Leo

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    975
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana Leo w dniu 19 Luty

Użytkownicy przyznają Leo punkty reputacji!

Reputacja

700 Excellent

3 obserwujących

O Leo

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 02.09.1988

Informacje:

  • Mój samochód
    e46 330Ci
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja na to patrze troszkę inaczej. Trzeba by ustalić co było przyczyną całej sytuacji i odpowiedzieć sobie czy to była aby na pewno wada ukrywa. Każdy teraz wszytsko podciąga pod wadę ukrytą ale jeśli no okaze się że rozszczelniła się pokrywa zaworów i zaczął leciec zwyczajnie olej spod uszczelki pod pokrywą na kolektor wydechowy i dpfa i to było przyczyną pożaru to co? Wada ukryta czy zwykłe zużycie eksploatacyjne? To tak jak by ktoś sprzedał UŻYWANY samochód i w trasie do domu skończyły się klocki a kupujący z tego tytułu wjechał do rowu bo nie wyhamował (pociskał załóżmy 200km/h przyszło ostro hamować, klocek był cienki nie odprowadził temp ugrzała się tarcza i hamulec najnormalniej w świecie spuchł) ? Ja wiem że kady by chciał kupić samochód w 110% sprawny idealny igiełke itd ale to daje jest samochód używany który najnormalniej w świecie nawet po kupnie może się popsuć.... A gdyby sytuacja była inna i to co się wydarzyło stało się np 4 miesiące po kupnie to co też zwrot auta czy tam żądanie zwrotu kosztów naprawy czy po prostu naprawa i sprawdzenie własnego zaniedbania? Nie chce nikogo urazić ale gdzie nie czytam ostatnio to każdy tylko rękojmia, zwroty, wady ukryte itd... nie zapominajmy jednak że kupujemy auto używane i trzeba się liczyć że to i tamto będzie trzeba w nim naprawić.
  2. nigdy o tych oznaczeniach nie slyszałem ani nimi nie operowałem ale zakladam ze chodzi i o n47 o mocy 163 i 184km? czyli 520d i 518d ?
  3. powiem wam co ja zauwazylem: w przypadku silników n47 gdzie pekał najczęściej środkowy łańcuch i było często słychać duży szum i klekot tego całego ukłądu BMW zmieniło łyżwy: inny materiał i wprowadzono wypełnienie gumowo teflonowe wewnątrz środkowych prowadnic aby wyciszyć ten szelest (efekt: rozrząd dalej się urywa ale już go tak nie słychać- no świetnie). Zmieniony numery łańcuchów ale żadnych zmian wizualnych osobiście nie zaobserwowałem ważyliśmy kiedyś te łańcuchy i nowe były odrobinę cięższe ale czy to coś zmienia? Watpie
  4. Mnie nurtowalo zawsze jedno: poprawiony rozrząd. Co niby ma się w nim poprawić? Jakość materiału, grubość, szerokość? Nie sądze aby to były jakieś znaczne zmiany bardziej chodzi tutaj o drobną zmianę i duży marketing aby można było na coś zmienić. Głupio by wyglądało jak by trzeba było montować taką samą ciulową część jak ta którą ma się na aucie, efekt placebo czasem robi większą robotę ;)... największym zabójcą tych łańcuchów jest interwał olejowy.
  5. Leo

    E46 M57

    Broder daj se chlopie spokój.... głową muru nie przebijesz. Kolega potrzebuje mieć bliźniacze viny w module klimatyzacji a ty się pocisz....
  6. trzeba kodowac casa i tam zmienic pojemność aku
  7. no i to co wrzucił Broder wygląda przynajmniej poprawnie, bo to wcześniejsze rozwiązanie to katastrofa, chyba lepiej było by przykleić końcówki do dyfuzora i psiknąć czarnym szprajkiem do srodka zeby nie rzucało się w oczy to że nie lecą tamtędy spaliny
  8. Wszystko fajnie ale to tylko just for look, nie wiem jakie masz plany co do auta ale mocy to to na pewno nie doda a smiem twierdzic ze raczej na pewno ją zabierze....
  9. jak cos mam kpl alu z e38 a na nich zimóweczki zdjete z mojego bylego e36 za kpl 450zł
  10. Leo

    [e83] problem skrzyni automat GM

    najlepiej odpiac silniczek od skrzyneczki ale to trzeba sie dostac pod auto
  11. Leo

    [e83] problem skrzyni automat GM

    Odpiął bym skrzynkę rozdzielczą i wtedy sie przejechał
  12. Wysypales sobie sterownik silnika mialem prostownik zapięty? Jak nie pojdzie po kablu to na stole na pewno pojdzie
  13. Leo

    NAjt Wrzesień!!

    tez postaram się być musze tylko po ostatnich wojażach umyć e46ścia
  14. Leo

    Wymiana Tarczy Kotwicznej

    Demontaż piasty wiąże się z rozpołowieniem (czytaj zniszczeniem) łożyska
  15. tylko przy sputterach jest roznica ktore wystepuja w dieslu