Stein

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O Stein

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 29.08.1984

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 3.0 diselek
  • Skąd
    Dębica
  1. ok po swietach pojade wymienic plyn tak jak mowicie i dam znac czy cos pomoglo. i pytanko jaki najlepiej plyn zalac??
  2. jak jest pneumatyczne. to plynu chyba nie ma ??pytanie_bmw tak.
  3. mam nastepujacy problem pewnego razu zaswiecil mi sie komunikat ze niedziala tylne zawieszenie. wiec udalem sie do warsztatu podlaczyli pod kompa zero bledow wszystko ok. wiec zaczelismy sprawdzac czy dziala usiadlo 3 facetow do bagaznika (ok 250kg) pompka zaczela pompowac auto sie podnosilo, wysiedli auto sie opuscilo. ale blad caly czas na desce rozdzielczej wyskakuje odlaczyli czujniki podlaczyli jeszcze raz podlaczyli pod kompa i caly czas zero bledow... mial ktos moze podobny przypadek albo poradzi jak ugrysc ten temat??
  4. Stein

    komunikat niveauregel inaktiv

    a nie to rano tylko drzwi otworze i bez odpalania tyl sie podnosi bez problemu. po nocce tylko **** lezy :roll::roll: i zaczelo sie to wlasnie jak spadla temp ponizej -5
  5. Stein

    komunikat niveauregel inaktiv

    niechce pisac nowego tematu wiec zapytam tutaj. to normalne jak teraz sa mrozy po -15 to tyl opada po noce?? dodam ze w dzien sprawdzalem nigdnie nic nie slychac zeby powietrze uciekalo.
  6. Stein

    komunikat niveauregel inaktiv

    chcialem sie upewnic tylko czy oby napewno ten pasek tez jest odpowiedzialny za to czy szukac innej przyczyny. Dzieki
  7. wiem ze to jest cos nie tak z pneumatyka zawieszenia i faktycznie wysiadlem z auta i **** siedziala ale po jakims czasie auto sie podnioslo i jest ok a moje pytanie to mam walniety pasek (tzn prawie juz go niema:( ) co napedza klime i cos tam jeszcze (nieznam sie) on tez jest odpowiedzialny od kompresowa co bije powietrze do tych poduszek??
  8. kolego masz ten sam problem co ja miałem w 3.0D ... okazało się ze poszedł mi zawór przy pompie. objawy miałem na początku jak ty lecz się nasilały auto często gasło kiepsko aż prawie wogóle nie chciało autko palić. za zawór dałem 500 zł i wymiana 200zł. a sprawdź może sprawdź kompie najpierw czy pompka progowa podaje odpowiednie ciśnienie?
  9. ciąg dalszy naprawy.. okazało się niepotrzebnie wymieniałem świece.. przyczyną ciężkiego odpalania był zawór przy głównej pompie nie puszczał paliwa, przy okazji sprawdzili wtryski i jest ok... ale nie do konca jak sprawdzali wtryski to kurcze nie wiem czy uszkodzili oring czy co bo leje się paliwo:( jutro znów jade na warsztat. Ale grunt ze pali :lol:
  10. sprostowanie !!!!!!!!!! .. porąbało mi się tak pompka progowa (elektryczna pompka zasilająca niskie ciśnienie) ona przy spokojnej jeździe dawała odpowiednie ciśnienie a chcąc szybko przyśpieszyć nie dawała rady i dlatego auto gasło podczas jazdy:wink:..a co do odpalania przyczyna złego odpalania były świece żarowe.. mechanik trochę się zdziwił bo one powinny działać przeciesz przy niskich temp a jak silnik rozgrzany to nie powinny mieć wpływu na odpalanie auta a jednak miały. :)
  11. Stein

    Jak zwiększyć moc silnika?

    nie chce zakładać nowego tematu sadze.. moje pytanie ktoś dobry warsztat w okolicach wrocławia - legnicy??.. uporałem się z autkiem i chce się właśnie przymierzyć do zwiększenia ciut mocy. właśnie żeby ktoś zrobił to z głową
  12. nie progowa jeszcze jakaś inna pompka co jest pod samochodem na wysokości fotela kierowcy, jak dobrze go zrozumiałem reguluje ciśnienie paliwa.
  13. a wiec tak usterka i po usterce okazało się ze padła pomka jakaś co jest pod samochodem od strony kierowcy.. )) koszt to pompka 210 zl wymiana 30 zl komp 50 zl:)
  14. u mnie nie szarpie ale czasem gaśnie podczas jazdy za tydzień jadę na kompa dam znać co wyszło i czy udało się naprawić usterkę... w każdym bądź razie mechanik wstępnie jak mu powiedziałem objawy to powiedział pompa paliwowa lub właśnie czujnik położenia wału.