Skocz do zawartości

sebbeekk

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O sebbeekk

  • Tytuł
    Nowy
  1. Temat do zamknięcja. Została przeżucona pompa z mojego silnika, niestety okazało się że ona też padła. Więc została wysłana do regeneracji, teraz auto odpala i jeździ ładnie. Dla potomnych, pompa którą wstawiacie musi mieć te same numery co pompa która obecnie siedzi, inaczej to nawet nie zagada, nie da sie tego zaprogramować wtykiem obd, tylko serwis i programowanie na stole. Nie obyło się bez przygód, w warsztacje w ktorym zmieniali mi tą pompę, spalili mi alternator, stwierdzili że jest zwarcje na instalacji, potem po wstawieniu pompy(która wróciła z regeneracj) auto miało problem z wkrę
  2. Nie mam blokad i sciagacza, nie za bardzo wiem jak ja ustawic wiec oddam auto na warsztat zeby mi pompe wrzucili , tylko czy jest sprawna, mozna jakos to sprawdzic czy tylko oddac ja do jakiegos pompiarza?
  3. Witam panowie, jestem posiadaczem bmw e39 2.0d 136km m47 ( nie do końca szczęśliwym posiadaczem...). O to moja przygoda, podczas wracania do domu turbina ( tak obstawiam że to ona) puściła olej i niestety silnik dostał samozapłonu, rozbiegał się (od zawsze jeżdżę benzyną , to mój drugi diesel w życiu, więc od teraz wiem co to znaczy te rozbieganie), i niestety na 3 cylindrze sprężanie równa się 0, auto odpalało tylko na plaka, pracowało nie równo, kopciło na szaro i to baaaardzo mocno kopciło na szaro, nie dało się nim jechać , zero mocy, popracowało na wolnych obrotach z minute może dwie i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...