Skocz do zawartości

d.kruku

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O d.kruku

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje:

  • Mój samochód
    bmw e60
  • Skąd
    wrocław
  1. Witam wszystkich jak w temacie mam zerwaną śrubę głowicy i wyciek oleju z boku silnika Śruba znajduje się pod kolektorem ssącym za obudową podstawy filtra oleju Silnik n52b30 jest oznaczona na foto zieloną strzałką z jakim momentem ją dokręcić za wszelką pomoc z góry dziękuje
  2. Mi gościu powiedział że gdybym się zdecydował na regeneracje teraz reszty skrzyni kpl to około 6 tyś Ale narazie nie widzi potrzeby ingeręcji tylko poinformował mnie że dalszy remont mnie nie minie bo przebiegu się nie oszuka taka skrzynia ponoć już pada przy 200 tyś a ja mam juz prawie trzysta Naprawa i diagnoza trwała 1 dzień Serwis w którym naprawiałem to ASB Długołęka Wrocławska 6g 71 315 23 27
  3. No niestety 4k pękło Padł sterownik ten plastikowy badziew z okrągłym gniazdem który jest dopięty na zatrzaski do płyty mechatronic
  4. Witam temat ogarnięty może się przyda skrzynia zf6hp 19 Błąd 5088 Getriebewahlschaltersensoren Fehlerhaft - uszkodzone czujnik wyboru biegów Błąd P0705 Getriebepositionssensor 1{PRNDL} Schaltkreis - Fehlfunktion - awaria czujnika 1 biegu obwodu prndl Objawy ; odczuwalne szarpnięcie zmiana z biegu 1 na 2 szarpnięcie kopnięcie przy zatrzymaniu auta na światłach - odczucie jakby ktoś wjechał nam w tył komunikat na desce awaria skrzyni czerwona zębatka z wykrzyknikiem pojawiająca się tylko przy zmianie z P /R lub z N/D
  5. Byłem dzisiaj u gościa od skrzyń automatycznych stwierdził że ten błąd to uszkodzenie położenia lewarka dzwigni zmiany biegów. Powiedział mi że muszę wymienić mechanizm zmiany biegów Wie ktoś może co tam mogło się popsuć jest tam jakaś elektronika Wyczytałem w necie o uszkodzonych przewodach sprawdzałem są całe Wymieniał z was ktoś może taki mechanizm Pytanie czy muszę kupić mechanizm o takich samych numerach jak mam w aucie czy obojętnie jaki oraz czy po wymianie muszę robić reset lub adaptacje Auto przedlift skrzynia ZF 6HP19
  6. Witam pomoże ktoś mam problem z autem komunikat awaria automatycznej skrzyni bmw e60 3,0 benzyna 258km Po podłączeniu programu inpa wyskakują takie błędy za wszelką pomoc z góry dziękuje
  7. Witam jak w temacie Jak sparować pilota z centralką alarmu bmw e36 coupe Po wymianie baterii w pilocie przestał działać przed wymianą zamykał drzwi i uzbrajał alarm z góry dziękuje za pomoc
  8. OK. dzięki jak nic nie znajdę to dam znać Podejrzewam że ciężko będzie z tym kolorem Orientuje się ktoś z was gdzie we Wrocławiu lub okolicach mają jeszcze graty do e36 Pozdrawiam
  9. Witam jak w temacie poszukuje gratów do e36 coupe cabrio Drzwi lewa strona od kierowcy mogą być gołe Lusterko lewa strona Przedni błotnik lewa strona Kolor DUNKELBLAU 263/5 akryl Pozdrawiam
  10. Witam dzięki za odpowiedz a oriętujesz się może gdzie we Wrocławiu można to zdiagnozować za rozsądną kase
  11. Witam wszystkich serdecznie . Jak w temacie od jakiegoś czasu borykam się z problemem niedziałającej poduszki bmw coupe e36 1995 rok świeci się cały czas kontrolka Wczoraj pojechałem na warsztat podłączyć się pod kompa i wyskoczył taki błąd OBWÓD PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY USTERKA NR.2 Co z tym fantem zrobić może ktoś miał już do czynienia z takim błędem szukałem w internecie i nic nie znalazłem Mam kierownice M tzw serducho jedno nabojowa klakson działa Czy to może być uszkodzona taśma jeśli tak to jak ją sprawdzić Z góry dziękuje za wszelki podpowiedzi pozdrawiam
  12. Witam wszystkich mam pytanko gdzie znajdę sensor lub czujnik poduszki bmw e36 coupe 95 rok W aucie są dwie poduszki kierowca + pasażer z góry dziękuje za podpowiedzi pozdrawiam
  13. WITAM Usterka usunięta walnięty przekaznik Po wymianie przekznika światła odpalają
  14. Witam i przepraszam jeśli zamieściłem temat w złym dziale Jak w temacie mam problem w swojej bumie ze światłami mijania. Mianowicie światła zapalają się z opóżnieniem trwa to 1min lub 2 Dzieje się to już od jakiegoś czasu w zimie zdarzało się to sporadycznie a teraz codziennie rano a ostatnio to już za każdym razem ( włączam światła przy uruchomionym silniku czekam 1 min zaświecają się wyłączam i z powrotem chcę włączyć i znowu to samo nieraz udaje się gdy przełącze przełącznik pare razy z postoju na mijanie) długie i postój działa normalnie Myślałem że to wina ksenonów zmieniłem
  15. d.kruku

    KIEROWNICA SERDUCHO

    DZIĘKI KOLEGO A POWIEDZ MI CZY TO JEST PRZED LIFTOWA CZY PO ORAZ CZY WTYCZKI BĘDĄ PASOWAĆ CZY COŚ TRZEBA PRZERABIAĆ TERAZ MAM KIEROWNICE M BEZ PODUSZKI I SWIECI SIĘ KONTROLKA CZY PO ZMIANIE KIEROWNICY ZGASNIE CZY TRZEBA PODPIĄĆ POD KOMPA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...