M1sieK96

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O M1sieK96

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie Zakupiłem BMW poprzez znajomych, którzy podsunęli mi to auto, akurat była sytuacja że szukałem samochodu gdyż poprzedni sprzedałem i chciałem kupić coś z napędem na tył bądź na 4x4, gdyż straciłem zaufanie do przedionapędowców. Trafiła się sztuka, E46 czarna, z jasną skórą w środku, z radiem Android, kamerka cofania i rejestrator z przodu w nerce, brzmi świetnie ale czemu kosztuje "grosze"? Samo radio warte tyle co chce właściciel. A no problemem okazał się silnik.. Chodził nierówno, nie trzymał obrotów i napierdzielał jak traktor.. 1 myśl: brak ciśnienia albo wtrysk lub może pęknięta głowica. Zdecydowałem się , wziąłem ją, umowa spisana , właściciel dorzucił ori felgi jeszcze, mówię jest fajnie, sprawdźmy co się dzieje. CYL 1 13,5 CYL 2 13,0 CYL 3 MAGICZNE 0 nawet nie drgnął, próba olejowa także zakończona fiaskiem ( nawet nie dodawałem zdjęcia) CYL 4 13,0 Myślę ok, zjeżdża głowica pewnie zaraz się okaże co się schrzaniło, nie myliłem się. Po zdjęciu klawiatury przeszedłem to sprawdzania czy może zawór się nie podwiesił, i wiecie co ? nawet go nie było 😮 video-1580047237.mp4 Dostałem telefon do kolegi z Oławy, który zna się na rzeczy i mówi otwarcie, że nie warto nawet zrzucać głowicy, Planowanie głowicy + wymiana zaworu plus test szczelności, wymiana uszczelniaczy itp itd.. koszt 5-6 stów, do tego niech dojdzie parę pierdół typu uszczelki , a niech się okaże że tłok dostał to i drugi tłok z korbą, nowe pierścienie itd.. szkoda zachodu, mówi poprostu najlepiej szukaj silnik, przekładka 5-6godzin i masz pewniaka jeśli dostaniesz gwarancję na silnik, no to niewiele myśląc zacząłem szukać wspomnianego silnika (M43B19TU) w międzyczasie zachodziłem w głowę, czym różni się M43B19 od M43B19TU, teraz już wiem i dokładnie taki silnik do mojej E46 znalazłem. W środę czeka mnie podróż do Łodzi, skąd mam nadzieję przywiozę jak sprzedawca twierdzi: Pewny silnik z pisemną gwarancją , ściągnięty z auta, które miało 200k. Co przyniesie wyjazd? Zobaczymy jak podczepię silnik do ramy i sprawdzę ciśnienie Do tematu będę na bierząco dodawał zdjęcia/filmy
  2. Cześć, Potrzebuje porady czy w/w rodzaje silnika to defacto ten sam ? Rzecz w tym, że odkryłem u siebie urwany zawór i wybór padł dzięki rozmowie ze znajomym z forum, na wymianę silnika bez rozkręcania reszty. M43TUB19 i M43B19 pasuje bez problemu do mojej budy? czy trzeba coś gdzieś rzeźbić ? Najbardziej zależy mi na plug&play , nie mam zbytnio głowy ostatnimi czasy do rzeźbienia. Ewentualnie jak mogę sprawdzić co mam w swojej budzie? silnik ori na bank nie kombinowany, Bawarka z niemiec z pewnym przebiegiem aż tu zong Pozdrawiam!
  3. M1sieK96

    Witajcie

    Cześć wszystkim! Nazywam się Michał, jestem z Wroclawia, ostatnio nabyłem drugie bmw w życiu (e46 318i) z padniętym silnikiem i zaczynam zabawę w odbudowę 💪 Na forum trafiłem dzięki Sewerynowi, mój serdeczny kolega, który zawsze wspiera dobrymi radami i kiedyś polecił mi forum z więc przybywam by czerpać wiedzę i dzielić się już posiadaną :) Pozdrowionka!