Otulonynocabmwe36

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Otulonynocabmwe36

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam panów. Jestem nowy na grupce zmusiło mnie jedno pytanko do kolegów otóż posiadam seryjne w e36 coupe z niezawodnym serduchem 1.8is hehhe . Ale nie odnośnie tego silnika mianowicie chciałbym sie odnieść w temacie tzw. STROKER czyli jak to koledzy wiedzą co niektorzy podnoszeniu pojemności.Chodź otóż moim zdaniem jakze problemem jest wybór silnika ponieważ chcialbym ruszyć z projektem m50b25 2x vanos otóż niekorzy doradzają mi robić to mianowicie nie na m50 tylko na m52 i już sam nie wiem wiadomo jak to niektórzy dresiarze chcących przyszpanic swoim m50 przy karynach nie raz dawali w pi*** zreszta nie tylko na m50 bo i także na m52 również 😊 ale mianowicie chodzi mi o to jaki byście serduszko najlepiej polecili bo mam dość sluchania mechaników oraz znawców i co to oni nie potrafią a może doświadczeniem nie błyszcze ale tez jestem młodszym i głupim jak co niektórzy powiedzą 😂😈 Ale od małego z tatsukiem grzebalem a od pasji zaczęło się jak ojczylko nabył e34 z silnikiem M50B25 także żeliwny blok robił swoje i nie chodzi mi o obelgi innych oraz opinie porpostu też życie skopalo ale pasja do laleczek została dalej także tak juz zostanie . Chciałbym tez się dowiedzieć czy podane części które dobralem nadadzą się do stroket między innymi : -Blok silnika z M52B28 -Wał korbowy z M54B30 -Tłoki z (V8 e39 535i) -Głowica M50 na vanosie -Wałki (ssące) M54B30 Oraz planowałem złożenie tego na pamewkach (KING) 😊 Także proszę o podpowiedź bo mam odłożone jakies cebuliony i pomału chce się zabierac do tego i po zakończeniu włożyć to zamiast 1.8is . Prosze tylko o to aby nikt nie oczerniał ani nie tylko poradził jak i doradził coś od siebie na ten temat i napisal jak najlepiej postępował bo zmienić główce w swojej e39 (523i) która sprzedałem sasiadowi i do tej pory śmiga i jest zadowolony . Naprawdę proszę o szczere opisy jak i również opisanie jakie części zmienić od tych co wymieniłem i co mam zrobić aby wszytko chodziło na tiptop.Z góry dziękuję i naprawdę bez poninaznia kazdy byl tski sam przypominam także miłego dnia Pany i Panewki 😊😉
  2. Witam mam pytanko do kolegów między innymi moj brat zakupił BMW E46 2.0D 136km ale auto posiada jeden malutki malusienki problemik (Konczy się turbo seryjne 2.0d).I mam do kolegów zapytanko ponieważ nie znam się na tym ale posiadam poprzednie w bardzo dobrej kondycji turbo z Bmw e39 3.0d 184km . Turbosprężarka jest z firmy GARRETT M53 jakoś tak ale zmierzając do pytania między innymi pytanie to takie.Czy da rade włożyć to turbo bez żadnych komplikacji które mam z 3.0D do 2.0D ? PROSZĘ TYLKO O ODPOWIEDZI KTÓRE NIE BEDA PONIŻAJACE BO SIĘ NIE ZNAM Proszę o szybka opinię oraz jakie mogą byc widoczne efekty które zadziałają miedzy innymi na mocy lub przyspieszeniu.Pozdrawiam serdecznie wszystkie pany i panewki 😊