norbi 735

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O norbi 735

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e32 735il
  • Skąd
    częstochowa
  1. witam możesz mi wysłać nie wiem stronkę ze zdjęciem lub zdjęcie jak to ma wyglądać bo powiem szczerze nie wiem jak to ma wyglądać:wink: będę wdzięczny<bmw> mam manuala
  2. nad mienie że po ok 30 min od założenia stożka zaraz go ściągnąłem po jeździe próbnej bo występowały takie efekty jak pisałem wyżej i założyłem stary filtr i tak już zostało
  3. Witam, mam problem z moją BMW 735 il Tydzień temu chciałem sobie założyć filtr stożkowy i jak to przy zmianach zawsze coś się ruszy. Założyłem filtr stożkowy i od tego momentu jak przeciągam obroty na 3-4 tysiące i wrzucam luz to obroty zatrzymują się na 3-4 tysiącach lub falują na tej wysokości ,gdy hamuje to obroty spadają do 1000-1500 a gdy jadę naprawdę wolno 20-30h to obroty są takie jak mają być(to wtedy jest ok). Na wolnych obrotach jest wszystko ok nie falują.Umyłem przepustnice i przepływomierz,rury gumowe są szczelne bo patrzyłem,wymieniłem kable i dalej jest tak samo. Jak wiecie o co chodzi to piszcie8) bo ja już nie wiem o co chodzi
  4. Witam,ja też mam problem z moją BMW 735 il Tydzień temu chciałem sobie założyć filtr stożkowy i jak to przy zmianach zawsze coś się ruszy. Założyłem filtr stożkowy i od tego momentu jak przeciągam obroty na 3-4 tysiące i wrzucam luz to obroty zatrzymują się na 3-4 tysiącach lub falują na tej wysokości ,gdy hamuje to obroty spadają do 1000-1500 a gdy jadę naprawdę wolno 20-30h to obroty są takie jak mają być(to wtedy jest ok). Na wolnych obrotach jest wszystko ok nie falują.Umyłem przepustnice i przepływomierz,rury gumowe są szczelne bo patrzyłem,wymieniłem kable i dalej jest tak samo. Jak wiecie o co chodzi to piszcie8)