fizol2019

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O fizol2019

  • Tytuł
    Nowy
  • Urodziny 25.12.1995

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 530D
  • Skąd
    Wrocław
  1. Korekty u mnie. Zero błędów. Czyzby na 3 cylindrze przelewalo?
  2. Odczyt korekt wtrysku jest wiarygodny? Przez inpa
  3. To mój pierwszy post, witam wszystkich na forum Niedawno kupiłem e39 z silnikiem 3.0d, moc 193km. Wszystko działa jak nalezy, zalany olej 5w30 valvoline. silnik ma moc i jest radość z jazdy. auto zawsze odpala, ale silnik musi zrobić 2 do 4 obrotów zanim odpali. Tak samo na rozgrzanym. przebieg to 290 000km. zdaję sobie sprawę że niedługo czas na drogie naprawy typu wtryski itd, jestem przygotowany na takie wydatki. Ciekawi mnie co może być przyczyną takiego ciężkiego rozruchu nawet na rozgrzanym silniku. Złe ciśnienie na listwie CR? Zużyte wtryski? Słabo działająca pompa progowa? Słaba kompresja? Akumulator nowy, pompa w baku nowa, filtr paliwa nowy, auto nie dymi, ma moc, rozrusznik kręci całkiem żwawo. Co sprawdzić żeby dokładniej zdiagnozować przyczynę? W silniku 0 błędów, sprawdzane KTSem. Może mogę sprawdzić w wartościach rzeczywistych czy ciśnienia są okej, ale nie znam wartości normalnych dla zdrowego silnika z góry dziękuję