Sebekbmw

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Sebekbmw

  • Tytuł
    Nowy
  1. Problem rozwiązany, nie był podłączony jeden wąż od filtra węglowego w kolektor, już chodzi normalnie
  2. Jeszcze wyczytałem u kogoś podobny post, wyszło niby przez filtr węglowy, bo nie był podłączony, i może byc to i u mnie, faktycznie jeden wężyk u mnie sobie dynda A on ponoć gdzieś wchodzi w kolektor i to może to, u tego gościa niby się poprawiło, tylko rzecz w tym że nie za bardzo wiem gdzie go podpiac i żadnego kroćca tam nie widac
  3. Dobra jutro to zobaczę i napisze co i jak
  4. Właśnie o dziwo psikalem plakiem tam w okolicach krokowego podnoszą się obroty, ale jak sprawdziliśmy szczelność wychodzi że szczelny, jeszcze dziś bardzo się zdziwiłem, bo odlaczylem filtr powietrza stożek, i polowicznie zakrylem ręka, obroty również się podniosły i zaczął pracować równiej, czy to może byc wina stożka? W poprzednim aucie ten silnik na nim pracował idealnie
  5. Powiem że na lpg jest trochę lepiej, na benzynie gorzej, falują te obroty, zmieniłem pompke paliwa nadal nic
  6. Witam serdecznie Problem dotyczy mojego silnika którym jest m52b20 vanos, posiada LPG. Chodzi mi o o że nie chce trzymać niskich obrotów, gdy jest zimny na benzynie potrafi nawet zgasnac, gdy się rozgrzeje chodzi troszkę lepiej, kupiłem nową świece, lekko się poprawiło Ale to nie to, w ostatnim czasie podmienialismy części żeby sprawdzić która to, wymieniłem odme, silnik krokowy, czujnik wałka rozrządu, cewki, postanowiliśmy nawet zmienić świece na stare, nadal nic, na kompie wychodzi że to błąd sondy lambda, lecz kolega powiedział że bez sondy powinno normalnie jeździć, dodam że silnik w moim aucie to swap, w poprzedniej budzie chodził idealnie, po swapie zaczął kulec, sprawdzałem węże wszystko tak jakby dobrze, powoli rozkładam ręce, proszę o pomoc