Skocz do zawartości

Michal2145

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O Michal2145

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 Coupe 318Ci
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

114 wyświetleń profilu
  1. No właśnie chodzi mi tylko o poprawienie wyglądu tyłu mojego auta i żeby był taki lekko basowy dźwięk ale żeby nie był za głośny
  2. Witam. Chciałbym u siebie zmienić tłumik końcowy z jednej rury na dwie przy czym ulepszyć trochę dźwięk tego auta. Czytałem dużo na innych forach i ogólnie i były podzielone zdania na temat jednego tłumika końcowego marki RM Motors. Chciałbym taki sobie sprawić lecz chcę dowiedzieć się na temat teko wydechu. Czy miał ktoś taki u siebie założony? Bo mój cel jak na razie nie pewny wychodzi pomiędzy RM Motors RM2 bądź RM3. Jest to firma godna polecenia i nie rozleci mi się to po jakimś czasie? Ewentualnie czy są jakieś inne podobne w tej samej kwocie a lepsze?
  3. Witam. Mam problem z BWM E46 Compact z silnikiem N42B18A mojego znajomego. Problem mianowicie jest taki że jak go odpali jak silnik jest całkowicie zimny to po paru minutach gdy wskazówka będzie w połowie bądź przekroczy próg niebieskiego pola temperatury w liczniku to auto gaśnie, przy ponownej próbie odpalenia przez parę sekund kręci ale odpala i potem jest spokój. Problem występuje u mojej mamy w E46 compact N42B20 a zaczęło to się dziać po zmianie wałka i dzwigienek pośrednich valvetronica. Pomyślałem więc że może siliczek już pada czy coś to go wymieniłem na nowy VDO i na chwilę to pomogł
  4. Witam. Mam problem z BWM E46 Compact z silnikiem N42B18A mojego znajomego. Problem mianowicie jest taki że jak go odpali jak silnik jest całkowicie zimny to po paru minutach gdy wskazówka będzie w połowie bądź przekroczy próg niebieskiego pola temperatury w liczniku to auto gaśnie, przy ponownej próbie odpalenia przez parę sekund kręci ale odpala i potem jest spokój. Problem występuje u mojej mamy w E46 compact N42B20 a zaczęło to się dziać po zmianie wałka i dzwigienek pośrednich valvetronica. Pomyślałem więc że może siliczek już pada czy coś to go wymieniłem na nowy VDO i na chwilę to pomogł
  5. Zwykły ale Niemiec jakąś końcówkę z chromu dał aby mu pasowało do reszty
  6. Może i by była elegancja ale na ten czas zostaję przy tym co mam zmieniając tylko lampy tylne na ori led
  7. Tak światło akurat padło
  8. Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i jeżdżę E46 Coupe 318Ci z 2001r. z silnikiem N42B20. Zdjęcie nie jest wysokiej jakości ale jakieś tam jest a w przyszłości może będzie ich więcej.
  9. Witam wszystkich użytkowników tego forum.Posiadam E46 coupe 318Ci z silnikiem N42B20 z 2001r. Od razu oznajmiam iż szukałem dość sporo na ten temat i nigdzie nie mogłem znaleźć w zasadzie żadnego tematu który by mi odpowiedział na to pytanie. Chodzi dokładnie o moduł/przełącznik świateł, jakie on musi mieć SW i HW aby te ledy działały jak należy? Mój posiada SW: 3.01 i HW: 15 ma xenon i funkcje świateł do jazdy dziennej. Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć lub wytłumaczyć w skrócie co i jak z czym się je? Jeśli był na forum taki post którego też nie potrafię namierzyć to proszę o podesłanie l
×
×
  • Dodaj nową pozycję...