebuje kogoś zeby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...